AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden Unngår, ja. Handler mest om dollarkursen, var blitt latterlig dyrt sist. Bonus å slippe det politiske klimaet som er nå og de inkompetente flyplassene/immigration. Anonymkode: 6312e...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Unngår, ja. Handler mest om dollarkursen, var blitt latterlig dyrt sist. Bonus å slippe det politiske klimaet som er nå og de inkompetente flyplassene/immigration. Anonymkode: 6312e...d34 Det er et godt poeng. Sist brukte jeg tre timer ut av Newark flyplass. Halvparten kø til immigration (det tok bare sekunder når jeg først var fremme hos passkontrolløren, så problemet er at de ikke bemanner i nærheten av nok luker), den andre halvparten kaos i kollektiven ut av flyplassen. Ut igjen gikk det helt smertefritt, fikk aaalt for lang tid på flyplassen fordi jeg hadde regnet med ditto kaos i security. Virker som de burde gjort en kraftig omprioritering av personell fra security til immigration. Anonymkode: 5826f...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Til USA tar seg sammen, så blir det ingen ferietur dit, helt riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, men dropper Europa-tur pga EU, Russland pga Putin, Ukraina pga Putin og Gaza pga både Hamas og Israel. Dropper også Israel pga Hamas. Derimot er det uaktuelt å flytte til USA nå som kvinner har mistet alle rettigheter der, men at man f.eks. ikke har mulighet til å få ta abort bekymrer meg ikke på en ferietur. Anonymkode: 1afe7...698 Det er mange stater som tillater abort. Anonymkode: 8914c...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har i nesten 20 år reist minst et par ganger i året på ferie til USA, og har mange venner der. Men kommer ikke til å rise dit igjen på en del år nå. Anonymkode: 01cb7...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden Boikotter ikke land pga. politiske ledere.. Verden er langt mer nyansert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden Kuttene i Luftfartstilsynet ville jeg derimot vært bekymret for. Anonymkode: 5826f...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Har vært på mange fine ferier i USA, sist gang var i 2019. Nå er det ikke aktuelt grunnet små barn, men vi hadde ikke dratt dit nå uansett. Så lenge Trump og Musk styrer så holder vi oss unna. Egentlig kunne det vært så lenge hvem som helst med slike holdninger styrer… Anonymkode: aabb3...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #29 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som kansellerer eller unngår reiser til USA som en reaksjon på Trumps politikk og lederskap? Anonymkode: 29b24...c2a Vet ikke hva slags galskap som kan inntreffe der når det ulmer sånn i kulissene, så jeg for min del kommer ikke til å reise til USA lenger (reist mye til Miami og NYC). Anonymkode: 58c8a...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå