AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kan jeg bare få lufte min undring over hvorfor folk tror at når man 1) har en gutt/jente så håper man automatisk på motsatt kjønn med barn nr to? 2) har to av samme kjønn så "må" man få en tredje, med håp om motsatt kjønn? Det er jo superpraktisk med to av samme kjønn synes jeg. Og jeg skal ikke ha flere. Anonymkode: 34819...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det er vel bare smalltalk? Hvem bryr seg vel om hvilke kjønn på barna andre har. Anonymkode: bbfe2...c16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hadde vært mer praktisk med to av samme kjønn sånn med tanke på klær. Vi fikk først jente, kjøpte inn klær kun med tanke på henne (fordi vi vurderte å bare få ett barn) men så var vi litt uforsiktige EN gang og der kom lillebror, så jeg har kvittet meg med en HAUG av jenteklær og må skaffe mye nytt til lillebror. Yay. Ellers driter jeg i hva slags kjønn de har, elsker både jenta og gutten like høyt uansett 🩷🩵 Anonymkode: 9cde1...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå