Gå til innhold

Tinder: Spørsmål fra en nybegynner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle liksom aldri ha Tinder, men etter å ha forsøkt å treffe folk på gamlemåten uten hell, så forsøker jeg lell.

Jeg bare lurer på en ting: om jeg venstresveiper en profil, er det da slik at han ikke får meg i bunken sin? Forsvinner jeg for ham også?

Grunnen til at jeg spør, er at en av de første profilene som dukket opp er en jeg har møtt på trening flere ganger. Jeg visste ikke at han var singel, men jeg kunne godt tenke meg å bli kjent med ham. Men synes det blir flaut å høyresveipe om han ikke er interessert (vi treffes på samme time ukentlig)

Jeg har gold og kan se hvem som liker meg, så jeg vil helst bare vente og se om det kommer noen respons fra hans side. Nå er jeg liksom stuck på hans profil, for jeg vil jo egentlig ikke sveipe «nei» på ham heller 🫣

Litt hjelp til en nybegynner her? 🙏

Anonymkode: d7830...42e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beste råd er å komme over den flauheten.

Anonymkode: 5186b...bbc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare lik han.. 

Anonymkode: 3d2da...c93

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg bare lurer på en ting: om jeg venstresveiper en profil, er det da slik at han ikke får meg i bunken sin? Forsvinner jeg for ham også?

Da forsvinner han for deg inntil han restarter appen ved å slette og gjenopprette profil. Da vil han på ny kunne vises i din profil. Du forsvinner ikke fra hans. 

Endret av Gaia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skulle liksom aldri ha Tinder, men etter å ha forsøkt å treffe folk på gamlemåten uten hell, så forsøker jeg lell.

Grunnen til at jeg spør, er at en av de første profilene som dukket opp er en jeg har møtt på trening flere ganger. Jeg visste ikke at han var singel, men jeg kunne godt tenke meg å bli kjent med ham. Men synes det blir flaut å høyresveipe om han ikke er interessert (vi treffes på samme time ukentlig)

Jeg har gold og kan se hvem som liker meg, så jeg vil helst bare vente og se om det kommer noen respons fra hans side. Nå er jeg liksom stuck på hans profil, for jeg vil jo egentlig ikke sveipe «nei» på ham heller 🫣

Da ville jeg jo pratet med han på treningen. Bare si at du så han på Tinder. 😉
Han vil vel uansett kjenne deg igjen? 

Anonymkode: 38ea1...e6d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...