AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg jobber i butikk, og en fyr er innom oss og handler omtrent daglig. Han har en gravid kjæreste/samboer. En utrolig hyggelig og søt jente. Men på andre dager er han innom med en annen jente og de er tydelig intime mtp kroppsspråk, hvordan de holder rundt hverandre. og utfra samtaler med alle parter (ja, de deler alle mye info), så er det utroskap, den gravide jenta vet ikke om hun andre. I forhold til at jeg er der i profesjonell sammenheng så kan jeg jo ikke si noe, men fy søren som det gnager på meg, synes så synd på henne! Men så spurte hun med her om dagen (den gravide dama) om jeg har sett typen hennes med noen andre. Hun må jo ha noe mistanke eller noe og hun vet han er innom mye. Jeg svarte at jeg ikke vil snakke om andre kunder på den måten, det er for personlig. Jeg har vel egentlig ikke taushetsplikt, men slikt gjør jeg ikke. men om dere var i samme situasjon, ville dere prøvd å si noe, eller hintet noe? Det kan kanskje høres rart ut at det er så personlig prat, men det har litt med hva slags type butikk og at de er der ofte. Har mange kunder som er veldig personlige, men jeg respektere tilliten de viser og forteller ikke til andre. Det er bare dette spesielle tilfelle som svir i hjertet mitt… Anonymkode: d32e7...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Spør hun, hadde jeg sagt noe. Hvorfor forsvare en mann som holder på slik mot sin gravide kjæreste. Det er ikke ulovlig å være utro, men sosialt akseptert bør det hvertfall ikke være. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor kunne du ikke svare når hun spør og du ikke har taushetsplikt? Anonymkode: edce5...80e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Mulig det gnager på deg fordi dette var info du greit kunne gi ut da hun spurte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden MizzVic skrev (5 minutter siden): Spør hun, hadde jeg sagt noe. Hvorfor forsvare en mann som holder på slik mot sin gravide kjæreste. Det er ikke ulovlig å være utro, men sosialt akseptert bør det hvertfall ikke være. Jeg hadde veldig lyst. Men jeg kommer til å se henne igjen så kan si noe da. Selvom vi ikke har taushetsplikt (slik som lege/psykolog etc) så er sjefene våre veldig opptatt av at vi ikke skal snakke om kunder til andre kunder. Mye medisinsk informasjon som kommer. Anonymkode: d32e7...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden katties skrev (1 minutt siden): Mulig det gnager på deg fordi dette var info du greit kunne gi ut da hun spurte. Enig. Beste hadde vært å svart helt ærlig og som den mest naturlige ting Anonymkode: 749e2...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Når hun har spurt deg, syns jeg det er helt greit å si ifra. Anonymkode: a17e6...b18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tenker TS svarte helt greit. Dette er ikke noe hun eller butikken hun jobber i skal blande seg i. Dersom en kunde har en kjæreste som treffer en annen helt åpenlyst så vil det nok være noen andre som vet og som står nærmere ift. å fortelle. Anonymkode: 92541...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Har opplevd det. Bare da spurte hun som trodde hun var kjæresten meg. Han må ha vært veldig overbevisende løgner, for kona holdt ut noen år til før hun fant ut at han var notorisk utro. Han holder fremdeles på slik, så nå er det ny dame som tror han er på skogtur/aktiviteter/sover på dagtid osv "alene". Anonymkode: ce3db...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Han kan ikke være mye redd for å bli oppdaget når han har med seg elskerinna ut det offentlige rom. De kan jo risikere å møte noen som kjenner han, kona og/eller elskerinna. Jeg hadde bedt "kona" komme tilbake når jeg var ferdig på jobb og fortalt henne. Hun har sikkert mange spørsmål, bl.a. om denne elskerinna. Kanskje butikken har overvåkingsvideo slik at hun kunne få se hvem dette er. Siden hun allerede har spurt har hun nok en mistanke og jeg hadde mer enn antydet at mistanken stemte. Endret 3 timer siden av 911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Dette er så spesielt at jeg hadde drøftet det med sjefen. Har de andre ansatte observert det samme? Hva sier de? Jeg forstår at man ikke skal snakke om kunder hos andre kunder, og at man kan få mye medisinisk informasjon ved å jobbe i butikk. Men her er det snakk om ting som kan ha følger for henne og barnet videre i livet, så jo det er absolutt noe man skal blande seg i. Hun fortjener å vite! Men jeg ville kanskje ha sagt det når jeg ikke var på jobb. Si at hun skal komme tilbake når du er ferdig på jobb, eller om dere kan møtes et annet sted. Anonymkode: d6931...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden her slår cruella`en i meg inn, ta et bilde av han og den andre, print det ut og så slipper du det inn mellom varene hennes.. Du har ikke sagt noe og hun får vite.. Anonymkode: a76c2...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Det at du svarte at du ikke kan snakke om andre kunder, er jo en bekreftelse i seg selv. Hadde du ikke sett han med andre, hadde du jo svart nei. Er dama bittelitt oppegående, så forstår hun jo det. Anonymkode: d11d8...c46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Har du ikke taushetsplikr. Det har jeg hatt alle andre steder jeg har jobbet i butikk. Så jeg tar det som en selvfølge at man ikke blander seg i andres private anliggende. Anonymkode: 12116...b09 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Kassadama fortalte meg at du er utro!! Jeg hadde ikke hatt noe lyst til å blandes inn i folks drama. Å handle med elskerinne i nærbutikken vil garantert føre til at de treffer noen kjente Anonymkode: e759b...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden 911 skrev (19 minutter siden): Han kan ikke være mye redd for å bli oppdaget når han har med seg elskerinna ut det offentlige rom. De kan jo risikere å møte noen som kjenner han, kona og/eller elskerinna. Jeg hadde bedt "kona" komme tilbake når jeg var ferdig på jobb og fortalt henne. Hun har sikkert mange spørsmål, bl.a. om denne elskerinna. Kanskje butikken har overvåkingsvideo slik at hun kunne få se hvem dette er. Siden hun allerede har spurt har hun nok en mistanke og jeg hadde mer enn antydet at mistanken stemte. Det er absolutt ikke lov å vise kameraet. Men ja, ts kan fint møte etter stengetid og fortelle sannheten. Anonymkode: 8580e...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er absolutt ikke lov å vise kameraet. Men ja, ts kan fint møte etter stengetid og fortelle sannheten. Anonymkode: 8580e...aa2 OK. Du har sannsynligvis rett. Da er dette "beviset" ugyldig, men kassadamen kan sikkert beskrive hvordan elskerinna ser ut. Kanskje kona kjenner denne damen. Utroskap er så sårt at jeg som sagt ville sladret, men holdt denne samtalen unna kassaområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden 911 skrev (Akkurat nå): OK. Du har sannsynligvis rett. Da er dette "beviset" ugyldig, men kassadamen kan sikkert beskrive hvordan elskerinna ser ut. Kanskje kona kjenner denne damen. Utroskap er så sårt at jeg som sagt ville sladret, men holdt denne samtalen unna kassaområdet. Og risikere en illsint fyr som kommer og kjefter i butikken? Eller klager til sjefen? Snakker negativt om butikken som utleverer kunder? Anonymkode: e759b...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og risikere en illsint fyr som kommer og kjefter i butikken? Eller klager til sjefen? Snakker negativt om butikken som utleverer kunder? Anonymkode: e759b...67b Fullt mulig å unngå om kona ikke sier hvor hun har informasjonen fra. De er jo åpen om denne utroskapen så det kan være hvem som helst. Derfor også lurt å ikke ta dette i kassakøen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå