Gå til innhold

Hvor stor andel av menn er gode nok for deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du vet jo ingenting om personlighet og kjemi på en app, så da ender du opp med utseende.
Når du sier at du ikke forstår hvorfor menn synes 80% av kvinner er ok å pule, så skjønner du ikke menn og hvordan/hvorfor vi for tusener av år siden ble skapt. Du er ikke alene om ikke å forstå det.

Anonymkode: 5247a...90c

Nå er det nå oftere at det utgjør problemer og ugrei krangel at menn ikke forstår at kvinner ikke fungerer på samme måte, og det også av utvikling og nødvendighet, som vi ikke har valgt. Det er absolutt helt logisk at kvinner er skapt som vi er, siden vi er svakere fysisk og dermed sitter igjen med største risiko på alle måter, fra overgrep til graviditet. At noen menn synes det er kjipt og vanskelig forandrer ikke dette mer enn at kvinner kan synes det er kjipt og vanskelig at menn ofte kan ha sex med kvinner uten å være interessert i noe mer.

Å forstå ulikheter og respektere dem er derfor bedre enn å kaste skitt på det andre kjønnet. Inkludert å forstå at med mennesker finnes ingen absolutt fasit. Det er unntak fra overnevnte innen begge kjønn. Det betyr ikke at det er mulig for alle å bli slik. At det er et valg. 

Endret av Trolltunge
Sleivete fingre
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bare det at du møter jenter som er like gamle som barna dine, er et gedigent rødt flagg. At du er en 50 år gammel mann, som møter JENTER (ikke damer). Jenter som er 30 år yngre enn deg. Hadde du godtatt en svigersønn som var like gammel som deg? Mest sannsynlig ikke. Hvis din 18 år gamle datter kom hjem med en mann på 50, ville du ha jaget ham ut av huset og forbudt datteren din å treffe ham.

For øvrig dumpet Brad Pitt Angelina Jolie. Det hjalp ikke for henne å være ei av verdens vakreste kvinner. Mange menn blir aldri fornøyd.

Og ja, jeg forlot min eks og ble alene med barn. Ikke BARE på grunn av oppvasken. Men oppvasken var ett av kjennetegnene på at jeg ble ansett som ikke annet enn hushjelp og kokk. Han ville ikke engang ha sex med meg på slutten av forholdet. Klare da å finne meg jevnaldrende, kjekk og snill mann for det.

Anonymkode: 4e5df...db3

Alle menn uansett alder foretrekker jenter på 20 

Dette kommer til å endre seg når kvinner slutter å like høye, morsomme, selvsikre menn med hår og penger. 

Anonymkode: c272d...a80

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette kommer til å endre seg når kvinner slutter å like høye, morsomme, selvsikre menn med hår og penger. 

Er så lei av at folk refererer til den grafen uten å virkelig forstå hva den viser. 🙄

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det driter vi i. De samme mennene hadde klikket i vinkel hvis deres 18 år gamle datter kom hjem med den 50 år gamle "svigersønnen". For øvrig styrer vi unna menn som puler på småjenter når de selv har noen få år igjen til AFP.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Er så lei av at folk referanser til den grafen uten å virkelig forstå hva den viser. 🙄

Ikke sant? Bare fordi noen ESTETISK anser unge jenter som mest vakre, betyr ikke at de automatisk ønsker seg forhold kun med disse jentene. Jeg mener også at unge, muskuløse gutter estetisk sett er vakrest. Men jeg hadde aldri vurdert å bli sammen med en 18-åring.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke sant? Bare fordi noen ESTETISK anser unge jenter som mest vakre, betyr ikke at de automatisk ønsker seg forhold kun med disse jentene. Jeg mener også at unge, muskuløse gutter estetisk sett er vakrest. Men jeg hadde aldri vurdert å bli sammen med en 18-åring.

Akkurat! 

Jeg synes også kvinner generelt er på sitt estetisk vakreste i begynnelsen/midten av 20- årene. (Selv om jeg synes jeg selv var det i slutten av 20- årene til begynnelsen av 30- årene. ) 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir sjelden tiltrukket av menn, enten de er på Tinder eller ikke.  Det er ikke noe jeg styrer selv, for å si det sånn.  Kroppen bare reagerer med sjokk og vantro ved tanken på å skulle hoppe til sengs med 99% av arten mann.

Er absolutt ingen slående skjønnhet selv, men jeg  har en god jobb, er rasjonell, har mye integritet og er "ren og pen i tøyet". Tar vare på meg selv.

En mann som vet han er kjekk er ikke noe for meg, det er turn off. Det samme hvis han er ustabil, ikke har lest en bok og er for ekstrovert. Så det er noen bokser som skal tikkes av før jeg blir interessert og føler at det kribler mellom stortærne!

Nå har jeg heldigvis møtt min andre halvdel (på TINDER av alle steder!). Han ligner litt på Lars fra "Bård & Lars på fisketur", og for meg er det akkurat passe kjekk. Han har alle kvaliteter jeg ser etter og er min beste venn i tillegg til å være kjæreste/samboer. Også synes han jeg er fin 😅

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har vært snakket om "topp 10% menn" er de som herjer på Tinder. En påstand som har møtt mye motstand fra kvinner. 

Men her bekrefter mange av dere den med under 1%, 1% og 2% skal liksom være god nok for deg. 
For dette er vel gjerne de samme mennene som alle andre kvinner også vil ha? Og som lurer dere trill rundt der dere blir sittende igjen vondbroten og ufrivillig singel på sidelinjen...

Anonymkode: b626c...62c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanskelig å si, men det er nok ganske lavt. Grunnen til det er stort sett at jeg trives så godt i mitt eget selskap, og har god nok økonomi til å leve slik, at det skal litt til før jeg hadde ønsket å endre det. Han må ikke være en belastning (med andre ord, ta ansvar for halvparten av husholdet - allerede der faller jo de fleste av lasset!), men være en berikelse - ha lignende ønsker og verdier som meg. 

Det var annerledes før når kvinner tvinges til å være i forhold pga feks. økonomi. Kanskje menn er lykkeligere da, men hva med kvinnen?

Anonymkode: 482cb...5a2

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har vært snakket om "topp 10% menn" er de som herjer på Tinder. En påstand som har møtt mye motstand fra kvinner. 

Men her bekrefter mange av dere den med under 1%, 1% og 2% skal liksom være god nok for deg. 
For dette er vel gjerne de samme mennene som alle andre kvinner også vil ha? Og som lurer dere trill rundt der dere blir sittende igjen vondbroten og ufrivillig singel på sidelinjen...

Tilbud og etterspørsel. 1% vil alltid være mangelvare, så de mennene kan velge og vrake uansett om de bare vil ha noe kortvarig med en jente på 20 eller når de ønsker å slå seg til ro med en litt eldre kvinne som man har mer til felles med enn bare sex. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåsippa skrev (26 minutter siden):

Jeg blir sjelden tiltrukket av menn, enten de er på Tinder eller ikke.  Det er ikke noe jeg styrer selv, for å si det sånn.  Kroppen bare reagerer med sjokk og vantro ved tanken på å skulle hoppe til sengs med 99% av arten mann.

Er absolutt ingen slående skjønnhet selv, men jeg  har en god jobb, er rasjonell, har mye integritet og er "ren og pen i tøyet". Tar vare på meg selv.

En mann som vet han er kjekk er ikke noe for meg, det er turn off. Det samme hvis han er ustabil, ikke har lest en bok og er for ekstrovert. Så det er noen bokser som skal tikkes av før jeg blir interessert og føler at det kribler mellom stortærne!

Nå har jeg heldigvis møtt min andre halvdel (på TINDER av alle steder!). Han ligner litt på Lars fra "Bård & Lars på fisketur", og for meg er det akkurat passe kjekk. Han har alle kvaliteter jeg ser etter og er min beste venn i tillegg til å være kjæreste/samboer. Også synes han jeg er fin 😅

Lars er klassisk/symmetrisk pen, Bård er mer alminnelig. Takk for at du styrker incel fordommer. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Lars er klassisk/symmetrisk pen, Bård er mer alminnelig. Takk for at du styrker incel fordommer. 

Skal man gå på akkord med seg selv over hva man finner tiltrekkende? Hvis samboer var en "bitterfitte" da jeg møtte ham og ellers manglet egenskaper som jeg må ha for å trives sammen med noen, så hadde det ikke vært liv laga, uansett om han ser ut som Lars L. eller ikke. 

Jeg har flere venninner som har helt annen smak i mannfolk enn det jeg har. Og av alle par jeg kjenner så ser da jaggu de fleste helt vanlige ut?!  Selv om jeg ikke kunne tenke meg til å dele hverdagen  (og seng) med vedkommende, så synes jo venninna mi "Kari" at HENNES mann er helt topp. Er det ikke sånn det må være? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg lagde en poll om dette og resultatene reflekterer svarene I denne tråden. "men men du spør om fysisk attraktiv, det blir noe annet" sier de. Resultatene hadde blitt de samme om jeg skrev "bra nok"

20241030_184127.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåsippa skrev (2 minutter siden):

Skal man gå på akkord med seg selv over hva man finner tiltrekkende? 

Lars er absolutt stereotypisk pen, så du bruker et dårlig eksempel i denne sammenhengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Gode nok" blir et feil uttrykk, for det handler ikke om å være god nok. Det handler om hvem man forelsker seg i. Og det tallet er veldig lavt. I det virkelige liv sikkert under 1%. På Tinder vet jeg ikke, men sannsynligvis mye lavere.

Anonymkode: b31ee...dc2

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Hvordan skal man vite det fra Tinder eller første møte?

God nok betyr ikke «har det bra sammen og fungerer i et samliv». 

Hvor mange prosent av mennene du møter sporadisk vet du at du under ingen omstendighet ønsker at det skal bli dere 

Anonymkode: 164d5...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Min erfaring er at sånn ca. 5% av alle menn der ute er av interesse. Så det er ganske vanskelig å finne en som er bra nok.

Anonymkode: 5e440...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåsippa skrev (8 minutter siden):

Jeg har flere venninner som har helt annen smak i mannfolk enn det jeg har. Og av alle par jeg kjenner så ser da jaggu de fleste helt vanlige ut?!  Selv om jeg ikke kunne tenke meg til å dele hverdagen  (og seng) med vedkommende, så synes jo venninna mi "Kari" at HENNES mann er helt topp. Er det ikke sånn det må være? 

Tror dette er det vanskeligste å svelge for mange incels, at så mange helt vanlige folk finner seg partner. Det er lettere å fortelle seg selv at bare de 1% peneste, rikeste, mest velutstyrte eller hva det måtte være, finner seg noen. Og at kvinners høye krav er årsaken til alt, og ikke ens egen personlighet. Det startes minst en sånn tråd her om dagen. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er det vanskeligste å svelge for mange incels, at så mange helt vanlige folk finner seg partner. Det er lettere å fortelle seg selv at bare de 1% peneste, rikeste, mest velutstyrte eller hva det måtte være, finner seg noen. Og at kvinners høye krav er årsaken til alt, og ikke ens egen personlighet. Det startes minst en sånn tråd her om dagen. 

Så hvorfor svarer de fleste I tråden 1%?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 minutt siden):

Så hvorfor svarer de fleste I tråden 1%?

Nå skal du få høre noe helt revolusjonerende. Det er ikke den samme prosenten vi alle sammen faller for. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...