AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Husker dette var veldig populært for noen år siden. Influensere og dama i gata viste til fine flotte bryn, de var vel permanente? Man måtte gjerne tilbake å fylle på farge etter ei stund. Har sett flere som tidligere var fornøyde, og hyllet denne behandlingen, være ganske misfornøyd nå. De har en fæl gul/oransj/rødtonet farge på bryna, og må likevel sminke over (evt farge) de. Da er man like langt. For meg virket microblading som en hype, og resultatet etter ei stund var ikke så fantastisk som først antatt. Er det noen som tar disse behandlingene i dag, evt driver med dette? Er det noen som er fornøyde med behandlingen, og kan vise til fine og godt vedlikeholdte resultater? Jeg er bare nysgjerrig på det jeg opplever som en utdødd trend, og er ikke interessert i å gjøre denne behandlingen selv. Anonymkode: c84aa...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er sjeleglad jeg ikke kastet meg på dette. En bekjent har helt lilla bryn, synes skikkelig synd på henne. Anonymkode: ffbf6...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå