AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Skrevet 24. februar Jeg har ikke vært på byen/fest på mange år, i alle fall ikke på vinterstid. Jeg har vært i småbarnsbobla, og er ikke oppdatert i det hele tatt på hva som passer seg å ha på seg på fest. Jeg er i slutten av 30-årene, høy og middels slank. Nå skal jeg i denne bursdagen, -i en større by, om det har noe å si- og ønsker ikke å se ut som en sliten, utdatert småbarnsmamma. Så jeg ønsker tips til hva jeg kle meg i! Jeg liker klassiske og enkle plagg, er ikke en fargesprakende type. Har dere noen forslag til inspirasjon eller lenker så kom gjerne med det!🙏 Anonymkode: c8cd2...844
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar Det viktigste er vel at du har på deg noe DU liker og føler deg fin i, og ikke hva som er populært akkurat nå? 😊 Jeg hadde søkt litt på google, instagram og pinterest og sett litt på hva som finnes/funnet noen personer med en stil jeg liker og blitt inspirert. Jeg er selv 38 år, og hvis jeg skulle i 40 års-lag nå hadde jeg kanskje kledd meg i noe sånt: Om jeg skulle brukt en kjole som dette nå hadde jeg f.eks. stylet den med en sort strømpebukse (20 denier eller noe), nette chelseaboots og kanskje en blazer. Hvis du ikke liker kjoler kan du f.eks. ha på deg pene, mørke dressbukser kombinert med en fin bluse eller skjorte. Anonymkode: 0335d...208 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå