AnonymBruker Skrevet 25. februar #21 Del Skrevet 25. februar jeg skjønner ikke hvorfor det skal ha noe og si hvis dere liker hverandre min samboer hadde alderi date noen før jeg traff han og vi har nå vært sammen i 5 snart 6 år, jeg viste hele tiden at han ikke hadde vært sammen noen før Anonymkode: 31bb0...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 25. februar #22 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Dere kan bare avtale at om én måned har han mer erfaring enn de fleste av kameratene hans. Til sammen. Problemet løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #23 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hello. Jeg har blitt kjent med/smått begynt å date en mann (30). vi har sovet sammen flere ganger, kysset og tatt litt på hverandre. Jeg viste fra før at han ikke har vært i noe fast eller langvarig forhold, noe som jeg egentlig ikke har tenkt så veldig mye på, men for et parr dager siden fortalte han at han ikke har hat sex før. jeg vet ikke hvorfor dette egentlig bryr meg, men av en eller annen grunn tenker jeg at dette kan være et rødt flagg. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor han ikke er mer erfaren. Han har absolutt ikke holdt tilbake noe med meg, og han har lagt opp til å ha sex flere ganger, hvor det er jeg som har sagt stopp. Jeg vet han kjekk og at det er flere enn meg som syns det, han er sjarmerende, og sosial. Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Anonymkode: 58a52...4cd Han er vel en av gutta dere ikke gadd å ha noe å gjøre med når han var 20. Da dere var opptatt av å ligge med alle menn som gav dere hjertesorg og traumer? Anonymkode: 5df06...3ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #24 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hello. Jeg har blitt kjent med/smått begynt å date en mann (30). vi har sovet sammen flere ganger, kysset og tatt litt på hverandre. Jeg viste fra før at han ikke har vært i noe fast eller langvarig forhold, noe som jeg egentlig ikke har tenkt så veldig mye på, men for et parr dager siden fortalte han at han ikke har hat sex før. jeg vet ikke hvorfor dette egentlig bryr meg, men av en eller annen grunn tenker jeg at dette kan være et rødt flagg. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor han ikke er mer erfaren. Han har absolutt ikke holdt tilbake noe med meg, og han har lagt opp til å ha sex flere ganger, hvor det er jeg som har sagt stopp. Jeg vet han kjekk og at det er flere enn meg som syns det, han er sjarmerende, og sosial. Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Anonymkode: 58a52...4cd Du er et rødt flagg her. Anonymkode: f7008...731 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #25 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 0.20): Hello. Jeg har blitt kjent med/smått begynt å date en mann (30). vi har sovet sammen flere ganger, kysset og tatt litt på hverandre. Jeg viste fra før at han ikke har vært i noe fast eller langvarig forhold, noe som jeg egentlig ikke har tenkt så veldig mye på, men for et parr dager siden fortalte han at han ikke har hat sex før. jeg vet ikke hvorfor dette egentlig bryr meg, men av en eller annen grunn tenker jeg at dette kan være et rødt flagg. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor han ikke er mer erfaren. Han har absolutt ikke holdt tilbake noe med meg, og han har lagt opp til å ha sex flere ganger, hvor det er jeg som har sagt stopp. Jeg vet han kjekk og at det er flere enn meg som syns det, han er sjarmerende, og sosial. Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Anonymkode: 58a52...4cd Personlig er jeg en mann 24 og hadde sex for første gang når jeg var 22. Jeg har hatt muligheten til å ha sex flere ganger, men har valgt å ikke ta den siden jeg var usikker eller rett og slett ikke hadde lyst. Noen ganger har til og med jenter med kjærester, som jeg vet har kjæreste flitet med meg på byen. Har aktivt valgt å ikke gjøre noe spesiellt med dem. Om han er 30 år og ikke har hatt sex eller veldig lite burde ikke være et rødt flagg. Det kan godt være at han ikke har vært interessert i å gjøre det med andre, før han møtte deg. Jeg kan godt forstå hva du mener med at det kan være et rødt flagg, fordi hvorfor skulle en kjekk mann som er god sosialt ha problemer med å ha sex. Om det kan være noe galt med han du ikke vet om enda. Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye. Ikke alle er ute på tinder å leter etter sex, eller drar ut på byen for å finne et ligg. De fleste jenter jeg kjenner er også ikke nesten aldri åpne om hva de egentlig ønsker, derfor kan det være flere menn som går igjennom livet uten å forstå at noen jenter faktisk syntes de var kjekke. Hvorfor har han prøvd å ha sex med deg? Han er sikkert veldig glad i deg og har lyst til at dere skal bli nærmere hverandre. Anonymkode: 6eb1a...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #26 Del Skrevet 26. februar Hva med å spørre han? Det finnes faktisk menn som ikke ønsker å h sex med alt og enhver, men ikke vil ha sex før de kjenner på en dypere relasjon. Kanskje du er den første han har kjent på det med? Anonymkode: a925b...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #27 Del Skrevet 26. februar Ser du har fått mange gode og fine svar, ts (og at du har snudd litt om tankegangen din pga dem, godt å se 😊). Jeg møtte selv min helt uerfarne partner da han var 30. Det som jeg bare vil tipse deg om, er at dette kan være et sårt tema for han, da det var det for min. Han følte rett og slett skam, og min vegret seg for å være ærlig om det (men han var det til slutt, heldigvis). Selv ble jeg litt sjokkert, som deg: han var en attraktiv, høyt utdannet mann med livet på stell. Så hva var galt? Så vi snakket om det, og han forklarte. I min partner sitt tilfelle så hadde han ikke vært forelsket før og sex uten følelser bød ham i mot. Han hadde hatt mulighet (da vi ble kjent hadde han en venninne som var veldig betatt av han og hadde prøvd å få han til sengs), men han klarte ikke så lenge det ikke var følelser tilstedet. Så da jeg ble hans første (og eneste), visste jeg også at han følte dypt for meg. Noen er sånn, rett og slett 😊 Poenget er at kommunikasjon er viktig. Vi måtte være helt åpne med hverandre og forstå hverandre før vi gikk videre. Jeg var ikke supererfaren selv, men hadde litt mer erfaring enn han - så jeg lot han styre tempoet og progresjonen i forholdet. I dag er vi gift med baby på vei, og elsker hverandre så inderlig. Og det intime er fantastisk ❤️ Anonymkode: 76b73...959 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #28 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 11.36): Ser du har fått mange gode og fine svar, ts (og at du har snudd litt om tankegangen din pga dem, godt å se 😊). Jeg møtte selv min helt uerfarne partner da han var 30. Det som jeg bare vil tipse deg om, er at dette kan være et sårt tema for han, da det var det for min. Han følte rett og slett skam, og min vegret seg for å være ærlig om det (men han var det til slutt, heldigvis). Selv ble jeg litt sjokkert, som deg: han var en attraktiv, høyt utdannet mann med livet på stell. Så hva var galt? Så vi snakket om det, og han forklarte. I min partner sitt tilfelle så hadde han ikke vært forelsket før og sex uten følelser bød ham i mot. Han hadde hatt mulighet (da vi ble kjent hadde han en venninne som var veldig betatt av han og hadde prøvd å få han til sengs), men han klarte ikke så lenge det ikke var følelser tilstedet. Så da jeg ble hans første (og eneste), visste jeg også at han følte dypt for meg. Noen er sånn, rett og slett 😊 Poenget er at kommunikasjon er viktig. Vi måtte være helt åpne med hverandre og forstå hverandre før vi gikk videre. Jeg var ikke supererfaren selv, men hadde litt mer erfaring enn han - så jeg lot han styre tempoet og progresjonen i forholdet. I dag er vi gift med baby på vei, og elsker hverandre så inderlig. Og det intime er fantastisk ❤️ Anonymkode: 76b73...959 Rørende:) Høres ut som dere begge var veldig heldige:) Anonymkode: a33c5...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå