AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hello. Jeg har blitt kjent med/smått begynt å date en mann (30). vi har sovet sammen flere ganger, kysset og tatt litt på hverandre. Jeg viste fra før at han ikke har vært i noe fast eller langvarig forhold, noe som jeg egentlig ikke har tenkt så veldig mye på, men for et parr dager siden fortalte han at han ikke har hat sex før. jeg vet ikke hvorfor dette egentlig bryr meg, men av en eller annen grunn tenker jeg at dette kan være et rødt flagg. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor han ikke er mer erfaren. Han har absolutt ikke holdt tilbake noe med meg, og han har lagt opp til å ha sex flere ganger, hvor det er jeg som har sagt stopp. Jeg vet han kjekk og at det er flere enn meg som syns det, han er sjarmerende, og sosial. Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Anonymkode: 58a52...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hello. Jeg har blitt kjent med/smått begynt å date en mann (30). vi har sovet sammen flere ganger, kysset og tatt litt på hverandre. Jeg viste fra før at han ikke har vært i noe fast eller langvarig forhold, noe som jeg egentlig ikke har tenkt så veldig mye på, men for et parr dager siden fortalte han at han ikke har hat sex før. jeg vet ikke hvorfor dette egentlig bryr meg, men av en eller annen grunn tenker jeg at dette kan være et rødt flagg. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor han ikke er mer erfaren. Han har absolutt ikke holdt tilbake noe med meg, og han har lagt opp til å ha sex flere ganger, hvor det er jeg som har sagt stopp. Jeg vet han kjekk og at det er flere enn meg som syns det, han er sjarmerende, og sosial. Er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Anonymkode: 58a52...4cd Må da være en bra ting at han ikke har vært på noen før deg? Vil du ha en som har sitt dna i 100vis av damer isteden? Du har et drømmelodd her. Anonymkode: a33c5...d93 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må da være en bra ting at han ikke har vært på noen før deg? Vil du ha en som har sitt dna i 100vis av damer isteden? Du har et drømmelodd her. Anonymkode: a33c5...d93 Nei, jeg sier ikke at det skal være 100 damer. Jeg bare undrer meg når han er så på meg og viser at han har lyst å ligge, at han ikke har gjort det tidligere. Om det av en eller annen grunn hadde vært et bevist valg fra hans side å ikke ligge med noen hadde jeg forstått det, men det virker som at han har hatt lyst til å ligge før, men at det ikke har skjedd. Anonymkode: 58a52...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må da være en bra ting at han ikke har vært på noen før deg? Vil du ha en som har sitt dna i 100vis av damer isteden? Du har et drømmelodd her. Anonymkode: a33c5...d93 Drømmelodd? Vi menn er ikke objekter, vi er ikke livløse papirlapper, hvis det er det du tror. Vi er også mennesker av kjøtt og blod, mennesker med en historie, en skjebne. Hvorfor er det lov for kvinner å objektivisere menn når det ikke er like stuereint andre veien? Anonymkode: e6865...d18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Skjønner ikke helt hvorfor dette er rødt flagg for deg, det høres ut som om du lager problemer ut av noe som ikke er et problem. Anonymkode: e9346...77b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Rødt flagg? Deres generasjon har feilet helt som mennesker. At du i det hele tatt oppretter denne tråden er bare trist. Anonymkode: 1dfcb...1a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rødt flagg? Deres generasjon har feilet helt som mennesker. At du i det hele tatt oppretter denne tråden er bare trist. Anonymkode: 1dfcb...1a4 Det er vel heller den generasjonen som er i ustand til å ta innover seg nye perspektiver som har feilet som mennesker. Anonymkode: e6865...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skjønner ikke helt hvorfor dette er rødt flagg for deg, det høres ut som om du lager problemer ut av noe som ikke er et problem. Anonymkode: e9346...77b AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Rødt flagg? Deres generasjon har feilet helt som mennesker. At du i det hele tatt oppretter denne tråden er bare trist. Anonymkode: 1dfcb...1a4 Rødt flagg er kanskje feil ord å bruke. Men ja jeg undrer meg over hvorfor det er tilfelle, når det ikke virker som at det er noe han har valgt selv. Det er jo selvfølgelig helt greit at han ikke har liggi med noen før, jeg har heller ikke masse erfaring eller mener man må ha det. Men jeg syns det er rart at han som i utgangspunktet er en veldig attraktiv mann, sånn jeg ser det, på alle måter, ufrivillig aldri har hat noen intime relasjoner. Anonymkode: 58a52...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Drømmelodd? Vi menn er ikke objekter, vi er ikke livløse papirlapper, hvis det er det du tror. Vi er også mennesker av kjøtt og blod, mennesker med en historie, en skjebne. Hvorfor er det lov for kvinner å objektivisere menn når det ikke er like stuereint andre veien? Anonymkode: e6865...d18 Jeg prøvde ikke å objektivisere noen. Men undrer meg over at en jeg ser på som veldig attraktiv, ufrivillig ikke har hatt noen form for intime relasjoner tidligere. Å om det er noe jeg faktisk bør være litt obs på, for det kan jo være at alle andre har sett sider jeg ikke evner å se. Jeg ville bare høre andres tanker, men skjønner nå at det ble helt feil å tenke i de baner, og å være ærlig med det å spørre i et forum som dette. Anonymkode: 58a52...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden På meg virker det som at du er ute etter å finne feil ved ham. Kanskje han ikke er så tiltrekkende for deg? Hvis det var en person som jeg var veldig forelsket i, ville ikke en sånn ting ha betydd noe som helst. Kanskje han har vært intim med andre damer, men bare ikke har gjennomført samleie, kanskje det er noe han har komplekser for rent fysisk, det blir bare spekulasjoner. Du får gjøre det slutt om du ikke blir fornøyd, da. Men, beklager at det er litt utenfor tema: Konsentrer deg om rettskrivingen, det kan være slitsomt når folk skriver så mye feil i helt korte innlegg. Anonymkode: 9ed03...f4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På meg virker det som at du er ute etter å finne feil ved ham. Kanskje han ikke er så tiltrekkende for deg? Hvis det var en person som jeg var veldig forelsket i, ville ikke en sånn ting ha betydd noe som helst. Kanskje han har vært intim med andre damer, men bare ikke har gjennomført samleie, kanskje det er noe han har komplekser for rent fysisk, det blir bare spekulasjoner. Du får gjøre det slutt om du ikke blir fornøyd, da. Men, beklager at det er litt utenfor tema: Konsentrer deg om rettskrivingen, det kan være slitsomt når folk skriver så mye feil i helt korte innlegg. Anonymkode: 9ed03...f4e Jo det er vell heller det som er problemet, at jeg syns han er veldig tiltrekkende og derfor syns det er vanskelig å se hvorfor han ufrivillig ikke har hatt noen intime forhold tidligere. å takk for tipset, men jeg har etter mange år med iherdige forsøk på å alltid skrive rett, vegre meg for å uttrykke noe som helst skriftlig, og unngå at noen skulle oppdage at jeg har dysleksi, endelig begynt å godta at ting er som de er, og om det ikke er noe viktig eller formelt jeg skal formidle, tenker jeg at jeg er ok med at det er feil, fordi jeg prøver faktisk så godt jeg kan, å tørr i hvert fall å skrive noe som helst uten å få en stor klump i magen, endelig. Anonymkode: 58a52...4cd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo det er vell heller det som er problemet, at jeg syns han er veldig tiltrekkende og derfor syns det er vanskelig å se hvorfor han ufrivillig ikke har hatt noen intime forhold tidligere. å takk for tipset, men jeg har etter mange år med iherdige forsøk på å alltid skrive rett, vegre meg for å uttrykke noe som helst skriftlig, og unngå at noen skulle oppdage at jeg har dysleksi, endelig begynt å godta at ting er som de er, og om det ikke er noe viktig eller formelt jeg skal formidle, tenker jeg at jeg er ok med at det er feil, fordi jeg prøver faktisk så godt jeg kan, å tørr i hvert fall å skrive noe som helst uten å få en stor klump i magen, endelig. Anonymkode: 58a52...4cd Da beklager jeg kommentaren min! Ønsket ikke å gi deg noen klump i magen, så se bort fra den. Med tanke på kjæresten din, så la han få sin sjanse. Dere er ikke så gamle, så det kan bare være tilfeldigheter at han er så uerfaren. Bedre det enn at han har vært sammen med en drøss med damer, synes jeg. Lykke til, da! Anonymkode: 9ed03...f4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da beklager jeg kommentaren min! Ønsket ikke å gi deg noen klump i magen, så se bort fra den. Med tanke på kjæresten din, så la han få sin sjanse. Dere er ikke så gamle, så det kan bare være tilfeldigheter at han er så uerfaren. Bedre det enn at han har vært sammen med en drøss med damer, synes jeg. Lykke til, da! Anonymkode: 9ed03...f4e Takk for det, jeg setter pris på at du beklager deg. Var ikke meningen å svare så krast tilbake til deg tidligere, men det er nok et sårt punkt enda. ja jeg skal absolutt gi han en sjanse, å du har helt rett det er bedre enn om det hadde vært omvendt. Det ble bare til noe jeg undret meg litt over. som jeg skrev i hi, forstår jeg egentlig ikke hvorfor jeg i det hele tatt bryr meg om det, men av en eller annen grunn klarte jeg ufrivillig å henge meg opp i det. Jeg er nok litt nervøs for å skulle få følelser eller innlede noe med noen, å jeg er ikke så veldig erfaren selv heller, så jeg har kanskje litt for mange antenner ute. Men jeg skal tenke mer som du skriver her, at det kan jo bare være en tilfeldighet. Anonymkode: 58a52...4cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Spør ham om det plager deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #15 Del Skrevet 34 minutter siden Tvist skrev (38 minutter siden): Spør ham om det plager deg. Min umiddelbare respons var at jeg svarte han at det var helt ok, å at vi ikke trengte å gjøre noe om han ville vente med sex. Da fikk jeg til svar at "ja, jeg har jo ikke vært frivillig avholds, så det trenger du ikke bekymre deg for". Noe jeg tolker som at han har og har hatt et ønske om å ligge. Ikke vet jeg, men ser nå etter en del kommentarer at dette sikkert bare var en skikkelig dum tanke. Anonymkode: 58a52...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #16 Del Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min umiddelbare respons var at jeg svarte han at det var helt ok, å at vi ikke trengte å gjøre noe om han ville vente med sex. Da fikk jeg til svar at "ja, jeg har jo ikke vært frivillig avholds, så det trenger du ikke bekymre deg for". Noe jeg tolker som at han har og har hatt et ønske om å ligge. Ikke vet jeg, men ser nå etter en del kommentarer at dette sikkert bare var en skikkelig dum tanke. Anonymkode: 58a52...4cd Jeg synes at du skal la det ligge, for det kan bli en ubehagelig stemning når dere skal ha sex. Kanskje han føler at du ser rart på ham, at du tenker negativt om det hele. Da kan alt bli så mye verre. Tror det er bedre bare å late som ingenting (for det er kanskje ingenting!) og så tar dere det som det kommer. Fokuser heller på å ha det fint sammen, og så kommer alt av seg selv. Anonymkode: 9ed03...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #17 Del Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Rødt flagg er kanskje feil ord å bruke. Men ja jeg undrer meg over hvorfor det er tilfelle, når det ikke virker som at det er noe han har valgt selv. Det er jo selvfølgelig helt greit at han ikke har liggi med noen før, jeg har heller ikke masse erfaring eller mener man må ha det. Men jeg syns det er rart at han som i utgangspunktet er en veldig attraktiv mann, sånn jeg ser det, på alle måter, ufrivillig aldri har hat noen intime relasjoner. Anonymkode: 58a52...4cd Altså, om han har hatt lyst å ha sex tidligere og ikke har funnet en som vil ligge med han. Hva forteller det deg? Hvilke informasjon gir det deg, hvordan tolker du det? Om du ikke har fått med deg all klagingen fra unge menn som ikke får ligge med noen, så vil du nok bli veldig overrasket over at slike menn finnes det veldig mange av. Det som da er et veldig stort grønt flagg, er da at om han ikke har ligget med noe selv om han har hatt veldig lyst og har prøvd. Så har han ikke gjort som en god del menn (som gjerne har ligget), å ta det ved makt Anonymkode: 0cfa6...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #18 Del Skrevet 2 minutter siden Kanskje du har møtt en mann som trenger følelser for å ha sex med noen, og han ikke har hatt mye følelser for noen før? Anonymkode: cdf2d...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå