Bingodingo Skrevet 25. februar #1 Del Skrevet 25. februar Jeg er mann med profilbilde på wordfeud. Nesten hver gang jeg starter et spill med en fremmed, og det også er en mann, så avslutter han spillet før han engang legger ut et ord. Det skjer aldri når jeg får en kvinnelig motstander. Får meg til å tenke at de vil starte samtale med en kvinne. Har noen andre her opplevd at wordfeud, evt andre spill med chat mulighet, brukes for dating ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Bingodingo skrev (På 25.2.2025 den 10.09): Jeg er mann med profilbilde på wordfeud. Nesten hver gang jeg starter et spill med en fremmed, og det også er en mann, så avslutter han spillet før han engang legger ut et ord. Det skjer aldri når jeg får en kvinnelig motstander. Får meg til å tenke at de vil starte samtale med en kvinne. Har noen andre her opplevd at wordfeud, evt andre spill med chat mulighet, brukes for dating ønsker? Ekspander Hele tiden. Nå om dagen er jeg også påmeldt og deltakende i turneringer i norsk standard brett og forrige runden fikk jeg en som absolutt skulle fortelle meg at han lå kåt og klar i senga. Jeg spilte ferdig det brettet på under to døgn, rapporterte han inn til turneringa og blokkerte jævelen. Er så møkklei sånne folk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingodingo Skrevet 25. februar Forfatter #3 Del Skrevet 25. februar Bålkaffe skrev (På 25.2.2025 den 10.34): Hele tiden. Nå om dagen er jeg også påmeldt og deltakende i turneringer i norsk standard brett og forrige runden fikk jeg en som absolutt skulle fortelle meg at han lå kåt og klar i senga. Jeg spilte ferdig det brettet på under to døgn, rapporterte han inn til turneringa og blokkerte jævelen. Er så møkklei sånne folk. Ekspander Fæle saker.. tenker det hadde vært et annerledes samfunn om sosiale medier ikke var mulig å være anonym på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar Mange ganger. Jeg endte faktisk opp på en slags date med en wf-spiller også. Men det var ikke måte på hvor mange menn som ville snakke om det som skjedde under dyna enn det som skjedde i spillet. Lurte alltid på hvorfor det var sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar Jeg mister mannlige spillere når de ikke kan avgjøre om jeg er mann eller dame, eller de tipper jeg er dame og vil chatte men jeg ikke svarer. Så jeg spiller med en bråte andre damer og det har vi gjort i nange år nå Anonymkode: 83e47...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Del Skrevet 25. februar Har aldri opplevd at noen vil chatte. Er dame. Spiller mot både menn og kvinner. Anonymkode: b2f60...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Del Skrevet 25. februar Jeg har vært på date med flere jeg har blitt kjent med via Wordfeud 🙈 Tross alt sier det mer om den andres intellektuelle kapasitet enn Tinder … Anonymkode: a1d80...7b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #8 Del Skrevet 25. februar Sluttet å spille pga det var så mange griser der… Anonymkode: e47d7...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. februar #9 Del Skrevet 25. februar Aksepterer aldri spillinvitasjoner fra fremmede. Har mine faste wf-venner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #10 Del Skrevet 26. februar Mange som avslutter spillet om man ikke vil snakke. Masse masing på chat. Vil du ikke snakke???? Og så avslutter de. Blir skikkelig sur fordi det er jo spillet man er der for. Anonymkode: d05dc...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #11 Del Skrevet 26. februar Ja, pleide å oppleve det hele tiden 😅 Nå er det en liten stund siden jeg spilte sist, noen ble litt pågående og jeg mista litt sansen for WF pga det. Anonymkode: 36503...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet 26. februar #12 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 18.29): Jeg har vært på date med flere jeg har blitt kjent med via Wordfeud 🙈 Tross alt sier det mer om den andres intellektuelle kapasitet enn Tinder … Anonymkode: a1d80...7b2 Ekspander Det er ikke en regel. Er mang en «rain-man» der som er god med bokstaver men ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #13 Del Skrevet 28. februar Ja, det er så irriterende at jeg åpna konto her kun for å svare på denne tråden. Spilte lenge med eget navn, men fikk så mange kåte griser som begynte å chatte så jeg skifta til et guttenavn. Det eneste som er irriterende nå er at 90% av alle menn avslutter spillet før det har begynt. Mye bedre enn alternativet, men irriterende når jeg har gode brikker fra starten 😂 Anonymkode: 31ba0...f1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #14 Del Skrevet 28. februar Jeg har byttet spillnavnet til et herrenavn og så har jeg bilde av katta mi. Da sluttet det. Anonymkode: 3d458...5d2 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingodingo Skrevet 28. februar Forfatter #15 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 12.53): Ja, det er så irriterende at jeg åpna konto her kun for å svare på denne tråden. Spilte lenge med eget navn, men fikk så mange kåte griser som begynte å chatte så jeg skifta til et guttenavn. Det eneste som er irriterende nå er at 90% av alle menn avslutter spillet før det har begynt. Mye bedre enn alternativet, men irriterende når jeg har gode brikker fra starten 😂 Anonymkode: 31ba0...f1b Ekspander Hahahah herre.. Har selv tullet og sagt ifra til de mennene som avslutter spillet at eg er kvinne og selv da begynner de med å si «gjør på i kveld da», «ensom?» osv.. selvom eg har mannenavn og profilbilde av meg selv. 🤣 Heter for øvrig Chris969 på Wordfeud om noen vil spille hele matcher 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 28. februar #16 Del Skrevet 28. februar Å jada. I de fleste spill der det finnes et chattefelt så skal det snakkes om alt mulig rart og flørtes litt. Har aldri vært interessert i å flørte via spill så bare irriterende. Spilte et sånt tegnespill en gang og, fikk et ord og skulle tegne det og motstander gjette. Støtt og stadig ble det tegnet noe grovt, laaang blokkeliste 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #17 Del Skrevet 5. mars Bingodingo skrev (På 25.2.2025 den 10.09): Jeg er mann med profilbilde på wordfeud. Nesten hver gang jeg starter et spill med en fremmed, og det også er en mann, så avslutter han spillet før han engang legger ut et ord. Det skjer aldri når jeg får en kvinnelig motstander. Får meg til å tenke at de vil starte samtale med en kvinne. Har noen andre her opplevd at wordfeud, evt andre spill med chat mulighet, brukes for dating ønsker? Ekspander Opplevd akkurat det samme mange ganger. Nå har jeg blitt så lei av det at jeg blokkerer de som avslutter før det har blitt lagt en en eneste bokstav. Vil de ikke spille mot meg fordi jeg er mann så trenger vi ikke matche som spillere i fremtiden heller. Har aldri opplevde dette når jeg får en kvinnelig motstander M Anonymkode: b593e...d1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #18 Del Skrevet 5. mars Vet ikke om det brukes for dating-ønsker, men en drøss med menn skal i hvert fall fortelle meg hvor kåte de er mens vi spiller. Det er super-irriterende, og gjelder de fleste internett-spill der det går an å chatte med andre. Takke meg til Candy crush 😛 Anonymkode: 31073...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 7. mars #19 Del Skrevet 7. mars Tråden er ryddet for innlegg som ble postet av permanent utestengt bruker. Øvrig innhold er ikke lest eller vurdert. Skulle regelbrudd være stående oppfordres dere til å rapportere dem, slik at de vil få en vurdering. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå