AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Skrevet 24. februar Veggplatene er bomull(ser gule ut), og taket er hvitt(plater). Jeg ville brukt hvite(klassisk hvit) taklister og mannen har brukt samme som veggplatene. Dvs gult på hvitt tak, syns det blir feil. Men han skal få viljen sin det er greit. Selv om jeg absolutt ikke vil ha det. Får vel velge min kamp.. Men hva gjør dere og hva tenker dere? Har KUN sett klassisk hvit mot hvitt tak før. Ikke "gulhvite" lister på hvitt tak. Anonymkode: 2bd70...79e
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veggplatene er bomull(ser gule ut), og taket er hvitt(plater). Jeg ville brukt hvite(klassisk hvit) taklister og mannen har brukt samme som veggplatene. Dvs gult på hvitt tak, syns det blir feil. Men han skal få viljen sin det er greit. Selv om jeg absolutt ikke vil ha det. Får vel velge min kamp.. Men hva gjør dere og hva tenker dere? Har KUN sett klassisk hvit mot hvitt tak før. Ikke "gulhvite" lister på hvitt tak. Anonymkode: 2bd70...79e Lister i samme farge som tak. Har du eggehvit tak så kan du godt ha eggehvite lister. Har du hvitt tak. Så har du hvite lister. Ser så mye freshere ut. Har nettopp malt mine taklister i hvitt, de var også gule… Noen syns det er pent med lister i samme farge som vegg, men det har jeg kun sett ved farge på vegg, ikke hvitnyanse. Uansett syns jeg det er ganske stygt.. Anonymkode: f21ef...950
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Lister i samme farge som tak. Har du eggehvit tak så kan du godt ha eggehvite lister. Har du hvitt tak. Så har du hvite lister. Ser så mye freshere ut. Har nettopp malt mine taklister i hvitt, de var også gule… Noen syns det er pent med lister i samme farge som vegg, men det har jeg kun sett ved farge på vegg, ikke hvitnyanse. Uansett syns jeg det er ganske stygt.. Anonymkode: f21ef...950 Takk for svar Er helt enig! Anonymkode: 2bd70...79e
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Skrevet 26. februar Det er oppskrytt med lister i klassisk hvit, jeg lover deg. Det er bare markedsføring. Sannheten er at klassisk hvit på lister gulner veldig fort, 5 år senere har du lister som er like gule som om du ville kjøpt de i bomull, men du betalte det dobbelte for å kjøpe lister spesifikt i Klassisk hvit og ikke Bomull. Og det er i grunn de to fargene du finner, det er enten klassisk hvit eller bomull. Der bomull er den vanlige, lett tilgjengelige og er billigst. Heller velg de minste, minste listene dere klarer. Mindre lister er også billigste. Jeg har noe liknende disse men firkantet og ikke avrundet - https://www.obsbygg.no/trelast/listverk/kvartstaff/2174071?v=ObsBygg-7070756053554 listene er i bomull, tak-panel er i klassiskhvit men du kan virkelig ikke se forskjell pga vinkling og lys. Veggene er grå. Det har gått 6 år ja. Jeg har aldri angret på å ikke kjøpe dyrere lister. Anonymkode: ac945...fb5
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er oppskrytt med lister i klassisk hvit, jeg lover deg. Det er bare markedsføring. Sannheten er at klassisk hvit på lister gulner veldig fort, 5 år senere har du lister som er like gule som om du ville kjøpt de i bomull, men du betalte det dobbelte for å kjøpe lister spesifikt i Klassisk hvit og ikke Bomull. Og det er i grunn de to fargene du finner, det er enten klassisk hvit eller bomull. Der bomull er den vanlige, lett tilgjengelige og er billigst. Heller velg de minste, minste listene dere klarer. Mindre lister er også billigste. Jeg har noe liknende disse men firkantet og ikke avrundet - https://www.obsbygg.no/trelast/listverk/kvartstaff/2174071?v=ObsBygg-7070756053554 listene er i bomull, tak-panel er i klassiskhvit men du kan virkelig ikke se forskjell pga vinkling og lys. Veggene er grå. Det har gått 6 år ja. Jeg har aldri angret på å ikke kjøpe dyrere lister. Anonymkode: ac945...fb5 Takk for svar! Har klassisk hvite der vi rehabliterer fra før. De er like hvite etter 8år. Skjvehet gjør at vi må ha noen stygge store skyggelister. Så ser det jo godt når det er gult mot hvitt tak. Anonymkode: 2bd70...79e
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for svar! Har klassisk hvite der vi rehabliterer fra før. De er like hvite etter 8år. Skjvehet gjør at vi må ha noen stygge store skyggelister. Så ser det jo godt når det er gult mot hvitt tak. Anonymkode: 2bd70...79e Ja, da må du ha store lister dessverre, og da må du kanskje ha de hvite, hvis det vises - men tenk om igjen, og sjekk regnstykke. Hvis du kan kjøpe "vanlige" lister til 150 kroner pr løpemeter, og lister i klassisk hvit til over det dobbelte av pris (og jeg overdriver ikke), så kan det allikevel lønne seg å kjøpe listene i bomull og eventuelt male de selv. Anonymkode: ac945...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå