Gå til innhold

Hvordan kan jeg teste om en mann bryr seg om meg tidlig i relasjonen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann en i litt over en måned og fikk kun SMS både på bursdagen min og på valentines.... Har litt dårlig magefølelse av det

Anonymkode: 1f7d0...36e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva fikk han da? Om svaret er ingenting så slo han jo deg i å gi oppmerksomhet.

Anonymkode: a4c20...913

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du?
Har han kun sendt sms disse to dagene og ingen meldinger ellers?

Eller reagerer du på at du kun får sms og ikke gave til bursdag og valentines day etter å ha datet kun en måned? 

Anonymkode: bd8f9...513

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva fikk han da? Om svaret er ingenting så slo han jo deg i å gi oppmerksomhet.

han har bursdag om 6 måneder og da tenkte jeg i allefall hjemmelaget fin middag, hjemlaget bursdagskake og utflukt sammen men har bestemt meg å matche energien hans og nøye meg med kun SMS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du?
Har han kun sendt sms disse to dagene og ingen meldinger ellers?

Eller reagerer du på at du kun får sms og ikke gave til bursdag og valentines day etter å ha datet kun en måned? 

Anonymkode: bd8f9...513

Det går jo an å ringe eller gi rosebukett til 69 kr fra rema så sorry to say men norske kvinner bør skaffe seg mer selvrespekt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

han har bursdag om 6 måneder og da tenkte jeg i allefall hjemmelaget fin middag, hjemlaget bursdagskake og utflukt sammen men har bestemt meg å matche energien hans og nøye meg med kun SMS

På valentines day da?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på kjæreste og en man driver å blir kjent med.

Du er sistnevnte.

Anonymkode: f9739...845

• Liker 11
Skrevet

Det er enkelt, om ord og handling stemmer overens, så bryr han seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg har datet en mann en i litt over en måned og fikk kun SMS både på bursdagen min og på valentines.... Har litt dårlig magefølelse av det

litt over en mnd, så på valentines var det under 1 mnd.. Hva gav du han ? dere har jo knapt rekt å møte hverandre. Hva forventer du av en ukjent fyr ? OM dere fortsatt dater om 6 mnd kan jo ikke sammenliknes med nå

• Liker 12
Skrevet

Folk som driver med testing har ikke noe i et forhold å gjøre. Hold deg singel til du klarer å kommunisere.

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg tenker han har det bedre med et voksent menneske.

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk sms på bursdagen og valentinsdagen? Jeg fikk ikke melding på valentinsdagen en gang

Anonymkode: 96ee9...595

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva ga du han på valentinsdagen da?

Anonymkode: 25833...c22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har datet en mann i litt over 4 måneder, jeg lagde en god middag til oss på valentines, å jeg fikk en liten bukett med roser.
Da han hadde bursdag tre uker etter vi møttes sendte jeg en hyggelig melding, sa jeg håpet han fikk en fin dag, og at jeg gledet meg til vi skulle møtes igjen. 
Da jeg hadde bursdag etter halvannen måned fikk jeg omtrent samme melding fra han. 
Han er en skikkelig gentleman og tikker av på alle mine bokser, spanderer middager når vi er ute og er ekstremt flink til å varte opp når vi er sammen og det er naturlig. 
men at han ikke ga meg gave helt i starten ser jeg ikke på som noe rart i det hele tatt, vi er jo fremdeles i en bli kjent fase, og det er for meg helt naturlig å ikke gi hverandre masse gaver og oppmerksomhet så tidlig i en relasjon. 

Anonymkode: 3430f...3d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En måned inn i en ny relasjon føler jeg veldig lite for en person. Jeg kan føle spenning og beundring, men om han brått skulle droppe meg så går livet bare videre. 

Så har du en fyr som husket både bursdag og valentin allerede etter 1 måned. Var sammen med eksen i 6 år og hver gang det var slike datoer sa han "er det i dag?" 

Anonymkode: c82b1...8a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Etter en måned eller to kan du ikke forvente noe mer. Hadde også lurt litt på hvor mye jeg skulle legge i bursdag til en jeg hadde datet i et par knappe måneder.

å matche energien hans om 6 måneder? Det syns jeg er barnslig. Hadde vært like barnslig å tenke å matche hans energi om to uker også. Enten må du gi det du vil ha, eller så må du tenke at du gjør ca like mye ut av det som han gjorde, fordi du tenker det er mest passende akkurat nå fordi han ikke føler dere er helt «der» enda. 

Anonymkode: 75459...ebf

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere hadde knapt datet i 3 uker. Imponert at han husket både Valentines Day og bursdagen din🤷

Anonymkode: 2b285...3b0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo allerede en tråd om dette, TS. Skal du "teste" ham i tillegg nå? Herregud.

La stakkaren gå.

Anonymkode: 76b95...418

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Syntes du setter sykt høye krav. Er ikke vanlig å gjøre med ut av det med ett menneske man er i bli-kjent fase med.

Anonymkode: d0321...4d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke lest lenger enn til hit, men dette synes jeg høres ut som en dårlig ide. Dette "match energien" greiene er noe drit som bare er med på å forsterke manglene i forholdet. I stede for å planlegge dette nå, at du skal matche og ta igjen med å bare sende sms, kan du enten snakke med ham eller avslutte hele forholdet. Det er ikke basert på ekte følelser. 

Anonymkode: 84739...df1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...