AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Vi har datet i litt over en måned, så jeg forventet riktignok litt større innsats enn en upersonlig melding med ''Gratulerer med dagen <3''. Man skulle jo tro at i en så tidlig fase menn prøver litt hardere å vinne kvinnens hjerte! Han var bortreist da så det var uaktuelt å møtes, men jeg håpet jo på å få i hvertfall en telefon fra han. Hadde han hatt bursdag, så hadde jeg overrasket han med Morgenlevering eller en lignende gave levert på døra og en søt telefon! Neste gang jeg ser han skal jeg fortelle han at dette var skuffende... Tror ikke denne relasjonen har noe fremtid, han kommer jo til å bry seg enda mindre med tiden Anonymkode: 3ebc5...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Herregud… Anonymkode: dc4fb...448 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har gått med en tskjorte lengre enn det forholdet deres har vart..... Skjerp deg kvinnfolk. Herregud. Dette er flaut å lese. Anonymkode: 266fe...da4 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud… Anonymkode: dc4fb...448 Regner med du har ingen forventninger i datingfasen? Anonymkode: 3ebc5...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mionaS Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Vær glad han husket deg 🙂 Ikke normalt å slå til med stor gester så tidlig i datingen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Bursdag? Var det 8-års dagen din? Anonymkode: 5e54e...4a5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Lord have mercy! Dere har kjent hverandre i fire hele uker og du forventer noe på bursdagen din. Fint at du sier ifra, så han kan avgjøre om dette er for ham eller ikke. For min del ville slikt oppmerksomhetsbehov vært kroken på døra.. Anonymkode: 5272c...5c9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Dere kjenner hverandre knapt, og du forventer mer enn en SMS..... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Husk å match energien når han har bursdag om dere enda har kontakt. Ikke send mat på døra til han! Anonymkode: 22960...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husk å match energien når han har bursdag om dere enda har kontakt. Ikke send mat på døra til han! Anonymkode: 22960...19e Skal huske det... Jeg er så lei av å være den som gir mest og får nesten ingenting i retur Anonymkode: 3ebc5...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Skjønner deg godt. Har datet en i 3 uker nå, han kom med både roser og sjokolade på valentinsdagen… Da hadde vi datet i 12 dager Anonymkode: 6ef43...b54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner deg godt. Har datet en i 3 uker nå, han kom med både roser og sjokolade på valentinsdagen… Da hadde vi datet i 12 dager Anonymkode: 6ef43...b54 sånn skal det være, man må jo ha selvrespekt. Selv gir jeg mye fra meg Anonymkode: 3ebc5...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Herregud! Ja, kan du ikke gjøre det så finner han ut at han ikke orker en sånn needy dame som deg. Er du 10 år eller? Anonymkode: 56194...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud! Ja, kan du ikke gjøre det så finner han ut at han ikke orker en sånn needy dame som deg. Er du 10 år eller? Anonymkode: 56194...62a Man har bursdag en gang i året. Dette var en bra test å finne ut av om han faktisk bryr seg Anonymkode: 3ebc5...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Vær glad en husket på bursdagen din i min familie er det ingen som husker det og 0 gratulasjoner mor og far er døde så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden Ikke hør på de som prøver å gå i ett med veggen. Din magefølelse er spot on. Det blir nemlig ikke bedre en det. Dere er i den fasen der han burde ha kurtisert for harde livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man har bursdag en gang i året. Dette var en bra test å finne ut av om han faktisk bryr seg Anonymkode: 3ebc5...daa Han har kjent deg noen uker. Dere er ikke sammen. Ta deg sammen Anonymkode: 56194...62a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har kjent deg noen uker. Dere er ikke sammen. Ta deg sammen Anonymkode: 56194...62a Og han kommer ikke til å prøve noe hardere enn det Anonymkode: 3ebc5...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Phoenix Heart skrev (15 minutter siden): Dere kjenner hverandre knapt, og du forventer mer enn en SMS..... en telefon eller en lengre og mer personlig melding er ikke for mye å forvente. Kvinner her i landet bør ha mer selvrespekt Anonymkode: 3ebc5...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og han kommer ikke til å prøve noe hardere enn det Anonymkode: 3ebc5...daa Hvis man er så umoden at man måler en manns verdi i hvordan han håndterer at en date har bursdag så tenker jeg man bør jobbe med egen usikkerhet og lave selvfølelse Anonymkode: 56194...62a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå