Gå til innhold

Hvor stor andel av menn er gode nok for deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du tenkt tanken at dette kan være en fortelling endel kvinner skaper for seg selv og andre når forelskelse, kjærlighet og tenning forvitrer?

Anonymkode: 164d5...8bc

Har du tenkt tanken på hva som kan være bakenforliggende årsaker til at kjærlighet og tenning forvitrer?

Mange par klarer nemlig å holde ved like kjærligheten, de bryr seg om hverandre og viser omtanke gjennom handling.

Anonymkode: b3032...e2b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er ikke på Tinder, og heller ikke på jakt etter en mann. Men jeg synes overskriften kan være litt misvisende. Det vil vel oftest være et lite mindretall av menn som har "det lille ekstra" som gjør at man faller for dem, det betyr d ikke at ikke mange andre menn også er "gode nok". I mange tilfeller kan vel mange av dem man ikke faller for være "bedre" i de fleste andres øyne enn den man falt for. 

Anonymkode: b6fd0...fab

Er det at dem har det lille ekstra eller fikk det når man faller for dem? 

Tenker at det faktisk ofte er det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har jeg noen gang antydet at dette gjelder meg? Hvorfor kan ikke folk lese det som står der? «Unge mennesker» høres det ut som jeg prater om meg selv. Jeg prater generelt og om utfordringer rundt dating for den yngre generasjonen. Slutt å ta det personlig!

Anonymkode: 5247a...90c

Er vel du som tok kommentaren min vel personlig. Jeg snakker om temaet, ikke om deg spesifikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg forstår ikke spørsmålet, hva menes med "bra nok". mener man at de har en egenskap som hadde gjort at man hadde valgt å ikke inngå ett forhold til dem selv om man ble forelsket? Eller mener man at alle man møter man ikke blir forelsket i har man bestemt at ikke er " bra nok" for deg for det blir da ett veldig merkelig konsept. Jeg kjenner mange flotte menn jeg aldri kunne blitt sammen med fordi jeg ikke blir forelsket i dem, men de er da mer enn "bra nok" for det. Hvis det er som nevnt først er det vel stort sett kun menn med tung rusproblematikk(de blir jeg lett forelsket i, men vil jo ikke ha forhold med) eller tunge psykiske lidelser som ikke er "gode nok" for meg :) 

Anonymkode: d2f8c...561

Mange har prøvd å så svar på dette, men TS har lagt premisset at de man ikke faller for heller ikke er "gode nok". Han er sannsynligvis en type som vil ha dame uansett, og mener damer må tenke på samme måte. 

Anonymkode: b31ee...dc2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du tenkt tanken at dette kan være en fortelling endel kvinner skaper for seg selv og andre når forelskelse, kjærlighet og tenning forvitrer?

Anonymkode: 164d5...8bc

Å guri. 

Du mener det som skjer når forelskelsen falmer og de rosa brillene forsvinner? Hu ser han slik han faktisk er? Kanskje forelskelsen falmer fordi fyren viser seg å være giddaslaus og lavmål? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...