AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei. Jeg har en kollega som jeg faktisk ikke takler lengre. Hun skal kontrollere alt jeg gjør, «undervise» meg i ting hun vet jeg kan, fortelle meg hva jeg skal gjøre og snakker litt nedlatende til meg. For eksempel så kommenterer hun at jeg har lite å gjøre hvis jeg sjekker mobilen, mens hun sitter på sin mobil hele arbeidsdagen. I tillegg skal hun forklare åpenbare i ting til meg i dybden slik at jeg virker dum. Ting går ekstremt sakte med henne, og hun snakker KUN om sitt eget privatliv på jobb. Kjeften går i ett. Jeg er så sliten og lei av henne, og bli faktisk i dårlig humør når jeg møter henne. Jeg prøver å holde meg nøytral mot henne på jobb, men er redd hun merker at jeg er mer kompis med de andre og ikke med henne. I tillegg er det flere av mine andre kollegaer som ikke liker henne. Hun er veldig selvsentrert, dømmende, og avbryter folk i samtaler ved å snakke høyere og over dem. Sjefen vår har fått klager på henne flere ganger, men gjør ingen ting med det. Er det flere her som er i samme situasjon? Hva kan jeg gjøre? Det værste syns jeg er at jeg virker som en «bitchy» person mot henne, men jeg blir faktisk i drit dårlig humør av å være med henne på jobb. Anonymkode: 270f0...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Altså, om klagene går på at hun kun snakker om sitt eget privatliv, så er det jo begrenset hva en leder kan gjøre. Man får ikke endret personligheten til folk heller, det er det verdt å huske på. Sånn utover det så skjønner jeg at det kan være irriterende at hun forsøker "undervise" deg, men om du er bitchy mot henne - som du selv skriver at du kan virke som - så er det nok ikke så lett for kollegaen din heller. Her virker det som at det er et dårlig arbeidsmiljø på flere plan, så håper for guds skyld ledelsen på arbeidsplassen tar tak i det. Anonymkode: 0b84a...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For eksempel så kommenterer hun at jeg har lite å gjøre hvis jeg sjekker mobilen, mens hun sitter på sin mobil hele arbeidsdagen. Kommenter igjen, da vel? Det er vel ingen annen måte å synliggjøre for henne at hun bør feie for sin egen dør aller først. Anonymkode: 9b0a5...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå