AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Det blir jo sagt at menn som røyker og drikker mye kaffe har vond smak og lukt på sæden? Det forstår jeg. Men hvordan lukter det og smaker det i forhold til menn som ikke røyker og drikker mye kaffe? Skjønner at det kan være vanskelig å svare på. Bamseklemmer og andre hetero menn; dere trenger ikke svare her. Vil kun ha svar fra seriøse kvinner eller homofile. Anonymkode: 132ad...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det er så individielt at det er umulig å gi deg et konkret svar. Om du absolutt vil ha et råd så er det å prøvesmake deg frem til en du liker. Litt som med bryllupskake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bamseklemmer og andre hetero menn; dere trenger ikke svare her. Vil kun ha svar fra seriøse kvinner eller homofile. Er det ikke rart å legge begrensninger på hvem som får svare? Kan du ikke bare ignorere de svarene du finner uinteressante? Merkelig praksis i et åpent forum. Anonymkode: ede29...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Beldig individuelt. Anonymkode: 7d4ec...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Menns sæd smaker også ulikt fra mann til mann, og blir så også påvirket av mat/drikke/livsførsel. Derfor egentlig umulig å svare på ditt spørsmål. Min mann har aldri røykt og drikker heller ikke veldig mye kaffe. Brunt brennevin og øl er det eneste jeg har merket gir hans sæd en annen smak. Annet har ikke påvirket smaken nevneverdig, men på grunn av overnevnte er jeg ikke særlig lysten på bj når han har drukket. Da må han isåfall ha holdt seg til vin. Skulle jeg svare angående ekser ville det ikke bli likt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Sæden til en mann som hverken røyker eller drikker alkohol, og som er velhydrert smaker kun litt salt. Ellers ingen smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Merker ikke forskjell på lukten, men sæden til de som røyker smaker litt bitrere eller surere. Kommer med en bismak. Synes ikke kaffe gir noe stort utslag på smak, da har det mer å si hvor sunt kostholdet er generelt. Drikker han nok vann og får i seg greit med frukt og grønt så er det ingen spesiell smak. Anonymkode: c02fd...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Noen smaker ekkelt uansett Anonymkode: 0d899...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke rart å legge begrensninger på hvem som får svare? Kan du ikke bare ignorere de svarene du finner uinteressante? Merkelig praksis i et åpent forum. Anonymkode: ede29...2a1 Vennligst hold deg til tema. Seriøse svar må jeg bemerke - igjen... Anonymkode: 132ad...75e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Jeg har smakt på mange forskjellige, og ja. De smaker forskjellig. Jeg har ikke klart å danne noe bilde av at røyk eller alkohol forringer kvaliteten på smaken, men hva de har spist, har sikkert en påvirkning. Det sies jo at ananas har en positiv effekt på smaken. Jeg har pr. dags dato aldri hatt en vond opplevelse med smaken av sæd. Og jeg har smakt på mange. Noen er nøytrale i smaken og andre smaker litt sterkt, men ingen har smakt vondt. Litt som med vafler uten oppskrift. De smaker alltid litt forskjellig, men det er jo alltid godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå