Sofia Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Hva synes dere? Jeg synes han er utrolig morsom faktisk, frisk og vittig. Artig med litt humor til ungene også, uten alle disse utenlandske tegneseriene som konstante innslag. Vel er jeg inhabil, Tromsøværing som jeg er.. men jeg synes han er flink jeg!
Gjest HB Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Så litt på det i går, men hadde lyden på lavt så jeg fikk ikke med meg så mye av kommentarene. Jeg synes det er litt for lite innslag med dyr, for det er det som jenta mi vil se. Hun er for liten (1,5 år) til å få med seg så mye av det som blir sagt, men så fort de viste et dyr ble hun kjempeglad. Men innslagene var så korte. Hilsen Lille meg
Sofia Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2006 Jeg tror ikke hun er i målgruppen jeg. Hun er for liten til å kunne forstå selv om det er barne TV. Det er vel derfor det ikke starter før ti over seks. Det er jo noe tegnefilm-greier først som vel er beregnet på mindre barn. Datteren min er 8 år og hun elsker Ugler i mosen. Jeg synes det er bra at de deler det opp på den måten, litt for de aller minste og litt for de litt større som også liker barne TV.
marta Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 er det på NRK? Har ikke sett barnetv på en stund..
Gjest HB Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Jeg tror ikke hun er i målgruppen jeg. Hun er for liten til å kunne forstå selv om det er barne TV. Det er vel derfor det ikke starter før ti over seks. Det er jo noe tegnefilm-greier først som vel er beregnet på mindre barn. Datteren min er 8 år og hun elsker Ugler i mosen. Jeg synes det er bra at de deler det opp på den måten, litt for de aller minste og litt for de litt større som også liker barne TV. Enig i at hun er liten, og det er ikke så mye hun har "tid" til å se på barne TV ennå. Enn så lenge er vignetten det morsomste. Men seg synes det er litt dumt at det ikke vises mer av dyrene siden det er et dyreprogram (såvidt jeg har fått med meg). Ellers er jeg enig i at det er ålreit at det er litt for hvert alderstrinn hver dag. Enn så lenge synes jeg det har vært litt dårlig slik det lille jeg har sett på barne TV. Hilsen Lille meg
Catlin Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Mine unger er ikke imponert over dette programmet. Dessuten synes det er litt merkelig at han viser fram bæsj.
Sofia Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2006 Mine unger er ikke imponert over dette programmet. Dessuten synes det er litt merkelig at han viser fram bæsj. ← hehe... han er litt sprø ja... Men samtidig så er det kanskje den eneste måten dagens unger får se at det er forskjell på slikt også. De har ikke akkurat vondt av det.. og han gjør det jo på en humoristisk og helt naturlig måte, så jeg synes det er helt greitt jeg..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Vi liker han ikke i det hele tatt...... Han er usjarmerende, prater utydelig, nei ikke noen slager her igården! Men smaken er forskjellig da!
Nala Skrevet 10. mars 2006 #10 Skrevet 10. mars 2006 Ugler i mosen er FANTASTISK barne-tv :icon_razz: Første programmet var utrolig bra. Både 3-åringen og vi voksne her i huset lo godt. Særlig morsomt var det da programlederen skulle spise potetgull hengende opp-ned som en flaggermus Andre programmet var ikke like bra, men vi gleder oss til fortsettelsen likevel. Programlederen er strålende i rollen som formidler overfor barn. Og hvorfor han viser fram en bæsj? Jo, fordi målgruppa faksik er opptatt av bæsjer Selv om vi voksne gjerne skal ha det til at bæsjing og tissing og promp og alt det der, det snakker vi ikke om, så gjør jo de små det likevel. I Ugler i mosen ufarliggjør de det hele, noe jeg syns er bra. Og så har vi fått en ny slager her i huset da. Vi synger rett som det er "æsj en bæsj, æsj æsj en bæsj, duddelidudduuuuu, det e' ho Lillesøster som har bæsja"
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #11 Skrevet 11. mars 2006 å nei,syns det var dritdårlig jeg.ungene også.like dårlig som "midt i planeten".blir så sliten av sånne folk. det eneste som var bra fra barne-tv nord,var heismann hå.noen som husker det?han var kul,både for store og små.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #12 Skrevet 11. mars 2006 Her satt mamma med store øyne, og for en gangs skyld satt tvillingene på 17 mnd dønn stille og fulgte med hele tida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå