AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden jeg skjønner ikke hvorfor det skal ha noe og si hvis dere liker hverandre min samboer hadde alderi date noen før jeg traff han og vi har nå vært sammen i 5 snart 6 år, jeg viste hele tiden at han ikke hadde vært sammen noen før Anonymkode: 31bb0...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Dere kan bare avtale at om én måned har han mer erfaring enn de fleste av kameratene hans. Til sammen. Problemet løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hello. Jeg har blitt kjent med/smått begynt å date en mann (30). vi har sovet sammen flere ganger, kysset og tatt litt på hverandre. Jeg viste fra før at han ikke har vært i noe fast eller langvarig forhold, noe som jeg egentlig ikke har tenkt så veldig mye på, men for et parr dager siden fortalte han at han ikke har hat sex før. jeg vet ikke hvorfor dette egentlig bryr meg, men av en eller annen grunn tenker jeg at dette kan være et rødt flagg. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor han ikke er mer erfaren. Han har absolutt ikke holdt tilbake noe med meg, og han har lagt opp til å ha sex flere ganger, hvor det er jeg som har sagt stopp. Jeg vet han kjekk og at det er flere enn meg som syns det, han er sjarmerende, og sosial. Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Anonymkode: 58a52...4cd Han er vel en av gutta dere ikke gadd å ha noe å gjøre med når han var 20. Da dere var opptatt av å ligge med alle menn som gav dere hjertesorg og traumer? Anonymkode: 5df06...3ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hello. Jeg har blitt kjent med/smått begynt å date en mann (30). vi har sovet sammen flere ganger, kysset og tatt litt på hverandre. Jeg viste fra før at han ikke har vært i noe fast eller langvarig forhold, noe som jeg egentlig ikke har tenkt så veldig mye på, men for et parr dager siden fortalte han at han ikke har hat sex før. jeg vet ikke hvorfor dette egentlig bryr meg, men av en eller annen grunn tenker jeg at dette kan være et rødt flagg. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor han ikke er mer erfaren. Han har absolutt ikke holdt tilbake noe med meg, og han har lagt opp til å ha sex flere ganger, hvor det er jeg som har sagt stopp. Jeg vet han kjekk og at det er flere enn meg som syns det, han er sjarmerende, og sosial. Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Anonymkode: 58a52...4cd Du er et rødt flagg her. Anonymkode: f7008...731 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå