AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Del Skrevet 25. februar Hvor mange prosent av menn mener du er gode nok til å date? Hvor mange menn liker du på f.eks Tinder? Er det 10% 5% 1%? Hvis du er seriøs og ikke bare vil ha det noe da. Hvor stor andel tror du at du kunne blitt sammen med? Anonymkode: c272d...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Relativt ny på Tinder, men basert på det jeg har sett til nå: 1-2 %. Anonymkode: 18620...b9e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar Under 1%. Om jeg møter 100 men, er jeg ikke interessert i mer enn max et par av de. Men det er jo ikke spesielt rart, han må være i riktig alder, jeg må like utseendet hans, jeg må like personligheten og jeg må føle kjemi. Synes det er mye rarere at menn synes 80% (?) av kvinnene er ok å pule (regner med at det er dét du egentlig legger i å date) da er jo ingen spesielle. Anonymkode: 51ef5...a1a 21 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Under 1%. Om jeg møter 100 men, er jeg ikke interessert i mer enn max et par av de. Men det er jo ikke spesielt rart, han må være i riktig alder, jeg må like utseendet hans, jeg må like personligheten og jeg må føle kjemi. Synes det er mye rarere at menn synes 80% (?) av kvinnene er ok å pule (regner med at det er dét du egentlig legger i å date) da er jo ingen spesielle. Anonymkode: 51ef5...a1a Dette gjelder selvfølgelig i virkeligheten også. Sjeldent interessert i menn jeg møter Anonymkode: 51ef5...a1a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar Nesten ingen. Anonymkode: a23d3...9d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Del Skrevet 25. februar Svært få. Anonymkode: 4f8c3...0d9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Del Skrevet 25. februar Hvor mange prosent er en mann? Anonymkode: 5c13a...b66 1 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #8 Del Skrevet 25. februar De aller færreste. De aller fleste man kommer i snakk med finner man fort dealbreakere ved. Trenger ikke på noen måte å være noe galt med mannen heller for å ha påpekt det, det holder at vi rett og slett ønsker forskjellige ting i livet. Da er man ikke rett for hverandre mtp seriøst forhold. Anonymkode: 3187f...863 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange prosent er en mann? Anonymkode: 5c13a...b66 Skulle til å spørre om det samme 😅 Det er Han eller ingen liksom. Anonymkode: d4b81...f06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #10 Del Skrevet 25. februar Jeg trenger bare en. Problemet er å finne ham. Anonymkode: 2aac1...117 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #11 Del Skrevet 25. februar Ekstremt få. Interesserer meg så godt som aldri for menn jeg møter. Anonymkode: c43f4...ac7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #12 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor mange prosent av menn mener du er gode nok til å date? Hvor mange menn liker du på f.eks Tinder? Er det 10% 5% 1%? Hvis du er seriøs og ikke bare vil ha det noe da. Hvor stor andel tror du at du kunne blitt sammen med? Anonymkode: c272d...a80 Ekstremt få. 2 % Jeg er kresen. Anonymkode: cdf58...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #13 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Under 1%. Om jeg møter 100 men, er jeg ikke interessert i mer enn max et par av de. Men det er jo ikke spesielt rart, han må være i riktig alder, jeg må like utseendet hans, jeg må like personligheten og jeg må føle kjemi. Synes det er mye rarere at menn synes 80% (?) av kvinnene er ok å pule (regner med at det er dét du egentlig legger i å date) da er jo ingen spesielle. Anonymkode: 51ef5...a1a Du vet jo ingenting om personlighet og kjemi på en app, så da ender du opp med utseende. Når du sier at du ikke forstår hvorfor menn synes 80% av kvinner er ok å pule, så skjønner du ikke menn og hvordan/hvorfor vi for tusener av år siden ble skapt. Du er ikke alene om ikke å forstå det. Anonymkode: 5247a...90c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. februar #14 Del Skrevet 25. februar Hvordan skal man vite det fra Tinder eller første møte? God nok betyr ikke «har det bra sammen og fungerer i et samliv». 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #15 Del Skrevet 25. februar AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Hvordan skal man vite det fra Tinder eller første møte? God nok betyr ikke «har det bra sammen og fungerer i et samliv». Du vet vel om du møter 1 av 100 eller 1 av 1000 på Tider. Hvordan det går er en annen sak. Hver gang du blir singel, så har du en 100% feilrate på forhold. Anonymkode: c272d...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. februar #16 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du vet vel om du møter 1 av 100 eller 1 av 1000 på Tider. Hvordan det går er en annen sak. Hver gang du blir singel, så har du en 100% feilrate på forhold. Anonymkode: c272d...a80 Aldri vært på Tinder - jeg vokste helsigvis opp uten. Så vi møtte folk og da vil jeg si…..ganske få man matchet med hvor begge var interesserte. Og enda færre det ville vart med. Begge veier, ikke bare fra min side. Forhold handler om mer enn å se fin ut 🤷♀️ 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #17 Del Skrevet 25. februar Nå er jeg ikke på Tinder, men sånn 75% av menn i min aldersgruppe (dvs. fra et par år yngre enn meg og opp til kanskje 10 år eldre) er "bra nok" utseendemessig til at jeg ikke ville avvist en første date pga. utseende. Jeg er forøvrig ca 40. Ville tro at på Tinder så siler man ut basert på mer enn bare utseendet i seg selv i bildene - jeg personlig ville sveipet "nei" dersom førstebildet viste en mann i bar overkropp, med ølflaske i hånda, jakt- eller fiskebilder, skiturbilder (fordi jeg ikke kan fordra å gå på ski), bilder med hund (ikke begeistret for hunder), etc etc. Ville også hoppet over dem som har bilder som ser manipulerte ut eller overhodet ikke stemmer med oppgitt alder (du skriver du er 45 men du ser 25 ut på bildet). Når det er sagt, så ville det nok dersom alle de 75% av mennene matchet med meg, falle til rundt 5% etter bare 10-20 setninger frem og tilbake i chat, for man siler jo fort ut de som man ikke føler seg kompatibel med. Anonymkode: da404...54d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #18 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvor mange prosent av menn mener du er gode nok til å date? Hvor mange menn liker du på f.eks Tinder? Er det 10% 5% 1%? Hvis du er seriøs og ikke bare vil ha det noe da. Hvor stor andel tror du at du kunne blitt sammen med? Anonymkode: c272d...a80 70 % cirka. Jeg var derimot kun god nok for ca. 2 %. Anonymkode: 4e5df...db3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #19 Del Skrevet 25. februar Jeg gir sikkert muligheten for å bli kjent til litt over 5 % De fleste ødelegger for seg selv på en eller annen måte og har ennå ikke funnet én. Så hittil 0%. Anonymkode: 264ca...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #20 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange prosent av menn mener du er gode nok til å date? Hvor mange menn liker du på f.eks Tinder? Er det 10% 5% 1%? Hvis du er seriøs og ikke bare vil ha det noe da. Hvor stor andel tror du at du kunne blitt sammen med? Anonymkode: c272d...a80 Er ikke på Tinder, og er bare interessert i seriøse forbindelser. Anonymkode: 91938...993 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå