Gå til innhold

Helsefagarbeidere: Hvor mye utgjør tilleggene i årslønnen din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som er helsefagarbeidere, hvor mye av årslønnen deres består av tillegg? F.eks. ulempetillegg og eventuelt heltidskulturtillegg? Hvor stor stilling har dere, hva er ansienniteten deres og hva er årslønnen på? Jobber dere kommunalt eller statlig?

Forsøker finne ut av hvor stor stillingsprosent jeg skal binde meg til.

Anonymkode: 3097f...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere som er helsefagarbeidere, hvor mye av årslønnen deres består av tillegg? F.eks. ulempetillegg og eventuelt heltidskulturtillegg? Hvor stor stilling har dere, hva er ansienniteten deres og hva er årslønnen på? Jobber dere kommunalt eller statlig?

Forsøker finne ut av hvor stor stillingsprosent jeg skal binde meg til.

Jeg er hjelpepleier/helsefagarbeider med full ansinitet. Jeg tjener 519 000 i grunnlønn i full stilling. Jeg jobber 80% og tjente 502 000 i fjor. Det er med tillegg. Jeg hadde da 416 000 i grunnlønn og 86 000 i tillegg. Jeg jobber ikke natt, men hadde litt helligdagstillegg i løpet av året. Jeg jobbet 34 dagvakter og 16 kveldsvakter i løpet av en 12 ukers turnus. Det er ikke mye tillegg egentlig. Ble litt forbauset faktisk, da jeg jobbet ganske mye helligdager i jul og påske. Jeg jobber privat.

Anonymkode: ea6f9...5c7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere?

Har hørt at de fleste tjener rundt 50 000 kr i tillegg i året, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flere?

Har hørt at de fleste tjener rundt 50 000 kr i tillegg i året, stemmer det?

Det er visst ikke flere som svarer 😉 Det er meg igjen. Jeg er en voksen hjelpepleier,  som ikke trenger å tjene så mye lenger,  men jeg ser blant de yngre jeg jobber med nå for tiden, at de jobber på en helt annen måte enn jeg har gjort noen gang. De jobber gjerne fullt der jeg jobber, privat,  og så jobber de ekstra i kommunen, eller omvendt. Der de jobber ekstra, tar de kveldsvakter, nattevakter og helg. Der får de nok en god del ekstra tillegg. En av de som jobber sånn, fortalte meg at hen tjente over en million i året på den måten. Det er nok endel tillegg de får på den måten. Så den tradisjonelle måten å jobbe på i helsevesenet, er litt forbi. Nå jobber de fleste flere steder.

Anonymkode: ea6f9...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil si ca 90-100 k i tillegg. Min turnus har flere senvakter enn mange andre, jobber langvakter på helg, tar alt ut i lønn og aldri avspasering, jobber mange røde dager. 

Anonymkode: 77206...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke helsefagarbeider, men sykepleier. Jeg tjener rundt 70 000 i tillegg i 2-delt turnus. Tror ikke det er noe særlig forskjell i tilleggene. 

Anonymkode: 29bd9...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...