AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Velferdsteknologi er veldig i «vinden» for tiden, og det skal liksom erstatte både det ene og det andre. Lurer på når noen skal dra i bremsen her? Mennesker trenger mennesker❤️ teknologi er greit av og til, men mennesker er bedre. Anonymkode: e2b7d...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er enig at det er irriterende å prate med roboter og bare chatte med en bot. Men det er virkelig ikke de arenaer man bør gå til om man er ensom. Det er slitsomt for de som er på jobb i kundeservice om de skal være støttekontakt for ensomme mennesker, de er på jobb. Anonymkode: a7a8c...1c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Det synes å være veldig varierende kvalitet på chatboter og hva de egner seg til. Noen ganger er det en fordel å kunne ordne ting slik (f.eks bestille transport til dyr hos flyselskap), fremfor å sitte i telefonkø og risikere at noe blir notert feil av kundebehandler, mens andre ganger er det svært frustrerende når man vet at chatboten faktisk ikke kan hjelpe, men man må først gjennomføre en lang “samtale” før den konkluderer med at du må snakke med noen. Anonymkode: d7529...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Telefon robotene er like ubrukelig som chatbotene på nettsidene til selskapene. Det eneste de kommer med er helt generisk informasjon som er lett tilgjengelig på nettsiden. Et eksempel fra posten her om dagen hvor jeg ville snakke med kundeservice om masser av pakker som hang igjen på appen selv om de var hentet: - først må man taste seg gjennom litt. - robot: hva vil du ha hjelp til? - jeg: posten appen - robot: på posten appen kan du spore pakker, osv - robot: er det noe mer du vil ha hjelp til? - jeg: ja, posten appen. - robot: på posten appen kan du spore pakker, osv - robot: er det noe mer du vil ha hjelp til? - jeg: kan jeg få snakke med et menneske? - robot: ja, hva vil du snakke med et menneske om? - jeg: postenappen - robot: på posten appen kan du spore pakker, osv - jeg: *oppgitt*: kan jeg få snakke med et menneske om postenappen? Anonymkode: 5ef8f...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå