Gå til innhold

Kvalme og dobesøk nærmere termin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

God morgen. Jeg er 36 uker på vei og opplever formen som litt rar. Har vært forstoppet i flere uker. Men igår var jeg på do 5 ganger (ikke løst men ikke forstoppet). Var også små uggen. Våknet idag og er uggen, og føler meg helt ør i hodet. Har hatt mye kynnere siste dagene også med litt smerter..
Har ikke sykdomsfølelse, men føler meg bare rar. 
Skal sies at slimproppen har gått litt og litt siste uken hvor det kom mer igår. Baby rører seg og er sånn sett ikke bekymret. 

Flere som har opplevd dette? 

Anonymkode: c5932...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, fødselen nærmer seg😊

Anonymkode: 6d556...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

God morgen. Jeg er 36 uker på vei og opplever formen som litt rar. Har vært forstoppet i flere uker. Men igår var jeg på do 5 ganger (ikke løst men ikke forstoppet). Var også små uggen. Våknet idag og er uggen, og føler meg helt ør i hodet. Har hatt mye kynnere siste dagene også med litt smerter..
Har ikke sykdomsfølelse, men føler meg bare rar. 
Skal sies at slimproppen har gått litt og litt siste uken hvor det kom mer igår. Baby rører seg og er sånn sett ikke bekymret. 

Flere som har opplevd dette? 

Du må sjekke for liv da om det er forandring i bevegelsen på ungen ska du ringe føden å komme inn for sjekk av ungen asp

Anonymkode: 96201...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du må sjekke for liv da om det er forandring i bevegelsen på ungen ska du ringe føden å komme inn for sjekk av ungen asp

Anonymkode: 96201...99a

Det vet jeg :) ingen fare for lite liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...