Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg som mann med en kvinne du liker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om du som mann er i ett forhold, men ønsker å ikke vise at du liker en annen kvinne. Hvordan oppfører du deg da?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en kollega som viser tegn på at han liker meg men samtidig viser avstand. 

Anonymkode: dcbf0...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han liker deg, men i og med at han er i et forhold, så ønsker han ikke å gjøre noe med det. Han holder avstand så han ikke får deg til å tro at han vil ha noe med deg å gjøre på den måten.

Anonymkode: 23fe2...16d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikker på han ikke bare er hyggelig? Mye som kan tolkes feil. Blitt beskyldt for å like kollegaer tidligere, jeg er kun hyggelig. Er mann.

Anonymkode: 79df9...dff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 11.20):

Om du som mann er i ett forhold, men ønsker å ikke vise at du liker en annen kvinne. Hvordan oppfører du deg da?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en kollega som viser tegn på at han liker meg men samtidig viser avstand. 

Anonymkode: dcbf0...b2b

Ekspander  

Jammen, hvor vanskelig kan det være? Da kan det hende at han liker deg (som sikkert andre kolleger også gjør?) men han har ikke noe ønske om å ha deg som kollega mer enn på avstand. Mannen er i et forhold, og det er partneren hans som er den utvalgte.

Det ville da være mye rarere om fyren klenget seg på deg, og ville være "nær deg" når han bare er en kollega, og i tillegg er opptatt? Skjønner at du håper at fyren skal være hodestups forelsket i deg, men her lever du i fantasiens verden, altså...

Anonymkode: 74490...ae0

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...