AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tar barna med og flytter for å studere fem år på INN i Lillehammer. Har litt egenkapital, får lån og vil kjøpe bolig. Men hvor det best å bo for å bo nært nok INN, ha greie skoler til barn på 10 og 12 år og ha god bokvalitet? Er fra Båtsfjord og dårlig kjent. Anonymkode: c438f...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Nordre Ål. Nordre Ål – Wikipedia Anonymkode: 55f47...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Har du bil eller er du avhengig av buss? Anonymkode: 2704e...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Nordre Ål er nok best da, som noen skriver. Der er det barneskole og ungdomsskole, og ikke veldig langt til høgskolen. (Har det blitt universitet nå? 😅) Eventuelt Jørstadmoen som ligger litt mer i utkanten av byen. Er en barneskole der. Litt usikker på hvilken ungdomsskole de begynner på der. Anonymkode: be16c...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nordre Ål er nok best da, som noen skriver. Der er det barneskole og ungdomsskole, og ikke veldig langt til høgskolen. (Har det blitt universitet nå? 😅) Eventuelt Jørstadmoen som ligger litt mer i utkanten av byen. Er en barneskole der. Litt usikker på hvilken ungdomsskole de begynner på der. Anonymkode: be16c...b06 De som går på Jørstadmoen skole, begynner på Smestad i Nordre Ål. Nordre Ål vil nok være mest praktisk mtp INN. Men boliger i Nordre Pl er populære og de er dyre. Jørstadmoen er da et bra alternativt hvis du ikke vil blakke deg helt ut. Men mange andre steder er og bra, og du kommer deg helt fint til høgskolen. Direkte buss fra byen og andre steder. hilsen Lillehamring Anonymkode: 18833...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du bil eller er du avhengig av buss? Anonymkode: 2704e...d0a Jeg tar ikke buss Anonymkode: c438f...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Er fra Lillehammer, har barn i samme alder. Dersom jeg skulle flyttet tilbake ville jeg bosatt med i skolekrets Nordre-Ål/Smestad eller Søre-Ål/Åretta. Der er det også hyggelige og litt tette nabolag slik at man kan komme i kontakt med andre. Ville holdt meg unna Hamartun (byskole), Jørstadmoen (usentralt), og Røyslimoen (feil side av byen mtp høyskolen). Lykke til, heldige du! Anonymkode: e929d...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå