Gjest tvil Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Han påstår ikke det motsatte, men han er på jobb, så jeg fikk sms fra han... om jeg husket at jeg ramlet og at han bare prøvde hjelpe meg... (jeg var ikke edru, han var...) Hvorfor lyger han og prøver å skjule det som faktisk skjedde??? Han holdt meg fast og banka hodet mitt inn i veggen, kjøttet sprakk i bakhodet mitt.. (ja, kjedelig...) Jeg blødde i timer etter det. Jeg ble alene hjemme, han gikk, så jeg traff en venn av meg på puben... Jeg sa ingenting til han, men en psykiater (ikke min...), en venn (han pskykiateren) ba meg dra på legevakta. Jeg nekta, og han ba en annen venn komme og se, men jeg nekta likevel. Jeg blødde i timer...det dundret og hamret i såret, men ikke nå... (jeg orker vel ikke sitte i timer på legevakta, og det gikk heldigvis bra, men jeg er klar over at det går ei uka nu før jeg vet om det går så bra... Nå tør jeg ikke dusje, for å ikke forstyrre såret. Jeg får sms fra kjæresten min, som sier at han kun prøvde hjelpe meg når jeg Retorisk ment, for jeg husker faktisk hva som skjedde (selv om jeg ikke husker like etter hva som skjedde... pga "hjernerystelse"...?) Men hvorfor lyger han om det i går? Han var klin edru. Jeg vet at det kan klikke, men jeg har jobbet innenfor psykiatrien, så jeg vet at mennsker i psykoser husker alt etterpå. Eller kan han ha glemt eller fortrengt det hele? Går det an?
Gjest 2324 Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Denne mannen er syk i hodet, kom deg vekk fort som f***, helst i går. Endret 9. mars 2006 av Milah
Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Om det går ann eller ikke, er ikke det du skal spørre deg selv om . Du må komme deg vekk så fort du bare kan
Gjest Piper Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 Det er nok mulig å glemme, men da vet en ikke hva som her hendt i det hele tatt. Har han glemt hva som ahr skjedd, kan han vel umulig vite at du ramlet. Så jeg tror han vet, men prøver seg på en løgn siden du var full. Det kunne jo være du ikek husket, og da ville jo han sluppet billig unna med det. Har du planer på å forlate han? Jeg forstår heller ikke hvorfor du ikke gikk til elge, for det kan faktisk være verre enn det ser ut til. Eller vil du ikke, fordi du er redd for at de skla anmelde han? Det er veldig sjelden de gjør det, for som regel må du anmelde han, så kom deg til legen å få deg en skikkelig sjekk.
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Tydelig at han lyver. Ikke vær sammen med han lenger.
Gjest baby-E Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 det kan jo faktisk henda at du tryna da...Om du var beruset mener jeg..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Takk Piper. (vanligvis pleier jeg og du å krangle her på kg, men jeg respekterer deg selv om vi har våre meninger...) Jeg kan ikke gå til legen pga at jeg har legeskrekk... og nå virker det som om såret er grodd og jeg har ingen banking eller smerter mer... (unntaket i hjertet, men...) Jeg er nødt til å prate med han. Vi er naboer. Ellers blir det for pinlig... Men jeg er livredd for å fortsette forholdet. Han har grunn til å være sint på meg, men han har skuffa alt under teppet... (jeg også...) Så vi er to bomber mot einandra... begge... Jeg er så trist nå, at jeg ikke vet hva jeg skal si. Jeg har vært i forhold hvor jeg ble banket og psykisk nedkjørt i år etter år, så derfor har jeg lyst å være singel resten av mitt liv... (men vi var venner i mange år, før vi ble kjærester...ingenting var planlagt...det bare skjedde...uten at vi prata om det i det hele tatt...) Men lar det seg gjøre at han klikka, og at han har fortrengt hendelsesforløpet fordi det var jo helt forferdelig det som skjedde i går...? Kan man fortrenge ting når det skjedde i går? Jeg er klar over at man kan fortrenge når man er barn....
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Hvis han ikke er helt oppegående så er det fult mulig at ting har svartnet for han. Men da burde han da skjønne hvem som har gjort det med hodet ditt. Virker som om du vil ha svar her om at det kan gå an å fortrenge sånt. Og det er skremmende. Jaja, ditt liv.
Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 Jeg tviler på at han kan fortrenge det, men psykopater har en unik egenskap til å vri på ting så du tilslutt tror et meste er din skyld eller at du var klomsete å falt
Gjest Elfrida Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Er det viktig om det svartnet for ham eller om han husker det? Faktum er at han har utøvd GROV vold mot deg, og er nok i stand til å gjøre det flere ganger, enten det 'svartner' eller ei. Hvis du verken orker lege eller politi, få noen til å ta et bilde av skaden din i det minste. Og ta kontakt med venner som kan hjelpe deg.
Gjest Piper Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Vi har alle våre meninger, og selv om du og jeg krangler så busta fyker er det ikek dermed sagt jeg ser ned på deg heller ( hvem du nå er). Om han nå har fortrengt det, hvordan kan ahn da si at han så at du ramlet? Det klarer jeg ikke å få til å stemme. Beklageligvis ser man ikke slikt som venner, for en person kan være en kjempe god venn men en drittsekk til kjæreste. En sak er at han har grunn til å være sint på deg, en annen ting er å skambanke deg. To vidt forskjellige ting, og har en ikke mer kontroll på seg selv enn som så, da behøver en profesjonell hjelp. En slår ikke den en er glad i, uansett hva årsaken måtte være. Endret 9. mars 2006 av Piper
Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 . En slår ikke den en er glad i, uansett hva årsaken måtte være. ← Kjærlighet gjør ikke vondt
Sarah Salamander :-) Skrevet 9. mars 2006 #13 Skrevet 9. mars 2006 Jeg hadde anmeldt det! Hva om dere gjør det slutt og han plager den neste jenta som faller for han?! Skulle han også gjøre noe med henne kan det være hjelp at flere har anmeldt det... Høyere straff!! og DET fortjener han i såfall!!!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. mars 2006 #14 Skrevet 9. mars 2006 Man slår ikke sine kjære. det vet jeg. Men han gjorde det i går... Vi var venner i mange år før vi havnet blant laknene... vi var kun venner, det fantes ingen kjemi seksuelt mellom oss... men så oppstod kjemien når vi begge ble singel...og jeg var utro med en eks, og jeg trodde ikke det gjorde noe, for HAN var forelska i en annen (senere har han sagt at etter at han traff meg, så er det meg...) Men han sier det ikke når han er edru. Vi kommuniserer ikke, og jeg vet at mitt sidesprang får han til å føle seg utrygg (han må liksom passe på meg etter det...) Han er sint, men han er ikke, dvs. han har en iq på kanskje 128, mens jeg har en på 165... (det vet jeg at jeg har, men det har ingen betydning... men menn liker ikke at kvinner kan tenke??? ... Det er ikke alltid jeg tenker heller, så glem det med intelligens... Jeg har fått sms fra han. Han kommer hjem til meg etter jobben. (jeg veit ikke hva jeg vil si og hva jeg vil oppnå, men vi er (var fra før) glade i hverandre...) Jeg er forvirret nå, såret er grodd (men ikke så mye at jeg en gang kan tenke tanken på å dusje...) Jeg vet hva jeg skal si. Slår han meg en gang til så er det FINITO. (han har glemt å kjefte på meg, han føler seg såå moderne og sosialistisk at det renner...) Men ingen kan gjemme seg bak et politisk teppe, ikke overfor meg. (til dere som mener jeg bør gå? Jeg er glad i han... han klikka osv. Ok. Det er faktum, men jeg klarer forelske meg på ny, og jeg er en idiotmagnet... og nei, jeg har ikke dildo...)
Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mars 2006 #15 Skrevet 9. mars 2006 (til dere som mener jeg bør gå? Jeg er glad i han... han klikka osv. Ok. Det er faktum, men jeg klarer forelske meg på ny, og jeg er en idiotmagnet... og nei, jeg har ikke dildo...) ← Ok, da kan jeg ikke annet en å øsnke deg lykke til, men håper at du bryter mned ham i den næremste fremtid. De fleste som slår, slår ikke bare en gang
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #16 Skrevet 9. mars 2006 tror jeg vet hvem som skriver, uten at jeg skal røpe hvem du er. Men jaja, lykke til!
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mars 2006 #17 Skrevet 9. mars 2006 .og jeg var utro med en eks, og jeg trodde ikke det gjorde noe, for HAN var forelska i en annen (senere har han sagt at etter at han traff meg, så er det meg...) Men han sier det ikke når han er edru. Vi kommuniserer ikke, og jeg vet at mitt sidesprang får han til å føle seg utrygg (han må liksom passe på meg etter det...) ← Høres ikke ut som et godt forhold i utgangspunktet. Og hvis han i tilleg slår, så skjønner jeg ikke hva du gjør i det forholdet.
Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mars 2006 #18 Skrevet 9. mars 2006 tror jeg vet hvem som skriver, uten at jeg skal røpe hvem du er. Men jaja, lykke til! ← Me too
Gjest trådstart Skrevet 9. mars 2006 #19 Skrevet 9. mars 2006 Bellatrix, jeg trenger vel ikke bli formærmet nå? Han har aldri slått meg før, (han slo ikke, men brukte vold...) Helt grusomt... for oss begge. Han angrer idag, hvis han husker noenting... (det gjør han nok, jeg er en retoriker, så jeg er enig med Piper, husker man en ting så husker man... men jeg vet det av flere grunner, pga reinspikka retorikk...) Så Bella, jeg kan vel for fan ikke vite at han klikka eller at han var i stand til det... Det eneste jeg vet, er at jeg er glad i han. Men jeg er bevisst på at jeg ikke orker kjøre oss (forholdet, sex osv.) lenger. Jeg ønsker da vel ikke å havne på likhuset mens en av dem jeg er glad i sitter i fengsel???... !!! Det er liksom ikke en ONS det er snakk om, det er en barndomsvenn av meg.. Så hva gjør jeg nå... jeg og HAN må prate, så vil jeg foreslå at vi legger sexlivet på hylla, pga det i går ikke minst... Eller hva skal jeg si til han`? Jeg kan jo ikke angripe en sinnsyk mann, eller noen... (ja, vet jeg ikke bør ha mer sex med han, men han er DEN jeg er håpløst forelska i.... Jeg vet det går over... men når... Hvem skal flytte f.eks.= iallfall ikke jeg. (pga økonomi...) Men må noen flytte, jeg vet ingenting, absolutt sero...
Anbefalte innlegg