AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Skrevet 25. februar Jeg og samboer prøver å bli gravide og jeg tok ut kobberspiralen i januar. Er det noen som har opplevd at syklusen endres når man fjerner prevensjon uten hormoner? Min syklus har blitt mye lengre og jeg blir knapt lengre. Er 35 og dette er første barn…. Redd jeg begynner å bli for gammel.. Anonymkode: 23de4...d86
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar Det skal ikke ha noe å si for syklusen, nei. Men dere har altså prøvd i 1 mnd? Ville vel ikke akkurat gått i krisemodus riktig ennå Anonymkode: 327e7...031
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar krisemaksimerer ikke å ikke ha blitt gravid siden jeg tok ut spiralen i januar, meeeeen… Fra å ha en helt normal og stabil syklus, så gikk den til i februar å komme tre dager for sent med nesten ikke blod, mens den nå i mars ikke har kommet, eller, jeg er over en uke for sen. Har hatt mensverk. Har tatt graviditetstest(er), men de er negative. Syns det er litt rart at kobberspiral skal gi sånn utslag, derfor lurte jeg om noen har opplevd noe lignende. Anonymkode: 23de4...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå