Bingodingo Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er mann med profilbilde på wordfeud. Nesten hver gang jeg starter et spill med en fremmed, og det også er en mann, så avslutter han spillet før han engang legger ut et ord. Det skjer aldri når jeg får en kvinnelig motstander. Får meg til å tenke at de vil starte samtale med en kvinne. Har noen andre her opplevd at wordfeud, evt andre spill med chat mulighet, brukes for dating ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utenlandsfarer Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Ja, det er vanvittig irriterende. Avslutter med en gang menn skal chatte. Er på WF for spill, ikke flørt. Endret 11 timer siden av utenlandsfarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingodingo Skrevet 11 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 11 timer siden utenlandsfarer skrev (6 minutter siden): Ja, det er vanvittig irriterende. Avslutter med en gang menn skal chatte. Er på WF for spill, ikke flørt. Som antatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utenlandsfarer Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Bingodingo skrev (8 minutter siden): Som antatt Synes bare det er idiotisk. Finnes da ørten andre steder de kan chatte med det motsatte kjønn. Endret 11 timer siden av utenlandsfarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Bingodingo skrev (23 minutter siden): Jeg er mann med profilbilde på wordfeud. Nesten hver gang jeg starter et spill med en fremmed, og det også er en mann, så avslutter han spillet før han engang legger ut et ord. Det skjer aldri når jeg får en kvinnelig motstander. Får meg til å tenke at de vil starte samtale med en kvinne. Har noen andre her opplevd at wordfeud, evt andre spill med chat mulighet, brukes for dating ønsker? Hele tiden. Nå om dagen er jeg også påmeldt og deltakende i turneringer i norsk standard brett og forrige runden fikk jeg en som absolutt skulle fortelle meg at han lå kåt og klar i senga. Jeg spilte ferdig det brettet på under to døgn, rapporterte han inn til turneringa og blokkerte jævelen. Er så møkklei sånne folk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingodingo Skrevet 10 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 10 timer siden Bålkaffe skrev (36 minutter siden): Hele tiden. Nå om dagen er jeg også påmeldt og deltakende i turneringer i norsk standard brett og forrige runden fikk jeg en som absolutt skulle fortelle meg at han lå kåt og klar i senga. Jeg spilte ferdig det brettet på under to døgn, rapporterte han inn til turneringa og blokkerte jævelen. Er så møkklei sånne folk. Fæle saker.. tenker det hadde vært et annerledes samfunn om sosiale medier ikke var mulig å være anonym på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Mange ganger. Jeg endte faktisk opp på en slags date med en wf-spiller også. Men det var ikke måte på hvor mange menn som ville snakke om det som skjedde under dyna enn det som skjedde i spillet. Lurte alltid på hvorfor det var sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg mister mannlige spillere når de ikke kan avgjøre om jeg er mann eller dame, eller de tipper jeg er dame og vil chatte men jeg ikke svarer. Så jeg spiller med en bråte andre damer og det har vi gjort i nange år nå Anonymkode: 83e47...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Har aldri opplevd at noen vil chatte. Er dame. Spiller mot både menn og kvinner. Anonymkode: b2f60...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har vært på date med flere jeg har blitt kjent med via Wordfeud 🙈 Tross alt sier det mer om den andres intellektuelle kapasitet enn Tinder … Anonymkode: a1d80...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Sluttet å spille pga det var så mange griser der… Anonymkode: e47d7...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Aksepterer aldri spillinvitasjoner fra fremmede. Har mine faste wf-venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå