Yung Lean Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Har han dame, og i så fall hvem? Og hvorfor har han flyttet til Vardø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Ja, tror han har barn også, men han virker som han bevisst unngår å snakke om det offentlig så det tenker jeg man skal respektere. Vet ikke hvem han er sammen med. Han har også en hund som heter Saga. Han er i Vardø midlertidig, virker som han har familie der så han er sikkert på besøk. Også passet det fint å være der en stund mtp hans uttalelser om å gjøre podcast fra distriktnorge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabiola Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar Samboer og en sønn. Kilde: https://www.dn.no/d2/profil/erlend-morch/nrk/radio-morch/erlend-morch-jeg-har-bare-ventet-pa-at-folk-skal-finne-ut-hvor-god-jeg-er/2-1-1664031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 27. februar #4 Del Skrevet 27. februar Gleder meg til å se han på Spillet! Og elsker podcasten hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Veldig morsom i første episode av Spillet, gøy at han klarer å få inn litt humor der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå