AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Håper på svar fra dere som bruker dette daglig og er fornøyd med klokken. Har en Polar Ignite 2 som jeg kjøpte da den var ny. Men lurer på om Garmin er bedre på tilbakemeldinger på dagsform og søvn osv? Hva anbefaler du? Anonymkode: 67b07...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Garmin er best Anonymkode: 91b66...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Har Garmin og er ganske fornøyd. Men ikke prøvd noe annet da Men den er jo ikke 100% den heller. Syns ikke den alltid er så god til å plukke opp hvis jeg har vært våken og ligget rolig i sengen f.eks. Men syns den er god nok til at jeg ser klare tendenser til når jeg får god søvn og ikke, hva som gjerne påvirker meg før leggetid som igjen går utover søvnkvalitet osv. Anonymkode: c1463...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Hvilken modell av Garmin snakker dere om? Måler den aktivitet konstant? Derfor du mener den ikke er like god på å registrere når du er våken? Ts Anonymkode: 67b07...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Merker utmerket godt selv om jeg har sovet for lite, for dårlig eller om jeg er stresset. 😂 Anonymkode: 83886...5a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg liker Garmin (venu 3s eller forerunner 265) bedre enn Polar Ignite og Fitbit (versa og sense), selv om jeg synes Fitbit er bedre på søvn. Anonymkode: ae3dd...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Har en fitbit charge6 som jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Jeg bruker fitbit og føler den registrerer ganske riktig. Anonymkode: 8843c...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå