AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg begynte med en lav dose retinol nå i høst, men jeg hørte at man kan slutte på våren og heller bruke vitamin C (med solkrem over her også selvfølgelig) for å få best anti ageing effekt? Eller bruker dere retinol året rundt men man bruker C vitamin på dagen og retinol på kvelden? Er redd for at huden min ikke tåler det siden jeg allerede blir fort solbrent. Anonymkode: cd042...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg unngår retinol dersom jeg vet at jeg skal være mye utendørs i solen de nærmeste dagene, eller dersom jeg skal på ferie i solrike strøk. Dette er også anbefalt på generell basis. Nå er retinol uansett ikke noen "quick fix", så når du vet at du har lett for å bli solbrent, tenker jeg at det ikke gjør noe om du tar en pause. Husk at du må ta det litt gradvis når du skal innføre retinol i rutinen din igjen. Høy solfaktor er det beste "antiaging"- grepet du kan gjøre for huden din 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg bruker ikke retinol om sommeren, men her i nord varer sommeren heldigvis bare tre uker 😅 Anonymkode: 88eae...d41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Roci skrev (17 minutter siden): Jeg unngår retinol dersom jeg vet at jeg skal være mye utendørs i solen de nærmeste dagene, eller dersom jeg skal på ferie i solrike strøk. Dette er også anbefalt på generell basis. Nå er retinol uansett ikke noen "quick fix", så når du vet at du har lett for å bli solbrent, tenker jeg at det ikke gjør noe om du tar en pause. Husk at du må ta det litt gradvis når du skal innføre retinol i rutinen din igjen. Høy solfaktor er det beste "antiaging"- grepet du kan gjøre for huden din Tusen takk for hjelpen Anonymkode: cd042...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker ikke retinol om sommeren, men her i nord varer sommeren heldigvis bare tre uker 😅 Anonymkode: 88eae...d41 Hahaha! 😂 Ja det stemmer! Anonymkode: cd042...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden jeg brukte retinol en periode men ikke på sommeren, jeg bruker dagkrem med solfaktor 50 hver dag hele året. Anonymkode: 52640...2bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg bruker Tretinoin hele året. Har gjort det i snart 15 år. Med solfaktor 50 hver dag (la Roche Posay uvmune er den aller beste) Jeg soler meg heller aldri, og bruker ofte hatt og solbriller om sommeren. Men så lenge jeg passer på å smøre meg er det ikke et problem. Tretinoin er så bra for å holde aldringstegn unna! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Bruker retinol, vitamin C og spf hele året rundt 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg bruker retinal hele året bortsett fra hvis jeg er et sted med sterk sol. Orker ikke hele den perioden med tilvenning med flass og styr hvis jeg slutter helt over lengre perioder. Tenker at folk som bor steder med sterkere sol enn oss bruker det året rundt, så det gjelder bare å være ekstra nøye med solkrem. Anonymkode: 63306...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 2 minutter siden #10 Del Skrevet 2 minutter siden mlifjeld skrev (2 timer siden): Jeg bruker Tretinoin hele året. Har gjort det i snart 15 år. Med solfaktor 50 hver dag (la Roche Posay uvmune er den aller beste) Jeg soler meg heller aldri, og bruker ofte hatt og solbriller om sommeren. Men så lenge jeg passer på å smøre meg er det ikke et problem. Tretinoin er så bra for å holde aldringstegn unna! Får du resept på det uten å ha kviser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå