AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Skrevet 25. februar Hei. Min sønn hadde influensalignende symptomer som startet for over tre uker siden. Etter dette har han slitt med matlysten og går ned i vekt. Han er en liten gutt på 8 år. Har liksom ikke så mye å gå på... er det noen som har erfart det samme? Han hoster enda litt og blir fortere sliten. Klager tidvis på magevondt. Men ellers er humør og allmenntilstand ok. Jeg skal bestille legetime, men ville hørr om andre har lignende erfaring? Anonymkode: d2c51...e96
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar Dessverre ganske normalt å hangle i flere uker etter influensa. Smittetoppen har vel nettopp vært så det er ganske sannsynlig at det er det han har hatt… Eneste rådet er å berike den maten han får i seg, f.eks. blande inn en spiseskje rapsolje i yoghurten, smoothies med avokado, bananpannekaker stekt i smør osv Anonymkode: b4b9b...cf7
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar Ganske så vanlig. Kjør på med ønskekost, slik at han får i seg noe hvertfall. Lag ekstra næringsrike smoothier, gode rundstykker etc Anonymkode: 0f4a1...eb9
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Skrevet 25. februar Denne influensasesongen har vært forferdelig. Vi har vært tre syke med influensa, og det tok flere uker før formen var bra igjen. Matlyst også. Gikk ned mange kilo. Får du i ham drikke? Det er alfa og omega. Det går stort sett fint at matlysta er laber en periode, så lenge man får i seg nok væske. Anonymkode: f00cf...79d
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Skrevet 25. februar Som de andre sier, er nok vanlig. Ganske heftige infeksjoner disse influensaene. Det kan ta mange uker å komme seg, både for voksne og barn. I tillegg er det jo sånn at man også kan klare å få nye viruser før man er helt frisk av influensaen, så det virker som et evigvarende konsept. Han kan jo ha fått et lett magevirus i tillegg feks, eller noe annet. Sliten kropp etter influensa har ikke så mye motstand dessverre. Og som de andre sier, kjør på med tettpakket næring med mye fett der du kan. Du kan prøve slike næringsdrikker fra apoteket. Dessverre smaker de blæh... men kommer an på om han er kresen eller ikke. Noen liker de kanskje...siden de finnes... Men uansett bør du kontakte legen siden du er bekymret Det tenker jeg er lurt! Det skader ikke. Anonymkode: 10c1b...115
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar Gå til lege! Jeg har hangla i flere uker, gikk endelig til lege og fikk antibiotika. Bedring allerede dagen etter. Anonymkode: df148...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå