anonymung123 Skrevet i går, 13:48 #1 Del Skrevet i går, 13:48 Prøvde alle mulige måter, "self improving" , men når det kommer til jeg skal gjøre det så skjer det aldri. Hver gang skal jeg gå å prate med en jente så er jeg redd for å bli avvist, og dumme meg ut. Har ikke så Spennede hobbyer. Mest av tiden går til studie og jobb, så får ikke så mange muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:22 #2 Del Skrevet i går, 14:22 Hva er verst? Være singel eller sexløs? Anonymkode: 47ccb...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Men om du blir avvist, så blir jo ikke ting annerledes enn de allerede er..? Så hva er du egentlig redd for? Det er ikke farlig å bli avvist, ingen liker det, men alle opplever det. Anonymkode: 03f82...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Du må slutte å se på ei avvisning som negativt.. vær heller glad for at hun sa nei, da viser du henne respekt👏 Forklaringen på det er så enkelt å forstå.. Kvinner sier ikke nei, fordi du er stygg eller at hun ikke liker deg. Generelt trenger kvinner følelser og tenning som gjør dem kåt, og mulig også at du er en potensiell kjæreste.. Hva tror du har skjedd hvis hun sa ja, bare for å tilfredstille deg? Mest sannsynlig har hun ikke fått noe tilfredstillelse, og mulig også følt seg brukt. Kvinner og menn er ikke tjent med dette.. vi må alle akseptere et nei til samtykket🪄 Men sannelig kan enkelte kvinner være flink til å terge og få menn sjalue.. de sier nei gjentatte ganger, for å se at du virkelig mener å ha lyst på henne. Dette er noe du ikke må mase om seriøst.. Med litt humor gjensidig erting, starter senga å knirke på et blunk🤭 Endret 9 timer siden av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Du er mann, bare å godta i Norge. Legg opp penger, reis til andre land. Anonymkode: ae43b...fe1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er også veldig lei av å være singel og sexløs (Jeg er kvinne) Akkurat sexbiten kunne jeg jo "fikset" på dagen, men jeg må ha følelser for å ha sex. Og dessverre elsker jeg fortsatt eksen min, og da er det uaktuelt å date noen andre, for det ville vært helt feil for alles del. Men jeg merker at psyken min ikke har godt av dette. 😟 Jeg har mye usikkerhet i kroppen etter forrige forhold, så om jeg etterhvert skulle funnet meg en ny, måtte det vært en mann som både var empatisk og tilstede, og kan tåle å være med å "snakke gjennom" en del av de issuene jeg har fått i løpet av livet, og slike menn vet jeg ikke om finnes. (Høres ut som det er store ting, det er det ikke. Men går på selvtillit og det å føle deg sett. En ny potensiell type måtte vært god på å trygge meg i starten så jeg turte være meg selv) Anonymkode: 81f9a...555 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du er mann, bare å godta i Norge. Legg opp penger, reis til andre land. Anonymkode: ae43b...fe1 Ja, for ingen norske menn får norske damer (kanskje ikke med dine holdninger da) Anonymkode: 03f82...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Høres ut som du er en ganske kjedelig fyr. Det blir det ikke mye damer av. Hvorfor bruker du ikke energien din på å forbedre ethvert aspekt ved deg selv? Istedet for å komme hit på kvinneguiden å sutre til klientellet her som er 90% eldre kvinner og 10% menn som troller. Anonymkode: 82532...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er også veldig lei av å være singel og sexløs (Jeg er kvinne) Akkurat sexbiten kunne jeg jo "fikset" på dagen, men jeg må ha følelser for å ha sex. Og dessverre elsker jeg fortsatt eksen min, og da er det uaktuelt å date noen andre, for det ville vært helt feil for alles del. Men jeg merker at psyken min ikke har godt av dette. 😟 Jeg har mye usikkerhet i kroppen etter forrige forhold, så om jeg etterhvert skulle funnet meg en ny, måtte det vært en mann som både var empatisk og tilstede, og kan tåle å være med å "snakke gjennom" en del av de issuene jeg har fått i løpet av livet, og slike menn vet jeg ikke om finnes. (Høres ut som det er store ting, det er det ikke. Men går på selvtillit og det å føle deg sett. En ny potensiell type måtte vært god på å trygge meg i starten så jeg turte være meg selv) Anonymkode: 81f9a...555 Man MÅ ikke ha følelser for å ha sex. Men om man sliter med lav selvverdi eller har behov for bekreftelse så manifesterer det seg ofte i at man tror at sexen må inkludere følelser. Anonymkode: 82532...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Man MÅ ikke ha følelser for å ha sex. Men om man sliter med lav selvverdi eller har behov for bekreftelse så manifesterer det seg ofte i at man tror at sexen må inkludere følelser. Anonymkode: 82532...ec6 Neida, jeg er klar over at man ikke må ha følelser for å ha sex med noen, men jeg føler meg brukt om jeg har sex med noen bare for å ha sex. Så for min del trenger jeg følelser for fyren for å kunne nyte sex. Anonymkode: 81f9a...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er også veldig lei av å være singel og sexløs (Jeg er kvinne) Akkurat sexbiten kunne jeg jo "fikset" på dagen, men jeg må ha følelser for å ha sex. Og dessverre elsker jeg fortsatt eksen min, og da er det uaktuelt å date noen andre, for det ville vært helt feil for alles del. Men jeg merker at psyken min ikke har godt av dette. 😟 Jeg har mye usikkerhet i kroppen etter forrige forhold, så om jeg etterhvert skulle funnet meg en ny, måtte det vært en mann som både var empatisk og tilstede, og kan tåle å være med å "snakke gjennom" en del av de issuene jeg har fått i løpet av livet, og slike menn vet jeg ikke om finnes. (Høres ut som det er store ting, det er det ikke. Men går på selvtillit og det å føle deg sett. En ny potensiell type måtte vært god på å trygge meg i starten så jeg turte være meg selv) Anonymkode: 81f9a...555 Sex er uansett best med noen du er glad i. Lykke til 😉 M55 Anonymkode: 8571f...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Man MÅ ikke ha følelser for å ha sex. Men om man sliter med lav selvverdi eller har behov for bekreftelse så manifesterer det seg ofte i at man tror at sexen må inkludere følelser. Anonymkode: 82532...ec6 Mye bedre gi seg selv til noen du vet bryr seg! Som kvinne vil du uansett bare bli utnyttet gang på gang mens du håper noen vil bry seg et sted på veien. Denne veien er brolagt av elendighet og fører til enda mer ødelagt selvfølelse. Så det du sier er direkte feil! Anonymkode: 8571f...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Man MÅ ikke ha følelser for å ha sex. Men om man sliter med lav selvverdi eller har behov for bekreftelse så manifesterer det seg ofte i at man tror at sexen må inkludere følelser. Anonymkode: 82532...ec6 Noen må ikke ha følelser, mens andre må det. Vi er ulike. Den siste setningen du skriver her er sprøyt fra ende til annen...!!!!! Jeg kan glatt få meg sex om jeg vil, men jeg vil ikke! Er null avhengig av å få bekreftelse, men helt klart så er det superkoselig å få det i form av noe annet enn sex. Sex skal jeg bare ha med en fast partner. Har jeg ikke det, så velger jeg å gå uten sex. Forstår virkelig ikke hvordan dette henger sammen med lav selvverdi slik du påstår... Anonymkode: 47ccb...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man MÅ ikke ha følelser for å ha sex. Men om man sliter med lav selvverdi eller har behov for bekreftelse så manifesterer det seg ofte i at man tror at sexen må inkludere følelser. Anonymkode: 82532...ec6 Skjønner ikke helt hvordan folk tenker når jeg leser sånt absurd tull som det her😊. Tipper det mest er er forsøk på å provosere. Altså «god gammel» trolling. Synd noen alltid biter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forstår virkelig ikke hvordan dette henger sammen med lav selvverdi slik du påstår... Anonymkode: 47ccb...302 Vedkommende mener selvfølgelig ikke det. Det er et forsøk på å provosere. Bare la det passere😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, for ingen norske menn får norske damer (kanskje ikke med dine holdninger da) Anonymkode: 03f82...167 Er en tråd om hvor mange % som kvinner synes er bra, 2%. De mennene er i en veldig eksklusiv gruppe.. Anonymkode: ae43b...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå