Gå til innhold

Treningsprogram ved oppstart på senter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har akkurat meldt meg inn på et nytt treningssenter,  og fikk tilbud om en veiledningstime. Jeg ble meget paff da veiledningen var mer eller mindre en salgspitch for å selge pt-timer. Tidligere, på andre senter, har jeg fått hjelp til å sette opp program og blitt vist hvordan de aktuelle apparatene brukes. Nå må jeg kjøpe pt time for å få den samme hjelpen. Har dette blitt vanlig ? Jeg synes jo ikke dette er ideelt for brukeren, nå har jeg litt erfaring fra før,så jeg klarer meg, men hva med nye brukere uten erfaring?

Anonymkode: 3c5f2...f49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig her jeg bor at du må ha pt timer for å få program osv. 

Anonymkode: b8081...987

• Liker 1
Skrevet

Hadde prøve-time i høst (SATS), ble spurt om jeg ønsket å kjøpe flere timer eller om jeg bare ville ha hjelp til å komme i gang. Jeg valgte det siste, og da ble jeg vist 5-6 øvelser, kombinasjon av maskiner og matte/frivekt. Fikk ikke noe nedskrevet, men det var  nok til at jeg fikk startet. 

Har senere valgt å kjøpe PT-timer i tillegg, jeg følte jeg trengte mer hjelp og pushing. Men bruker fremdeles noen av øvelsene jeg fikk første gangen i egentreningen, men har spedd på med andre øvelser som jeg har fått underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...