AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tror jeg har gått på en smell. En mental knekk. Jeg sa opp en god jobb til fordel for en ny en for 7 måneder siden. Det har vært tidenes dummeste avgjørelse. Denne nye jobben lovet gull og grønne skoger (hva gjelder lønn), men dette var ikke reelt. Mine med-kollegaer som ble ansatt samtidig sluttet innen 4 måneder og jeg hadde ikke lenger nære kollegaer og team-støtte. På hjemmebane mistet min samboer jobben pga nedbemanning og har ikke fått ny jobb før inntil 1 uke siden, omsider. Dårlig økonomi og en samboer hjemme i over et halvt år + små barn + meg som mistrives på jobb begynner nå å vise seg i en slags psykisk reaksjon hos meg. Dette kom brått på, selv om jeg har kjent følelsene av håpløshet og motløshet en stund. Nå sover jeg dårlig om natten, føler ikke for å føre en samtale i lunsjen (med mindre noe er spesifikt rettet til meg), er apatisk på vei til jobb, teller timene og finner ingen glede ved arbeidet. Jeg kommer hjem og føler kroppen er sliten. Hvordan komme over dette? Jeg er så klart på søking etter ny jobb, men dette er beintøft!! Flere som har stått i liknende situasjoner? At en psykisk reaksjon akutt kommer på et senere tidspunkt? Vet ikke hva jeg skal gjøre… Anonymkode: 3ddf4...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hva med å kontakte forrige arbeidsgiver, si at du er på kikk etter en ny jobb, og at du gjerne kunne tenkt deg tilbake? Snakk med noen om hvordan du har det. Tenk at du søker jobb og gjør det du kan for å få det bedre. Ting vil også gå seg mer til økonomisk nå som din samboer har fått seg jobb. ❤️ Anonymkode: 64f9b...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å kontakte forrige arbeidsgiver, si at du er på kikk etter en ny jobb, og at du gjerne kunne tenkt deg tilbake? Snakk med noen om hvordan du har det. Tenk at du søker jobb og gjør det du kan for å få det bedre. Ting vil også gå seg mer til økonomisk nå som din samboer har fått seg jobb. ❤️ Anonymkode: 64f9b...b2c Tusen takk 😔❤️ Jeg har allerede snakket med dem, men dessverre ble stillingen min raskt erstattet (ikke bare av en person, men to stk)… så dessverre er det ikke lenger en mulighet, selv om de skulle ønske at de kunne hjelpe. Har heldigvis god støtte rundt meg, så snakker mye med både familie og venner om det. Men ja, det økonomiske vil gå seg til.. men har vært så tøft… og føler at alle mine tanker og følelser nå får komme til overflaten nå som samboer endelig har kommet i jobb igjen.. det har jo naturligvis vært stort fokus på akkurat samboer og jobbsituasjonen der.. Anonymkode: 3ddf4...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #4 Del Skrevet 57 minutter siden Det kommer nå, fordi du "slapper" av da samboeren din endelig har fått seg ny jobb. Ofte får man ikke reaksjon før ting roer seg litt. Prøv å fokusere på hva som er bra i livet, gjør kun det mest nødvendige på jobb. Gjør noe hyggelig på fritiden, som du liker godt. Få barnevakt og få sovet skikkelig ei natt eller to. Forsøk å stress ned. Ting bruker å ordne seg. Anonymkode: 17984...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå