AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar Hvorfor skulle det ikke være ok? Anonymkode: 42e2c...910 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar Syns det er litt på kanten når det er lettkledde bilder/jenter med kløft og jenter han kunne prøvd seg på om han var singel. ts Anonymkode: 77c6f...729 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Skrevet 25. februar Kjæresten min kan følge hva som helst på SoMe for min del. Anonymkode: 08ce6...b79 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Skrevet 25. februar Hva mener du med at han liker? Følger/bli venn med? Jeg ville ikke ha lagt så mye i det. Det er deg han er sammen med, - utseende er ikke alt! Anonymkode: 74460...f00 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar At han «liker» bilder av andre. Kan ikke noe for det for gjør meg veldig usikker.. ts Anonymkode: 77c6f...729 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Skrevet 25. februar Hva er some om man ikke skal trykke "liker" eller "følger"? Du blir vel smigret når noen trykker "liker" eller et smilefjes på det du selv legger ut? Anonymkode: 0d594...eaa 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #8 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er some om man ikke skal trykke "liker" eller "følger"? Du blir vel smigret når noen trykker "liker" eller et smilefjes på det du selv legger ut? Anonymkode: 0d594...eaa Har ikke det behove fra motsatte kjønn. Virker nesten som han har det. Anonymkode: 77c6f...729 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9 Skrevet 25. februar Det hadde jeg ikke reagert på. Jeg hadde derimot sterkt vurdert forholdet dersom kjæresten overvåket alt jeg gjorde på SoMe. Er i relativt nytt forhold, rundt 4 måneder, har aldri sjekket hvem han følger eller hva han trykker liker på. Anonymkode: 34d32...73b 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #10 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): At han «liker» bilder av andre. Kan ikke noe for det for gjør meg veldig usikker.. ts Anonymkode: 77c6f...729 Skjønner deg. Hvis vi ser det fra vårt ståsted - hvilken interesse har du eller jeg av å ivrig følge med på andre mannfolk? For min del så er det kjæresten som betyr noe, har veldig liten interesse av menn som viser muskler osv. Har interesse av andre menn som driver med hobbyer jeg liker, men ikke på grunn av utseendet deres. Så det er klart at du kan kjenne på usikkerhet hvis kjæresten din er veldig opptatt av andre damer og deres kropp og utseende. Dette kan ofte bli verre med årene også, om han er typen som går og glaner etter andre. Anonymkode: 288ec...0ca 1 3
Snok1 Skrevet 25. februar #11 Skrevet 25. februar Hun er et varmblodig menneske av kjøtt og blod. Svaret gir seg selv. Jeg føler meg ikke truet av det. Jeg er glad for at hun deler, det har gitt oss mange fine stunder
AnonymBruker Skrevet 25. februar #12 Skrevet 25. februar Nei. Det handler om respekt for partner. Ingen av oss sitter og scroller og liker fremmede "Instababes" Anonymkode: 0e132...5b5 11 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #13 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenker dere ? Anonymkode: 77c6f...729 Tenker at jeg aner ikke hvem kjæresten min følger på sosiale medier eller hva/hvem hun «liker». Kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 330b9...898 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #14 Skrevet 25. februar Snok1 skrev (11 minutter siden): Hun er et varmblodig menneske av kjøtt og blod. Svaret gir seg selv. Jeg føler meg ikke truet av det. Jeg er glad for at hun deler, det har gitt oss mange fine stunder Kanskje greit at du tar med i informasjonen om dere at du/dere ligger rundt med andre mens dere er i forhold. Det er ikke mange som synes sånt er ok å gjøre. Anonymkode: 288ec...0ca 3
Snok1 Skrevet 25. februar #15 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje greit at du tar med i informasjonen om dere at du/dere ligger rundt med andre mens dere er i forhold. Det er ikke mange som synes sånt er ok å gjøre. Anonymkode: 288ec...0ca Hvor har du det fra at vi ligger rundt?
AnonymBruker Skrevet 25. februar #16 Skrevet 25. februar Snok1 skrev (Akkurat nå): Hvor har du det fra at vi ligger rundt? Delte ikke du at dere var i et såkalt "åpent forhold"? Anonymkode: 288ec...0ca
Snok1 Skrevet 25. februar #17 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Delte ikke du at dere var i et såkalt "åpent forhold"? Anonymkode: 288ec...0ca Det betyr ikke at vi ligger rundt. Er det noe jeg kan hjelpe deg med å forstå?
AnonymBruker Skrevet 25. februar #18 Skrevet 25. februar Snok1 skrev (3 minutter siden): Det betyr ikke at vi ligger rundt. Er det noe jeg kan hjelpe deg med å forstå? Hva innebærer det "åpne forholdet" for din del? Anonymkode: 288ec...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #19 Skrevet 25. februar Snok1 skrev (6 minutter siden): Det betyr ikke at vi ligger rundt. Er det noe jeg kan hjelpe deg med å forstå? Definisjonen av "åpent forhold" er at en kan ha sex med andre. Anonymkode: 0e132...5b5 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar #20 Skrevet 25. februar Hadde ikke jeg godtatt. Anonymkode: 3a288...5e5 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå