AnonymBruker Skrevet 25. februar #121 Del Skrevet 25. februar Nå er ikke jeg på Tinder. Men tror det er veldig få menn jeg kan falle for. Her er det personlighet som er det viktigste, utseende og økonomi er ikke så viktig. Nå er jeg 48 år, og har vært gift og vært i flere forhold. Og felles for de, er at jeg er den som desidert gir mest av meg selv i forholdet. Så det skal veldig mye til for at jeg går inn i et forhold nå. Anonymkode: a47b6...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #122 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vil tippe det er omtrent samme andel kvinner jeg møter som jeg kunne tenkt meg å ha en seksuell/romantisk relasjon med. De færreste kvinner jeg møter ville vært interessante for min del. Det er langt og lenge mellom hver gang. Er det ikke bare det man kaller god gammeldags «kresen» da? Anonymkode: e59c5...b2f Du er en ytterst uvanlig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #123 Del Skrevet 25. februar 20% av mennene kanskje. Eller 30%. Litt vanskelig å si. Jeg har vært på Tinder én gang og var overrasket over hvor utrolig mange skjønne menn det var der. Men når det gjelder de jeg ikke ville ha truffet, så handler det ikke om at de ikke er "gode" nok, det handler bare om at vi enten har veldig forskjellig livsstil, eller at han er altfor kjekk og suveren (sånn at jeg føler meg dum og stygg), han sliter med store helseproblemer, han er for ung, for gammel, altfor annerledes sosiokulturelt sett, osv. Jeg har ellers ingen forventninger til høyde, vekt (utover at den ikke må være sykelig høy eller lav), ingen krav til inntekt, utdannelse eller jobb, men han må være noenlunde like intelligent og kunnskapsrik som meg, ellers vil en av oss bare synes at den andre virker dum. Anonymkode: 5a3fe...5ef 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #124 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (37 minutter siden): Skjønner ikke at kun så få skal være interessante Det er ikke få, det blir jo flere tusen nordmenn. Og man trenger bare en. Anonymkode: b31ee...dc2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #125 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tinder eller ikke så vil jeg si 1 %. Menn derimot liker vel 99 % av kvinner 😁 Anonymkode: 4e38b...13b Nei. De sveiper på 99 prosent. Så sletter de matchene ofte når dama sveiper tilbake. Anonymkode: 4e5df...db3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #126 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (20 minutter siden): Du er en ytterst uvanlig mann Nei. Anonymkode: f8ff5...b5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #127 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Anonymkode: f8ff5...b5e Du tilhører et klart mindretall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #128 Del Skrevet 25. februar Lava Anne skrev (44 minutter siden): Nei. Var ikke mening å trykke anonym-knapp. Det er ikke det samme som incel eller andre med disse meningene sier. De påpeker at kvinner går etter en liten gruppe menn generelt. Det er feil. De generaliserer fra tinder-studier og dette er ikke fakta. Studier på tinder viser at damer sveiper like på få og at menn sveiper like på mange. Det er riktig. En studie viste vel dette 80/20-prosenttallet, som er blitt til at damer bare går etter en slags hot club. Det er ikke så enkelt, men ja - typisk hotte menn får mye mer likes fra damer på en overflatisk app som tinder, mens menn er mer rause. Det er altså noen menn som får masse oppmerksomhet og mange som får mye mindre, veldig lite, knapt noe. At tinder suger for mange menn, vet alle. Det er en kjip og overflatisk katalog. Men det er ikke det samme som å basere hele virkelighetsbildet sitt på tinder, som veldig mange gjør ved å strekke disse studiene over til alle andre arenaer. Attraksjon, tiltrekning og interesse kan ikke isoleres til tinder. Det er ikke sånn at 80 prosent av menn er "uinteressante for kvinner", aldri vil få oppmerksomhet, kjæreste eller ha sex, selv om tinder går i deres disfavør. De aller fleste menn har både knullet og hatt kjæreste og de resterende kommer til å få og ha det. Mange unge menn tror dessverre at de er dømt til et liv i ensomhet fordi medier og debattanter feilaktig har presentert tinderstatistikk som en generell statistikk for hvem "damer" går etter. Noen av de har ikke hatt sex eller kjæreste ennå fordi de er unge og så leser de tinderstatistikk som en krystallkule for deres eget liv. Det er forferdelig trist at så mange tror dette. I tillegg sitter de og liker og liker, får ikke match, og tolker det som løpende bekreftelse på hvor uattraktive de er. Det er giftig, og å fortsette med det er selvdestruktivt. At menn sveiper like på over 60 prosent av damer på tinder er raust, men det kan ikke kalles ekte interesse. Man blir ikke ekte interessert i noen man ser et par bilder av på tinder. Du er altfor optimistisk, samtlige får aldri kjæreste 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #129 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (22 minutter siden): Du er en ytterst uvanlig mann Fordi jeg er «kresen» på hvem jeg vil innlede en romantisk/seksuell relasjon med? Da kjenner jeg i tilfelle mange «ytterst uvanlige» menn. Hverken jeg eller mange jeg kjenner vil være interessert i noe forhold med en kvinne, fordi det er en kvinne. Det lukter desperasjon lang vei og virker ganske så stusselig syntes jeg. Det skal «klaffe» på mange ting om noen skal vekke en interesse. Anonymkode: e59c5...b2f 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 25. februar #130 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (1 minutt siden): Du tilhører et klart mindretall. Det er faktisk helt vanlig å ikke ville knulle og være sammen med de fleste damer. Hvorfor er det viktig for deg at menn skal være det og at noe annet skal være uvanlig? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 25. februar #131 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (2 minutter siden): Du er altfor optimistisk, samtlige får aldri kjæreste 👍 Vi er der, ja. Da får du fortsette å diskutere med deg selv siden du bare skal påstå ting som ikke er sant. Det orker jeg ikke. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #132 Del Skrevet 25. februar Lava Anne skrev (Akkurat nå): Det er faktisk helt vanlig å ikke ville knulle og være sammen med de fleste damer. Som er min erfaring også. Men mulig jeg og mange av mine kompiser er «ytterst uvanlige»🤷🏼♂️ Anonymkode: e59c5...b2f 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #133 Del Skrevet 25. februar (endret) Lava Anne skrev (56 minutter siden): Det er faktisk helt vanlig å ikke ville knulle med de fleste damer. Hvorfor er det viktig for deg at menn skal være det og at noe annet skal være uvanlig? Det handler om statistikk. Single heterofile menn som kun vil vurdere å pule en av 100 damer er ikke vanlig. Endret 25. februar av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #134 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Som er min erfaring også. Men mulig jeg og mange av mine kompiser er «ytterst uvanlige»🤷🏼♂️ Anonymkode: e59c5...b2f Aseksuelle muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #135 Del Skrevet 25. februar (endret) Lava Anne skrev (58 minutter siden): Vi er der, ja. Da får du fortsette å diskutere med deg selv siden du bare skal påstå ting som ikke er sant. Det orker jeg ikke. Det er et faktum at samtlige aldri får kjæreste, selv om denne prosentandelen er lav. Endret 25. februar av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #136 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (Akkurat nå): Aseksuelle muligens. Huh? Det gir ingen mening. Setter en knapp på at vi er normale, voksne menn jeg. Man er ikke aseksuell av ikke å ville ha sex med folk man ikke finner attraktive og som ikke tiltrekker deg. Det kalles normal. Anonymkode: e59c5...b2f 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #137 Del Skrevet 25. februar (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huh? Det gir ingen mening. Setter en knapp på at vi er normale, voksne menn jeg. Man er ikke aseksuell av ikke å ville ha sex med folk man ikke finner attraktive og som ikke tiltrekker deg. Det kalles normal. Anonymkode: e59c5...b2f Da er du svært attraktiv som har den luksusen og mener kun et veldig lite antall damer er bra nok. Endret 25. februar av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #138 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Under 1%. Om jeg møter 100 men, er jeg ikke interessert i mer enn max et par av de. Men det er jo ikke spesielt rart, han må være i riktig alder, jeg må like utseendet hans, jeg må like personligheten og jeg må føle kjemi. Synes det er mye rarere at menn synes 80% (?) av kvinnene er ok å pule (regner med at det er dét du egentlig legger i å date) da er jo ingen spesielle. Anonymkode: 51ef5...a1a Er dere kvinner så kresne. Du sier under 1 %, det er mindre enn 1 pr 100 menn. 2 av hundre er 2 %. Er det du som er spesielt attraktiv, eller menn som er usedvanlig uattraktive på Tinder? Er det slik at menn syns at 80 er attraktive? Hvor kommer det fra? Det er nå ikke sånn at menn søker date kun for pulings. Anonymkode: c528a...263 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #139 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (5 minutter siden): Da er du svært attraktiv som har den luksusen og mener kun et veldig lite antall damer er bra nok. Vel. Tror ikke jeg skal vurdere egen attraktivitet, men har ikke akkurat hatt utfordringer med jenter/kvinner da det har vært interessant nei. Jeg har absolutt ikke vært med mange jenter/kvinner, men i få langvarige forhold. Hadde jeg syntes en hver dame var av interesse, så hadde jeg vel sikkert vært med langt fler🤷🏼♂️ Jeg «mener» ikke at kun et veldig lite antall damer er bra nok. Det er ikke sånn at jeg har bestemt meg på forhånd om å like få kvinner i en romantisk/seksuell kontekst. Jeg bestemmer ikke selv hvem jeg syntes er attraktive/tiltrekkende, det bare skjer. Og det skjer med få. For at jeg skal bli interessert, så må alle boksene krysses av og det er sjeldent. Tror kanskje mange av disse guttene som sliter, ville hatt mer suksess om de ikke var så jævla desperate. Ha litt integritet. Desperasjon og vilje til å innlede seksuelle/romantiske relasjoner med alle man får «napp» med, er ikke formelen på suksess. Det er ikke normalt å ville knulle alle damer man kommer over. Tror vi som heller er lykkelig single en å involvere oss med en som ikke sjekker alle boksene, har langt bedre forutsetninger en desperate gutter som vil knulle alle på sin vei. Anonymkode: e59c5...b2f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 25. februar #140 Del Skrevet 25. februar (endret) https://www.youtube.com/watch?v=09e2iel1u5A 4 minutter som forklarer godt! Endret 25. februar av Gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå