Eureka! Skrevet 25. februar #21 Del Skrevet 25. februar Veldig vanskelig å si prosent da. Alle single menn mellom 47-55 som er snille, normalvektige og har over 100 i iq. Hvor mange prosent er det? Og fint hår. Den må med. Da blir det kanskje verre? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #22 Del Skrevet 25. februar Er alltid seriøs og ville aldri innledet noe med noen uten å tenke at det kunne blitt et forhold i andre enden. Aner ikke om prosent av folk jeg ser - fordi klarer ikke avgjøre noe basert på et bilde eller bare utseende. Anonymkode: 6a4d1...8d5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #23 Del Skrevet 25. februar (endret) . Endret 25. februar av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 25. februar #24 Del Skrevet 25. februar Kanskje 70% av mennene som tok kontakt på Tinder, sånn i utgangspunktet. Etter chatting osv falt denne prosenten betydelig. Hvor mye er vanskelig å si. Jeg rakk bare å date 2 menn, og den siste jeg datet, dvs mann nr. 2, er i dag min ektemann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #25 Del Skrevet 25. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Under 1%. Om jeg møter 100 men, er jeg ikke interessert i mer enn max et par av de. Men det er jo ikke spesielt rart, han må være i riktig alder, jeg må like utseendet hans, jeg må like personligheten og jeg må føle kjemi. Anonymkode: 51ef5...a1a De fleste damer er ekstremt kresne. Det ser vi her. Ikke rart det er mange ensomme menn som reiser til Thailand. Endret 25. februar av askjiir 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #26 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 70 % cirka. Jeg var derimot kun god nok for ca. 2 %. Anonymkode: 4e5df...db3 Det er synd fordi jeg skal vedde på at du er en snill og sympatisk person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #27 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (4 minutter siden): Det er synd fordi jeg skal vedde på at du er en snill og sympatisk person. Ja da. Jeg er det. Men jeg er ikke smellvakker, 20 år gammel jente som godtar sexvenn-forhold. Heldigvis fant jeg mannen min der, så det er ikke lenger aktuelt. Anonymkode: 4e5df...db3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #28 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er jeg ikke på Tinder, men sånn 75% av menn i min aldersgruppe (dvs. fra et par år yngre enn meg og opp til kanskje 10 år eldre) er "bra nok" utseendemessig til at jeg ikke ville avvist en første date pga. utseende. Jeg er forøvrig ca 40. Ville tro at på Tinder så siler man ut basert på mer enn bare utseendet i seg selv i bildene - jeg personlig ville sveipet "nei" dersom førstebildet viste en mann i bar overkropp, med ølflaske i hånda, jakt- eller fiskebilder, skiturbilder (fordi jeg ikke kan fordra å gå på ski), bilder med hund (ikke begeistret for hunder), etc etc. Ville også hoppet over dem som har bilder som ser manipulerte ut eller overhodet ikke stemmer med oppgitt alder (du skriver du er 45 men du ser 25 ut på bildet). Når det er sagt, så ville det nok dersom alle de 75% av mennene matchet med meg, falle til rundt 5% etter bare 10-20 setninger frem og tilbake i chat, for man siler jo fort ut de som man ikke føler seg kompatibel med. Anonymkode: da404...54d Du er 40 og møtte helt sikkert din(e) partner(e) på "normal" måte, dvs, ute på byen, en hyttetur, hjemmefest, skolen etc. Statistikken sier at unge folk i dag treffes online. Det har endret mye til det verre, både for menn og kvinner. Anonymkode: 5247a...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #29 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (26 minutter siden): De fleste damer er ekstremt kresne. Det ser vi her. Ikke rart det er mange ensomme menn som reiser til Thailand. Det kan være noe i det du sier. For de av oss som ikke sliter på datingmarkedet, så ser ting annerledes ut. Jeg er 49, høy, kanskje en åtter, ikke mistet et hårstrå, selvsikker og får damene til å le. Har en god jobb og mer penger enn jeg trenger. Med barn fra tidligere forhold, ble det snipp snipp og møter jenter fra 18-36. Jeg finner ikke kvinner på min egen alder attraktive i det heletatt. Unpopular opinion på kvinneguiden, jeg vet. Jeg bare poengterer at når alle damene vil ha Supermann, 1% mannen (ikke at jeg er det) så har disse mennene mange muligheter. Er du selv en 1% kvinne? Vil du ha Brad Pitt, må du være Angelina Jolie. Venter du på trygden eller forlot mannen og sitter med 3 barn alene fordi han ikke tok oppvasken, så dør man alene med kattene sine. (og Ja, jeg vet jeg er useriøs bla bla.. ) Anonymkode: c272d...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #30 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kan være noe i det du sier. For de av oss som ikke sliter på datingmarkedet, så ser ting annerledes ut. Jeg er 49, høy, kanskje en åtter, ikke mistet et hårstrå, selvsikker og får damene til å le. Har en god jobb og mer penger enn jeg trenger. Med barn fra tidligere forhold, ble det snipp snipp og møter jenter fra 18-36. Jeg finner ikke kvinner på min egen alder attraktive i det heletatt. Unpopular opinion på kvinneguiden, jeg vet. Jeg bare poengterer at når alle damene vil ha Supermann, 1% mannen (ikke at jeg er det) så har disse mennene mange muligheter. Er du selv en 1% kvinne? Vil du ha Brad Pitt, må du være Angelina Jolie. Venter du på trygden eller forlot mannen og sitter med 3 barn alene fordi han ikke tok oppvasken, så dør man alene med kattene sine. (og Ja, jeg vet jeg er useriøs bla bla.. ) Anonymkode: c272d...a80 Bare det at du møter jenter som er like gamle som barna dine, er et gedigent rødt flagg. At du er en 50 år gammel mann, som møter JENTER (ikke damer). Jenter som er 30 år yngre enn deg. Hadde du godtatt en svigersønn som var like gammel som deg? Mest sannsynlig ikke. Hvis din 18 år gamle datter kom hjem med en mann på 50, ville du ha jaget ham ut av huset og forbudt datteren din å treffe ham. For øvrig dumpet Brad Pitt Angelina Jolie. Det hjalp ikke for henne å være ei av verdens vakreste kvinner. Mange menn blir aldri fornøyd. Og ja, jeg forlot min eks og ble alene med barn. Ikke BARE på grunn av oppvasken. Men oppvasken var ett av kjennetegnene på at jeg ble ansett som ikke annet enn hushjelp og kokk. Han ville ikke engang ha sex med meg på slutten av forholdet. Klare da å finne meg jevnaldrende, kjekk og snill mann for det. Anonymkode: 4e5df...db3 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #31 Del Skrevet 25. februar Sånn i snitt så er kvinner på tinder interessert i ca 5% av mennene der. Så som mann er det bare å skygge unna. Oppsøk virkeligheten da den er annerledes. Anonymkode: 98d12...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 25. februar #32 Del Skrevet 25. februar Under 1% 🤭 sikkert bare et par av dem er bra nok.. Og det er ikke de som har mest draget, som er bra nok for meg. Men er ikke singel da så spiller ingen rolle. Og er nok samme andre veien også, at bare noen få hadde datet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 25. februar #33 Del Skrevet 25. februar (endret) Det handler vel ikke om at folk ikke er "bra nok" for en, men at det tross alt er svært få mennesker de aller fleste av oss (uansett kjønn) kunne tenke seg å dele livet med? Jeg vet om mange bra menn, uten at det betyr at jeg vil være kjæreste med dem alle. Det er ikke sånn at hvis jeg ikke vil være kjæreste med en fyr, så er han "dårlig". Det er også litt fascinerende hvordan menn på én side verdsetter kvinner som har få forhold/partnere bak seg, men på den andre siden er fornærmede fordi ikke kvinner vil ha alt med penis og puls. Endret 25. februar av Uanonym bruker 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #34 Del Skrevet 25. februar Perfume skrev (1 minutt siden): Under 1% 🤭 sikkert bare et par av dem er bra nok.. Og det er ikke de som har mest draget, som er bra nok for meg. Så hvem et bra nok for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 25. februar #35 Del Skrevet 25. februar på de kanalene, kanskje 1%, ellers i livet flere, men heldigvis funnet min mann 🥰og håper jeg ikke må ut på det markedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #36 Del Skrevet 25. februar Under 1%. Veldig kresen. Heldigvis fant jeg min fantastiske utkårede på Tinder likevel og skal gifte oss🥰 Anonymkode: 7dec5...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #37 Del Skrevet 25. februar Ser jeg på Tinder ol. er det ikke mange. Alle skal plent ha det er elendige «fjelltur» greiene i profilen. Greit for meg å luke bort de som ikke er aktuelle, men slik folk snakker om det så er det noe folk legger til bare fordi det er «inn» og ikke fordi det er en interesse. Og da luker jeg jo bort potensielle folk. Så er det også mange som jeg sveiper direkte nei på fordi di har det elendige «bildet på badet», eller alle bilder med enten solbriller, langt unna, eller med mange andre folk. Eller de som ikke gidder legge ned noe tid i å fylle ut profilen, og enten ikke har skrevet noe eller som kun har et hav av emojier. Det er for mange som ikke gidder å tenke over hva de gjør. Og det betyr at listen over potensielle menn krymper veldig. Anonymkode: 647ae...5d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 25. februar #38 Del Skrevet 25. februar askjiir skrev (Akkurat nå): Så hvem et bra nok for deg? Som sagt, veldig få. Ganske mye spesifikt som kan skrives der, men holder det til det. For meg teller ikke lønn eller materielle ting noe. Ikke om han var ufør heller, så sant det ikke var psykisk grunnlag. En mann som er veldig trofast, veldig tålmodig, og som er positiv og helt ærlig samt veldig omtenksom. Jepp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #39 Del Skrevet 25. februar Statistisk sett har jo dette vist seg å være ca 2%. Men siden ikke alle kvinner kan få disse 2% så må de velge andre. Derfor rakner forhold etterhvert når man har stiftet familie og fått barn, og kvinnen ikke tenner på mannen. Anonymkode: 3e8c6...48c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. februar #40 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Statistisk sett har jo dette vist seg å være ca 2%. Men siden ikke alle kvinner kan få disse 2% så må de velge andre. Derfor rakner forhold etterhvert når man har stiftet familie og fått barn, og kvinnen ikke tenner på mannen. Anonymkode: 3e8c6...48c Ser slik ut basert på svarene her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå