AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Disse såm trekant skjerfene til baby? Er det noe alle trenger så jeg kan kjøpe inn før baby er født, eller vente å se an behovet? Anonymkode: 1442c...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Disse såm trekant skjerfene til baby? Er det noe alle trenger så jeg kan kjøpe inn før baby er født, eller vente å se an behovet? Anonymkode: 1442c...f42 Små* Anonymkode: 1442c...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hadde ikke behov for det her. Lite sikle og svært sjeldent gulping på min baby. Anonymkode: a667e...824 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Vi måtte ha det omtrent fra starten med førstemann, for han gulpet etter hvert måltid. Av og til var det nok med siklesmekke, så slapp vi å skifte body hver gang. Også veldig greit da tennene kom, for da siklet han voldsomt. Andremann er ti mnd nå, gulper ikke og har ikke siklet nevneverdig ved tannfrembrudd, så han har faktisk aldri hatt på siklesmekke. Det er absolutt ikke viktig å ha på plass før fødsel 😊 Anonymkode: 16ec4...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Se det an. Anonymkode: 56f9b...953 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Vi brukte det mye fra start, for våre gulpet mye. Noen ganger tok smekken unna, og andre ganger røk hele antrekket. Du må ikke kjøpe det, men det koster ikke all verden for en 3 pk eller noe. Kanskje du får noen i gave også. Anonymkode: 795dd...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Se an behovet. Du får sikkert et par i gaver, og så er det fort gjort å kjøpe dersom du trenger det. Noen sikler ikke i det hele tatt, og andre sikler mye. Jeg syntes og det var bedre å begynne å bruke det når baby fikk mer hode og nakkekontroll, enn helt i starten. Jeg syntes det ble for tett og bare i veien i starten. Anonymkode: 70795...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Vi trengte det ikke til daglig bruk med noen av våre barn, men det var kjekt å ha når vi øvde på tåteflaske uansett. Ville sett an behovet. Anonymkode: ea8aa...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Jeg brukte det ikke helt i starten på mine, men det ble nødvendig etter hvert. Spesielt når de fikk tenner. Anonymkode: 6c768...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Vi brukte aldri det til våre, hverken for sikkel eller gulp :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Vi brukte det mye på første grunnet sikkel. Bruker det på nr 2 grunnet gulp. Er ikke slltid det kommer så mye, så en siklesmekke holder ofte til vi får tørket. Anonymkode: b2cdd...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Vi brukte ikke hadde ikke behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Ikke alle trenger det, nei, så det går helt an å avvente og se an behovet (noe som gjelder det meste av utstyr) Begge mine var siklere og gulpere, og vi gikk gjennom ørten sånne i døgnet. Nevøene mine brukte aldri slikt, de verken siklet eller gulpet. Anonymkode: 9f3ed...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Første trengte ingen! Da lillebror kom hadde vi bare 2-3 stk, og trengte 7-8 pr dag 🤭 Men det er veldig greit å vente og se om man trenger dem.. Anonymkode: 9f803...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Du kan fint se an behovet. Vi hadde en som trengte det veldig, og en som knapt brukte det. Anonymkode: 8f1bb...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Min sikler ikke, men gulper masse. Hjemme er det enkelt å bare skifte til ny body, men på farten er det greit å ha på smekke. De beste jeg har kjøpt har vært på sparkjøp faktisk! Anonymkode: 33da0...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå