AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Del Skrevet 25. februar Har nordmenn slutta å si "ja" på innpust? Jeg kan liksom ikke huske å ha hørt det på mange år. Anonymkode: bc484...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Nå måtte jeg tenke meg om, men jeg tror du har rett. Enkelte små barn sier det, da. Anonymkode: 8141a...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar Gjorde det senest i går. Anonymkode: f6bb9...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar Jeg har bodd i Nord-Sverige og sammenlignet med der gjøres det i liten grad i Norge.. Anonymkode: a1359...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar Gjorde det nettopp... Anonymkode: cfbc5...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Del Skrevet 25. februar Nå når du sier det, har jeg ikke hørt det på en stund. Det er kanskje sjeldnere brukt enn før? En merkelig uttrykksmåte uansett, som utlendinger ikke for sitt bare liv kan skjønne. Anonymkode: dcc16...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 25. februar #7 Del Skrevet 25. februar Hører det ganske ofte, men mest fra folk 50+ vil jeg si. Jobber innenfor kundeservice, så snakker med en god del mennesker daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #8 Del Skrevet 25. februar Mye av det på sørlandet Anonymkode: f32d5...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9 Del Skrevet 25. februar De gjør det på Jæren Anonymkode: 53465...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå