snillpike Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Har du et sminkeprodukt som du er KJEMPEfornøyd med og som du vil anbefale? Min mor skal reise til utlandet, og da hun kjøpe noe til meg, men jeg lurer på hva. Har lyst på sminke, da. Og lurte på om jeg skal velge en concealer ... Da lurte jeg på Diors concealer ... Hilsen snillpike
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har mer enn en favoritt: Concealer (til under øynene) fra YSL Solpudder fra Guerlain Vannfast mascara Flex WP fra Lancome Og hvis du har normal eller tørr hud, og har lyst på en naturlig foundation som ikke dekker så mye, kan jeg anbefale Color Clone fra Helena Rubinstein.
Impala Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Har også flere favorittprodukter, men siden du snakker om concealer vil jeg anbefale Magic Concealer fra Helena Rubinstein. Har også den fra YSL som Elpaha nevner, og den bruker jeg oså bare under øynene. Den andre bruker jeg i ansiktet for å dekke rødhet og urenheter.
snillpike Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har ganske så tørr hud, da. Passer den tørr hud?
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har ganske så tørr hud, da. Passer den tørr hud? ← Hva slags produkt lurer du på? Jeg har selv veldig tørr hud, og de produktene jeg anbefaler, passer naturlig nok til dette. Concealeren fra Dior likte jeg ikke, syntes bare den skled rundt på huden uten å smelte inn, og fargen (#2) var for rosa for meg, #1 var for lys og for rosa, mens #3 var for mørk. I YSL har jeg #2, som er lys, men gultonet.
Impala Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har ganske så tørr hud, da. Passer den tørr hud? ← Hvis du lurer på Magic Concealeren fra Helena Rubinstein, så passer den for tørr hud. Har fet t-sone, men er tørr på nesa, og den sitter bra på begge steder
snillpike Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2006 Magic Concealer fra Helena Rubinstein lurte jeg på. Jeg har litt rød, og tørr og sensibel hud. Har vel typisk nordisk hud, har ganske røde kinn.
snillpike Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2006 Hvis du lurer på Magic Concealeren fra Helena Rubinstein, så passer den for tørr hud. Har fet t-sone, men er tørr på nesa, og den sitter bra på begge steder ← Takk
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Diors concealer er ikke å anbefale. Den er vanskelig å legge. Den kladder seg.
snillpike Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Denne Magic Concealer fra Helena Rubinstein. Hvilken farge har dere? Jeg lurte på om den lyseste nyansen funker. Helena Rubinstein Magic Concealer <-- der er de forskjellige nyansene. :D kosikos snillpike Endret 9. mars 2006 av snillpike
Impala Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 Jeg er ganske lys i huden, og bruker den nr 2 (medium). Tror denne passer de fleste. Du skal nok ha veldig lys hud hvis du skal bruke den lyseste.
Kendra Skrevet 9. mars 2006 #13 Skrevet 9. mars 2006 Siden hun skal ut å reise tror jeg kanskje at jeg ville valgt noe som ikke man får kjøpt i Norge... F. eks Stila produkter eller Mac!
snillpike Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #15 Skrevet 9. mars 2006 Jeg er ganske lys i huden, og bruker den nr 2 (medium). Tror denne passer de fleste. Du skal nok ha veldig lys hud hvis du skal bruke den lyseste. ← Vel jeg har ganske lys hud, men fremdeles har jeg mye farger i den (mer rosa ). Den nr 2 så ut til å være ganske "rosa". VIlle det ikke gjøre sånn at huden blir mer rød ...? Har ikke noe erfaring med concealer i det hele tatt. :/ Og moren min synes sminke er gørrkjedelig.
Impala Skrevet 9. mars 2006 #16 Skrevet 9. mars 2006 Vel jeg har ganske lys hud, men fremdeles har jeg mye farger i den (mer rosa ). Den nr 2 så ut til å være ganske "rosa". VIlle det ikke gjøre sånn at huden blir mer rød ...? Har ikke noe erfaring med concealer i det hele tatt. :/ Og moren min synes sminke er gørrkjedelig. ← Jeg syns ikke den er rosa nei. Tror jeg ville tatt sjansen på denne fargen, for som jeg sa tidligere så passer den nok til de fleste
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #17 Skrevet 9. mars 2006 Når det gjelder Magic Concealer så er nr 1 light rosatonet og nr 2 medium gultonet. Nr 2 dekker røde områder godt og passer de aller fleste hudtoner.
Gjest Gjest_Snillpike_* Skrevet 10. mars 2006 #18 Skrevet 10. mars 2006 Hmm, har ikke Helena Rubinstein en sånn base også? Til å legge under sminken for å få finere hud. Hva heter den såfall? Jeg VET at de har en sånn base ... mvh snillpike
Gjest Thalassa Skrevet 10. mars 2006 #19 Skrevet 10. mars 2006 helena rubinstein mascaraen min, får tjukke vipper av den firkanta gull beholder.
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #20 Skrevet 10. mars 2006 En av favorittene mine er solpudder. Er veldig fornøyd med IsaDora sitt. Men det får man jo kjøpt overalt i Norge også, så det er kanskje ikke så interessant, med tanke på at du var ute etter noe fint fra utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå