AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er 19 år og blir 20 i sommer (2005), syns dere det er innafor å date en mann på 24 som blir 25 i år (2000) ? Anonymkode: 5a336...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Absolutt Anonymkode: bef4b...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Helt innafor det, men du kan risikere at noen griner på nesa. Prøv å ikke bry seg om dem. Anonymkode: 06d55...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Selvsagt, min mann er fem år eldre enn meg, vi møttes da jeg var 20 og han var 25. Anonymkode: 3a784...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Ja. Og jeg er ikke engang aldersliberal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Selvfølgelig. Jeg møtte min mann når jeg var 19 og han 24. Ikke unormal stor aldersforskjell det. Anonymkode: 31903...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå