AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Skrevet 25. februar Er det noen som har testet noen klorevotter som ikke bare detter av til en helt nyfødt? Ønsker å bruke det da min første fikk permanent arr etter å ha klort seg. Var heller ikke mulig å klippe neglene da baby aldri lå i ro og kun sov på meg, våknet om vi klipte de. Anonymkode: 5d0ea...6de
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar Ingen erfaringer med klorevotter, jeg brukte sokker🙈 Anonymkode: 1b539...5d4
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ingen erfaringer med klorevotter, jeg brukte sokker🙈 Anonymkode: 1b539...5d4 Tror jeg skal prøve det, de er ofte litt strammere rundt håndleddet. Anonymkode: 5d0ea...6de
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Skrevet 25. februar Dessverre ingen forslag til det, men vi brukte elektrisk neglefil til vår som det også var helt umulig å klippe neglene til. Det fjernet behovet for vår del. Anonymkode: e290c...f21
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Skrevet 25. februar Bruk munnen og bit av neglene. Ikke klipp.. ellers så brukte jeg en neglefil. Det er jo bare å holde fast den lille hånden og file raskt. Anonymkode: e7048...219
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Bruk munnen og bit av neglene. Ikke klipp.. ellers så brukte jeg en neglefil. Det er jo bare å holde fast den lille hånden og file raskt. Anonymkode: e7048...219 Det var helt umulig med vår, lå ikke i ro og hylskreik. Anonymkode: 5d0ea...6de
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Skrevet 25. februar Har ikke problemer med at de fra h&m detter av. Vi bruker dem ikke som klorevotter fordi det ikke er anbefalt å bruke klorevotter på baby i følge ammehjelpen. Bruker dem når han ligger i babygymmen og på natta for da blir han iskald på hendene. https://www2.hm.com/no_no/productpage.0737169001.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_NOR_GOO_SH_Kids_BRA_Branded_SHOPV2_All_LOW_pi_NOG06ANK3AA213&utm_term=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA8fW9BhC8ARIsACwHqYooPfRbDlgEpCpF5dorjkFa8-_Ds03XnIl6ttkdps1VQPct7zf_rGwaAkxcEALw_wcB Min klorer seg også mye i fjeset, men jeg river neglene når han ligger på puppen. Bruker mine negler til å pille av det som er for langt liksom. Anonymkode: d33b7...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå