Gå til innhold

Dropper dere USA i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kansellerer eller unngår reiser til USA som en reaksjon på Trumps politikk og lederskap?

Anonymkode: 29b24...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg droppa usa for mange år siden

Anonymkode: 05770...319

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker å unngå å fly, så ferie i USA er vanskelig av mange grunner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg dropper også USA, hvert bidige år. Reiser mye i Europa (prøver å reise miljøvennlig), men USA har aldri frista. Nå frister det mindre enn noensinne.

Anonymkode: abf3c...d93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et ønske å ta med barna til NY YORK, men så lenge Trump/Musk sitter ved roret no way...

Anonymkode: b7b6e...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal en tur til NYC om noen uker, bestilt  før valget, blir siste gang på veldig lenge, kommer til å dra til Canada i stedet for 

Anonymkode: 74fd1...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper alle ferier fordi jeg ikke har råd. 

Hadde jeg vært rik hadde jeg flytta til USA. 

Anonymkode: 8914c...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikke i USA trump sin siste periode og kommer heller ikke legge noen penger igjen der denne perioden. 

Anonymkode: 6e60a...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men dropper Europa-tur pga EU, Russland pga Putin, Ukraina pga Putin og Gaza pga både Hamas og Israel. Dropper også Israel pga Hamas.

Derimot er det uaktuelt å flytte til USA nå som kvinner har mistet alle rettigheter der, men at man f.eks. ikke har mulighet til å få ta abort bekymrer meg ikke på en ferietur.

Anonymkode: 1afe7...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, politisk lederskap påvirker ikke mine reisemål. Bortsett fra at jeg unngår krigsområder og steder som ikke dekkes av reiseforsikringen, selvsagt. USA er et flott reisemål, Trump eller ikke Trump. Å la være å reise dit går ut over reiselivsbransjen der, ikke over Trump. Selv om han riktignok har hoteller, men dem styrer jeg unna uansett. 

Anonymkode: 5826f...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i fjor. U-land når det gjelder å komme seg inn og ut av landet. Så nå er det hvert fall uaktuelt. Blir europa-ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, politisk lederskap påvirker ikke mine reisemål. Bortsett fra at jeg unngår krigsområder og steder som ikke dekkes av reiseforsikringen, selvsagt. USA er et flott reisemål, Trump eller ikke Trump. Å la være å reise dit går ut over reiselivsbransjen der, ikke over Trump. Selv om han riktignok har hoteller, men dem styrer jeg unna uansett. 

Du skjønner at politisk lederskap soler seg i glansen, og styrker egen posisjon dersom sånne som du bruker penger på landet deres?

Anonymkode: 6785d...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skjønner at politisk lederskap soler seg i glansen, og styrker egen posisjon dersom sånne som du bruker penger på landet deres?

Anonymkode: 6785d...bb9

Tullprat. Og Trump hadde fint klart å sole seg i glansen om så ikke en eneste person besøkte landet. Han lever i sin egen verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har totalt mistet lysten til å reise til det landet, eller bruke penger der. 

Anonymkode: 44ca5...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...