Gå til innhold

Hvordan få han til å like meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg er en tenåring som er forelsket i en gutt. Flere har fortalt meg at han har likt meg før, men det gjør han ikke nå lenger. Nå liker han en av mine beste venner. Jeg har snakket mye med henne, og hun har fortalt meg at hun ikke vil bli sammen med han. Han har spurt henne noen ganger, og hun sier alltid nei. Jeg har veldig lyst til at han skal like meg, men jeg vet ikke hvordan. Kan noen gi meg noen tips? 

Anonymkode: 105f1...d44

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 0c361...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er anonymt

Eller...det er vel ikke så farlig. Jeg er 13 år gammel. 

Endret av ellinorl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ellinorl skrev (På 25.2.2025 den 16.01):

Det er anonymt

Eller...det er vel ikke så farlig. Jeg er 13 år gammel. 

Er det en spesiell grunn til at han sluttet å like deg? Gutter i den alderen er litt ustabile og bytter på med hvem de liker. Bare vær deg selv, blid og med god utstråling/selvtillit, så blir du nok lagt merke til. 👍 Lykke til! 

Anonymkode: 4aff6...9b9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 15.59):

Hei!

Jeg er en tenåring som er forelsket i en gutt. Flere har fortalt meg at han har likt meg før, men det gjør han ikke nå lenger. Nå liker han en av mine beste venner. Jeg har snakket mye med henne, og hun har fortalt meg at hun ikke vil bli sammen med han. Han har spurt henne noen ganger, og hun sier alltid nei. Jeg har veldig lyst til at han skal like meg, men jeg vet ikke hvordan. Kan noen gi meg noen tips? 

Det kan du ikke tvinge fram hos noen at de skal like deg. Det må komme naturlig fra dem selv; enten er han interessert, eller så er han det ikke. Og prøver du for hardt på at noen skal like deg, vil du skremme dem bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grüner skrev (15 timer siden):

Det kan du ikke tvinge fram hos noen at de skal like deg. Det må komme naturlig fra dem selv; enten er han interessert, eller så er han det ikke. Og prøver du for hardt på at noen skal like deg, vil du skremme dem bort.

Takk for svar! Jeg er ganske sjenert, så jeg tvinger meg ikke så veldig mye på han. Men tusen takk for tips:)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det en spesiell grunn til at han sluttet å like deg? Gutter i den alderen er litt ustabile og bytter på med hvem de liker. Bare vær deg selv, blid og med god utstråling/selvtillit, så blir du nok lagt merke til. 👍 Lykke til! 

Anonymkode: 4aff6...9b9

Tusen takk! Bestevennen hans var veldig forelsket i meg før, så det er nok derfor han sluttet å like meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk selv hvis det var deg. Hva kan en gutt du ikke liker gjøre for å få deg til å like ham? Egentlig ikke noe?

Det eneste du kan gjøre er å sørge for at han blir kjent med deg, så liker han deg hvis han liker deg. All forsøk på å manipulere for å få ham til å like deg vil ende med at han kommer til å mislike deg når han innser at du har lurt ham. 

Anonymkode: abd38...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenk selv hvis det var deg. Hva kan en gutt du ikke liker gjøre for å få deg til å like ham? Egentlig ikke noe?

Det eneste du kan gjøre er å sørge for at han blir kjent med deg, så liker han deg hvis han liker deg. All forsøk på å manipulere for å få ham til å like deg vil ende med at han kommer til å mislike deg når han innser at du har lurt ham. 

Anonymkode: abd38...c42

Tusen takk for tipset! Skal definitivt ta det med meg videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror også at du skal ta det helt med ro, og så se hva som skjer. Kanskje dere havner på en fest sammen, eller noe.

Men hvis han er sånn som kanskje går fra den ene til den andre, så ville jeg latt ham være. Da blir du bare en som han er kort sammen med. Nå er dere veldig unge, så både du og han kommer nok til å bli forelsket mange ganger, men jeg husker faktisk enda den første gutten som jeg ble forelsket i, og det er mange år siden, det. Nå smiler vi til hverandre om vi skulle møtes i butikken :)

Anonymkode: bfe25...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...