AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Indikerer tidspunktet årsregnskapet godkjennes på året hvorvidt et firma gjør det bra eller dårlig? Kan det tolkes som at firmaet gjør det bedre om årsregnskapet godkjennes i Januar istedenfor sent på året? Anonymkode: e62af...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Indikerer tidspunktet årsregnskapet godkjennes på året hvorvidt et firma gjør det bra eller dårlig? Kan det tolkes som at firmaet gjør det bedre om årsregnskapet godkjennes i Januar istedenfor sent på året? Anonymkode: e62af...cf5 Nei. I år er vi snart ferdige med fjoråret, mens de siste årene har vi levert "i siste liten." Eller revisor har levert i siste liten. Og vi har drevet i 25 år og alle år, bortsett fra ett, er med overskudd. Anonymkode: 103cb...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Det er mye som bestemmer når man er ferdig med årsregnskapet, bl.a. ekstern revisors timeplan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #4 Del Skrevet 11 minutter siden Amossa skrev (3 timer siden): Nei. Det er mye som bestemmer når man er ferdig med årsregnskapet, bl.a. ekstern revisors timeplan. Er jeg som bestemmer når vårt regnskap skal være ferdig, ikke revisor sin timeplan. Vanligvis har jeg valgt så sent som mulig, men i år ønsker jeg så tidlig som mulig. Og revisor legger opp sin timeplan etter våre ønsker, ikke motsatt. Dessuten er det bare halvparten av AS i Norge som har revisor. Så det kan like gjerne være andre årsaker. Anonymkode: 103cb...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #5 Del Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er jeg som bestemmer når vårt regnskap skal være ferdig, ikke revisor sin timeplan. Vanligvis har jeg valgt så sent som mulig, men i år ønsker jeg så tidlig som mulig. Og revisor legger opp sin timeplan etter våre ønsker, ikke motsatt. Dessuten er det bare halvparten av AS i Norge som har revisor. Så det kan like gjerne være andre årsaker. Anonymkode: 103cb...0c8 Alle norske selskaper som leverer årsregnskap har eller inn revisor. Anonymkode: f757e...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå