AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Teslaeiere; har dere teslaskam? Selv har jeg av diverse grunner lovet meg selv å aldri kjøpe kinesisk bil. Også sitter jeg her med en tesla som riktignok er kjøpt før Elon Musk gikk fra konseptene, men det føles bittelite ukomfortabelt. Skulle jeg kjøpt ny bil i dag så hadde det likevel ikke blitt tesla. Så... er det noen som har teslaskam her? Anonymkode: bedb2...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ingen grunn til å ha det til de som allerede har kjøpt. Men å kjøpe tesla nå med fasit i hånd, det ser jeg på som direkte upatriotisk. Oljefondet burde også selge seg ut. Tesla skal kraftig ned fremover. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ikke kjøp flere Teslaer før Musk er bak lås og slå/tvangsinnlagt på ubestemt tid, og så skaff deg er par sånne klistremerker der det står at du kjøpte bilen før Musk tippa helt over. Anonymkode: 96715...79a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Føler ikke på noe skam. Er glad i Teslaen min å gleder meg til den nye Tesla Y kommer 😍 Anonymkode: 74f97...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Skammer meg ikke over bilen min nei. Ville skammet meg mer om jeg gikk rundt og fordømte de som har kjøpt Tesla, kalte dem nazister, eller ramponerte bilene bare fordi det er sosialt akseptert. Sykt at det er "greit" å bryte loven og drive hatkampanjer mot uskyldige privatfolk bare fordi vi er *enige* om hva vi skal hate for øyeblikket. Må presisere at jeg ikke ville kjøpt ny Tesla nå. Vurderer å kjøpe brukt Y istedet, men gjør også research på andre merker. Anonymkode: 0437c...cbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Null skam. Har kjørt Tesla i så mange år, og bilene våres er neste like gamle. Tesla er også enormt sikre i ulykker noe vi selv har erfart, så ungenes sikkerhet kommer før Musk sin idioti. Blir Tesla neste gang vi skal bytte bil også, ikke fabrikkny, men det hadde det ikke blitt uansett. Anonymkode: 595e9...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Nei ingen skam her.. elsker bilen min og skal også kjøpe den nye tesla y. Folk hyler om at tesla salget har stupt men er jo ikke så rart når alle venter med å kjøpe til den nye kommer i mars/spril Anonymkode: bd394...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Salget av Tesla har jo stupt med 40% siden nyttår, så mange vegrer seg for å kjøpe, takk og lov. Anonymkode: 0e958...a7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Teslaeiere; har dere teslaskam? Selv har jeg av diverse grunner lovet meg selv å aldri kjøpe kinesisk bil. Også sitter jeg her med en tesla som riktignok er kjøpt før Elon Musk gikk fra konseptene, men det føles bittelite ukomfortabelt. Skulle jeg kjøpt ny bil i dag så hadde det likevel ikke blitt tesla. Så... er det noen som har teslaskam her? Anonymkode: bedb2...877 Naboen har tesla og snakker ikke med ham lenger, en kollega har også tesla, vurderer og ditche ham også🤣🤣 Anonymkode: 42191...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #10 Del Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Salget av Tesla har jo stupt med 40% siden nyttår, så mange vegrer seg for å kjøpe, takk og lov. Anonymkode: 0e958...a7d Sikker på at det ikke har noe med en ny Tesla som er rett rundt hjørnet? Anonymkode: 74f97...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #11 Del Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sikker på at det ikke har noe med en ny Tesla som er rett rundt hjørnet? Anonymkode: 74f97...c04 Skriver om hva jeg leser i media, det burde du gjøre også i stedet for å synse! Anonymkode: 0e958...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå