Gå til innhold

Sex med exen, dårlig ide?

AnonymBruker

Sex med exen, ja eller nei, hvorfor/hvorfor ikke?  

3 stemmer

1. 1. Sex med exen

• JA! Kjør på
      0
    • Ja, hvis dere er sikre på at ingen blir såra
      1
    • Nei, det er nok ikke en god ide
      2
    • NEI! Aldri!
      0
    • 🤷
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nylig slutt etter flere år, bor ikke sammen. Det ble slutt fordi han mistet følelsene for meg, vi prøvde en stund, men de kom ikke tilbake. Jeg elsker han fortsatt og er ganske knust. Han er også lei seg, og kunne ønske vi kunne fungert. Det var et bra forhold som tok slutt.

Men sexen, den var VELDIG bra! Jeg møtte han i kveld, for å hente noe jeg hadde lagt igjen hos han. Og jeg hadde så lyst å bare kysse han å hoppe på han. Tenkt på sex med han i hele kveld og natt. 

Er "farvelsex", en siste gang, en dårlig ide? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har så lyst på han, men jeg er jo også litt redd for at det skal bli for mye og jeg skal knekke sammen og gråte å si at jeg elsker han og savner han.

Vil også kunne ha et vennskap med han etterhvert, for han er en av mine beste venner også.

What to do??

Anonymkode: 047dd...db4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vært i en lignende situasjon som deg, å av egen erfaring er "farvelsex" en dårlig ide. Selvom du tror du har kommet deg over han, er det lett å falle tilbake til gamle følelser og håpet om at det skal bli noe mer. 

Du sier jo også at du fremdeles syns det er veldig vondt og er redd for at du skal knekke sammen, da er mitt eneste råd å droppe sex. 
jeg lå med min ex flere ganger etter det ble slutt, å det kan sammenlignes med egen påført tortur. Igjen og igjen valgte jeg å ligge med han, og like mange ganger ble jeg dratt helt til bake til de vanskeligste følelsene rundt bruddet.
Jeg var så glad i øyeblikket og rett etterpå når vi fremdeles lå tett inntil hverandre. Men så fort det var over og realiteten med at det var slutt kom tilbake, banka den jævlige kjærlighetssorgen på.
Å ligge med eksen når man har det som du har det nå, gjør deg ikke godt, og holder deg bare tilbake fra å heale og komme deg over han.  

Anonymkode: 18deb...f6f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig ide. Han er ferdig med deg, så det er kun deg dette vil gå utover.

Dropp å ha ham som venn, også. Du kommer aldri over ham om du ikke gir slipp.

Og, - vil du være der den dagen han viser seg sammen med en ny dame? Vil du fortsette å være venn av ham, og se på at han er sammen med ny kjæreste? For hun vil komme, det er kun et spørsmål om tid.

Du må gi slipp, og komme deg videre. Det blir bedre etter hvert, og en dag er det ikke han som er den første du tenker på når du våkner.

Anonymkode: 7beb1...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...