Gå til innhold

3kant

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min samboer vil at vi skal ha trekant med ei jente. Jeg har tidligere prøvd dette med en eks- gikk ikke så bra, sikkert for at vi var full alle tre.

Jeg kunne tenkt meg å ha sex med ei jente siden jeg tenner på det.

Men jeg er redd for at jeg skal bli sjalu og ikke takle det bra.

Vet ikke hvordan man går frem for å treffe noen som ville være med på dette og som bare tar det for det det er?

Noen som har noe erfaring og råd å gi meg om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er redd for at du skal bli sjalu er du ikke klar for dette. tror jeg da.

Gjest Gjest
Skrevet

Har tenkt på det, men jeg har og veldig lyst til å prøve.

Skrevet

Hvis du er biseksuell slik som jeg er, kan jo en måte å tilnærme seg det på være at du finner ei venninne du vil ha sex med. Når dere to har gjennomført det sammen uten gutten din self, så kan du jo høre med henne om hun har lyst på 3-kant. Hvis gutten din ikke gir deg lov til å ha jentesex uten han, synes jeg han skal glemme hele 3-kanten.

For meg funka det her supert. Vennen min den gang sa OK. Hadde jentesex 3 ganger med venninna mi før han fikk bli med. Bare deilig alt sammen. Men det endte til slutt med at jeg dumpa gutten og holdt meg til venninna mi. Forholdet til henne varte faktisk 3 år, men vi flytta aldri sammen.

Skrevet
Hvis gutten din ikke gir deg lov til å ha jentesex uten han, synes jeg han skal glemme hele 3-kanten.

Hadde du likt hvis typen din hadde sex med ei uten deg?

Skrevet

Full åpenhet er alfa og omega. Hvis det er OK for ham at du møter ei jente først, så er det jo uproblematisk. Vil han være med fra starten, så er det viktig at du vet om du også vil det. Du må i hvert fall ikke føle deg presset til det.

Og bare så du vet det: Trekant er digg! Vi har supplert sengekosen med både kvinner og menn. Bare positive opplevelser

Gjest Gjest
Skrevet

Nå kan jeg ikke engang forestille meg hvordan trekant fungerer, men har til gode og finne en mann som har like stort behov for eller er like utholdende som meg. Så spørsmålet mitt er. Er du sikker på at han holder til to? :hoho:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Hvis gutten din ikke gir deg lov til å ha jentesex uten han, synes jeg han skal glemme hele 3-kanten.

Da regner jeg med at han kan ha seg med en eller annen uten deg også. Ellers synes jeg du bare kan glemme hele forholdet.

Hun vet jo at hun liker jentesex, men er usikker på om hun vil bli sjalu av at kjæresten også puler den andre jenten. Så lenge du er usikker i denne sammenheng tror jeg at du og kjæresten skal holde dere til hverandre. Når dere er sikre på hverandre, kan dere vurdere å trekke inn flere personer, evt vurdere om dere skal ha lov til å ha sex med andre uten hverandre til stede.

Skrevet
Hadde du likt hvis typen din hadde sex med ei uten deg?

:klappe:

Gjest emilia
Skrevet
Min samboer vil at vi skal ha trekant med ei jente. Jeg har tidligere prøvd dette med en eks- gikk ikke så bra, sikkert for at vi var full alle tre.

Jeg kunne tenkt meg å ha sex med ei jente siden jeg tenner på det.

Men jeg er redd for at jeg skal bli sjalu og ikke takle det bra.

Vet ikke hvordan man går frem for å treffe noen som ville være med på dette og som bare tar det for det det er?

Noen som har noe erfaring og råd å gi meg om dette?

Hei,jeg kunne også tenke meg å prøve trekant,men er vel lile skeptisk som deg! Har lett for og bli sjalu,men har sååå lyst! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor får jeg inntrykk av at det er mer akseptert med trekant som innebærer to kvinner enn trekant som innebærer to menn? Sånn rent teknisk så trengs jo flere menn for å tilfredsstille en kvinne enn det trengs kvinner for å tilfredsstille en mann. Gutta holder ikke så lenge.

Ikke alle kvinner tenner på kvinner heller.

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke alle kvinner tenner på kvinner heller.

Trur det er flere gutter som ikke tenner på menn enn kvinner som ikke tenner på kvinner.

Har en misstanke om at jentesex er mere vanlig/akseptert enn guttesex ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Har en misstanke om at jentesex er mere vanlig/akseptert enn guttesex  ;)

Det har jeg inntrykk av også, derfor jeg lurer på hvorfor. Tror ikke det er flere jenter som er lesbiske/bifile enn det er gutter som er homo/bifile.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror de fleste trekanter er med to menn og en kvinne. Foranledningen er som regel at mannen i et forhold er heterofil, men har et sterkt ønske om å oppleve at hun blir tatt av en annen mann mens han ser på. Som regel har heller ikke hun noe i mot at to menn gjør det godt for henne samtidig. I slike settinger er det HUN som er i fokus.

Gjest Gjest
Skrevet
Foranledningen er som regel at mannen i et forhold er heterofil, men har et sterkt ønske om å oppleve at hun blir tatt av en annen mann mens han ser på.

Det må nu vel være din fantasi da!

Har ingen what so ever ønske om og se dama bli tatt av en annen mann,har heller ikke hørt at noen av mine bekjente ønsker det.

Våre fantasier sier 3kant med 2 damer og en mann,nu er det ikke sikkert at vi er av samme meningen som resten av den mannlige befolkningen siden vi er fra nord-norge. :ler::ler::ler:

Gjest DavidP
Skrevet
Det må nu vel være din fantasi da!

Har ingen what so ever ønske om og se dama bli tatt av en annen mann,har heller ikke hørt at noen av mine bekjente ønsker det.

Våre fantasier sier 3kant med  2 damer og en mann,nu er det ikke sikkert at vi er av samme meningen som resten av den mannlige befolkningen siden vi er fra nord-norge. :ler:  :ler:  :ler:

Du aner ikke hvor feil du tar ;)

Dels kvinners ønske om to menn samtidig, dels mange menns hemmelige ønske om å se henne med en annen mann, har gjort at trekanter av type MMF er mest forekommende.

Gjest Gjest
Skrevet

Skal ikke være fordomsfull her, men jeg må bare si jøss?! :overrasket: Noen som har erfaring med at det opprinnelige forholdet overlever eksperimentet?

Gjest Gjest
Skrevet
Skal ikke være fordomsfull her, men jeg må bare si jøss?!  :overrasket: Noen som har erfaring med at det opprinnelige forholdet overlever eksperimentet?

Hvorfor skulle ikke forholdet "overleve" at paret etter nøye overveielse velger en trekant i blant? :overrasket:

Paret har jo trekantopplevelsen SAMMEN, den tredje er kun en "statist", som fyller en funksjon for paret akkurat der og da.

Men forhold som er helt nye, og paret helt unge, skal ikke hive seg ut i trekanter. Trekanter krever at paret har et etablert, trygt og tillitsfullt forhold, trygge på hverandre og sin kjærlighet til den andre.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde trekant med to venner en gang. Alle var single. Det funka dårlig. (av mange grunner.) Her var det snakk om to jenter og en gutt.

Jeg vil heller ha sex med en mann og en jente, enn to menn. Tror ikke det er unormalt selv om jeg verken er bifil eller lesbisk. Må nok bare øve litt først på det der for at det skal bli skikkelig bra. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...