AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Skrevet 25. februar Husker dette var veldig populært for noen år siden. Influensere og dama i gata viste til fine flotte bryn, de var vel permanente? Man måtte gjerne tilbake å fylle på farge etter ei stund. Har sett flere som tidligere var fornøyde, og hyllet denne behandlingen, være ganske misfornøyd nå. De har en fæl gul/oransj/rødtonet farge på bryna, og må likevel sminke over (evt farge) de. Da er man like langt. For meg virket microblading som en hype, og resultatet etter ei stund var ikke så fantastisk som først antatt. Er det noen som tar disse behandlingene i dag, evt driver med dette? Er det noen som er fornøyde med behandlingen, og kan vise til fine og godt vedlikeholdte resultater? Jeg er bare nysgjerrig på det jeg opplever som en utdødd trend, og er ikke interessert i å gjøre denne behandlingen selv. Anonymkode: c84aa...019
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar Jeg er sjeleglad jeg ikke kastet meg på dette. En bekjent har helt lilla bryn, synes skikkelig synd på henne. Anonymkode: ffbf6...c11 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar Både pmu og microblading er veldig populære fortsatt. Anonymkode: 7109b...09b 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Skrevet 25. februar Microblade er veldig populært, og grunnen til at du ikke ser det så godt er jo fordi de er blitt veldig gode på å lage de naturtro! Anonymkode: 16d8f...a94 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Husker dette var veldig populært for noen år siden. Influensere og dama i gata viste til fine flotte bryn, de var vel permanente? Man måtte gjerne tilbake å fylle på farge etter ei stund. Har sett flere som tidligere var fornøyde, og hyllet denne behandlingen, være ganske misfornøyd nå. De har en fæl gul/oransj/rødtonet farge på bryna, og må likevel sminke over (evt farge) de. Da er man like langt. For meg virket microblading som en hype, og resultatet etter ei stund var ikke så fantastisk som først antatt. Er det noen som tar disse behandlingene i dag, evt driver med dette? Er det noen som er fornøyde med behandlingen, og kan vise til fine og godt vedlikeholdte resultater? Jeg er bare nysgjerrig på det jeg opplever som en utdødd trend, og er ikke interessert i å gjøre denne behandlingen selv. Anonymkode: c84aa...019 Begge deler er fortsatt populært. Jobber i en salong og vi har 5-15 kunder hver dag for microblading. Anonymkode: 6bb60...029 2
Jajakvinne12 Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar Jeg har microblada bryn, de er lysere enn de var for 2år siden (3 kanskje?) men er fortsatt fine. Hvordan noen har fått LILLA bryn behandlingen skjønner jeg ikke. Har en venninne som driver med dette og hun er ikke fattig for å si det slik. Så «trenden» er ikke utdødd nei. Kanskje behandlere er blitt flinkere bare så du ikke ser det. Slik som lip fillers, det er maaaaange fler som har det enn de som har duckface
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 2.45): Husker dette var veldig populært for noen år siden. Influensere og dama i gata viste til fine flotte bryn, de var vel permanente? Man måtte gjerne tilbake å fylle på farge etter ei stund. Har sett flere som tidligere var fornøyde, og hyllet denne behandlingen, være ganske misfornøyd nå. De har en fæl gul/oransj/rødtonet farge på bryna, og må likevel sminke over (evt farge) de. Da er man like langt. For meg virket microblading som en hype, og resultatet etter ei stund var ikke så fantastisk som først antatt. Er det noen som tar disse behandlingene i dag, evt driver med dette? Er det noen som er fornøyde med behandlingen, og kan vise til fine og godt vedlikeholdte resultater? Jeg er bare nysgjerrig på det jeg opplever som en utdødd trend, og er ikke interessert i å gjøre denne behandlingen selv. Anonymkode: c84aa...019 Ja jeg gjør det med noen års mellomrom. Varierer hvor lenge det sitter før det "falmer" etter hud og hudfornyelse! Veldig fornøyd. Har ikke bryn. Anonymkode: e0e4b...52b
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Skrevet 2. mars Det er fremdeles populært, ja. Det er bare det at browlamination får mer oppmerksomhet fordi det er en trend blandt de unge. gjøres teknikken riktig kan man ikke se at man har gjort microblading slik man kunne før, det er sikkert derfor du ikke lengre legger merke til det. Anonymkode: 83372...943
AnonymBruker Skrevet 2. mars #9 Skrevet 2. mars Tok Microblading i 2017, har aldri angret! Nå har det falmet såpass at jeg skal ta det på nytt. Anonymkode: 2a16a...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå