Gjest morning Skrevet 19. november 2002 #1 Skrevet 19. november 2002 Sitter å tenker over min situasjon... er blitt forelsket i en jente, men er allerede samboer med barn og hun har sambo... Føler allikevel at vi har en god kommunikasjon når vi er sammen på skolen vi jobber. Tror hun liker meg, men vet ikke om hun virkelig elsker meg eller tenker mye på meg. Hva gjør jeg? Er det jeg som mann som er idiot? eller hvordan er jenter? Kan jeg være ærlig å snakke med henne og fortelle hvordan jeg har det? Hvis det ikke er gjengjeldt fra hennes side vil jeg "miste" en god kollega? dvs at hun synes det blir "ekkelt" å skulle være sosial når hun vet at jeg er glad i henne?
Gjest Kinga Skrevet 19. november 2002 #2 Skrevet 19. november 2002 Jeg tror ikke løsningen er å fortelle henne hvordan du føler. Ikke smart å blande jobb og privatliv for mye, og ihvertfall ikke om dere begge er opptatt på hver deres kant. Sånt blir det gjerne en opprivende affære utav som går utover deres respektive samboere og hennes barn. Og ja, du kan risikere å miste en god kollega, sjansene er store. Det spørs på hvilken måte hun liker deg, som venn eller noe mer. Samt hvilke hensyn hun tar til samboer og barn; og om hun forventer at omgivelsene også respekterer og tar hensyn til hennes samboerskap/familiesituasjon.
Luringen Skrevet 19. november 2002 #3 Skrevet 19. november 2002 Til Morning! Først og fremst vil jeg si at jeg er nok i rollen til den samboeren du beskriver. Min ex er lærer og da hun ble gravid med vår datter fikk jeg i ettertid vite at en mannlig kollega var j**** sjalu på meg. Hvorfor det tenkte jeg?? Jo, han var forelska og likte lite at det var med hennes ektemann hun ble gravid. Enden på visa ble: Hun byttet jobb og det var en stor belastning for oss. Så mitt råd til deg. Hold deg klar henne....Det blir problemer....
LilleBille Skrevet 19. november 2002 #4 Skrevet 19. november 2002 Det å "rote " seg borti kollegaer skaper skjelden noe godt. Du skriver at du er i et forhold - det samme er hun. Hva ønsker du egentlig? Ønsker du å bryte ut av det forholdet du er i eller vil du bare ha litt ekstra spenning? Det er alltid litt ekstra med de man jobber sammen med. - i motsetning til hverdagen med den "kjedelige" partneren med alle plikter og bekymringer. Når du stiller på jobb er de fleste opplagte og positive - og man deler mange av de samme interessene - og gjør ofte "artige" ting sammen. Dette er fort gjort å tro er noe mer - fordi dette "er så mye mer spennende" enn hverdagen og partneren hjemme. Eller ønsker du deg både .. og?? Hva hvis hun ønsker noe mer? ... Er du villig til å gi avkall på det du har hjemme med sambo og barn??.. for er det noe å satse på? Det er mange som har trodd at "kollega"fasinasjonen" er noe mer .. og angerer etterpå. Du bør tenke over hva du gjør... og tenke på hva du gjør mot samboeren din - for er det verd det??? .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå