AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Altså liker du at andre menn synes du er fin? Jeg er mann som spør siden en kjæreste hatet det og en annen synes det var helt topp. Anonymkode: 04c50...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg vil føle meg vel. Men å få oppmerksomhet fra andre menn bryr jeg meg fint lite om. Jeg jobber blant menn, og alle er eldre enn meg. Så nei, jeg vil ikke at de skal synes jeg er fin - jeg vil ha respekt. Faglig og personlig. Anonymkode: 40fb9...947 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg liker å føle meg fin og liker for så vidt også at andre synes det, men så er det så mange måter å gi uttrykk for det på - og en del av dem setter jeg ikke så pris på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Jeg liker å være sjarmerende. Kan trives med å være hot i ny og ne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Ja, må innrømme det. Litt kløft skader ikke. Ikke er det vulgært heller som så mener. Kløft er classy. Anonymkode: 7b672...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har ikke noe utpreget behov for at menn på generell basis syns at jeg er tiltrekkende. At de syns jeg er morsom og blid liker jeg. Det prøver jeg alltid på med alle mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Det kommer helt an på settingen. Jeg hater det når noen blikker meg opp og ned på jobb, og når de skal ha en klem bare sånn helt ut av det blå midt i arbeidstiden (helt i orden med klem i de få settingene det gir mening, aom ved overrekkelse av blomst i forbindelse med jubileum). Kollegaer og kunder skal behandle meg med respekt, og dette er alt annet enn det. På privaten? Tja, hyggelig det, men det må være begrenset til at man får et kompliment og ikke bli ubehagelig. På gata? Nei, la meg gå i fred! Anonymkode: c7bdd...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Hater det. Har blitt objektivisert siden starten av puberteten, så sånn oppmerksomhet gjør meg helt uvel. Anonymkode: 0e613...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Nei, jeg kiker ikke å vise fram kroppen min. J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Jeg liker det, når det er noen jeg liker som synes det. Det er veldig ubehagelig når det er fremmede og tilfeldige menn… Anonymkode: 0367e...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Liker best at andre damer er misunnelige. Menn er ikke så viktige. Anonymkode: eb544...119 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Jeg liker å føle meg fin og at kjæresten min synes jeg er fin. Men jeg liker ikke at fremmede menn eller menn på jobb stopper meg for å fortelle meg at jeg ser flott ut. Anonymkode: 78e44...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Liker veldig godt at menn synes jeg er fin, bruker nesten ikke sminke og kler meg ikke utfordrende Anonymkode: 012a6...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Nei, jeg vil være i fred. Tenker alltid at jeg har mat på kinnet eller noe når menn stirrer og automatisk tar hånden opp for å ta det bort. Anonymkode: d31bc...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Det er jo så klar smigrende men tar ikke seriøst hva en full mann på byen sier. Venniner sier menn svermer rundt meg, men sjelden jeg legger merke til det selv uten de kommer bort å prater til meg. Jeg blir derimot smigret når en dame kommer bort til meg på byen å gir meg et kompliment😅 Jeg får en del oppmerksomhet på jobb også, men mye kommer nok pga utstrålingen min og et vinnene blid vesen😊 Jeg liker ikke når noen stirrer på meg da men! Anonymkode: 254cf...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden Liker å bli sett på som pen og at folk trekkes mot meg og ser positivt på meg. Liker IKKE seksuell oppmerksomhet, synes det er motbydelig å bli sett på som sexy. Orker ikke at mannen min sier det engang. Anonymkode: e34e2...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuvia Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden Ja absolutt. Det gir mange fordeler i livet. Jeg er nå i 30 årene og liker godt å behandles på på en respektfull og fin måte av både menn og kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Jeg vil heller ha respekt fordi jeg er smart, hyggelig og morsom enn komplimenter for utseendet mitt. Mannlig oppmerksomhet for fysisk utseende stikker ikke særlig dypt, og har heller ikke med ting jeg har oppnådd å gjøre. Anonymkode: 7bbe0...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden Jeg syns det er kjekt når menn gir et lite smil når jeg går forbi..men jeg liker ikke menn som glaner eller tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå