Gå til innhold

Myzimba- erfaringer med å slutte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gått på myzimba i to år. Går på «halv dose», altså 2 pr dag. Gikk raskt ned til trivselsvekt og ved hjelp av medisinen har jeg holdt meg der i nesten to år. 
har noen erfaring med å slutte med denne medisinen? Får man tilbake sultfølelse og hvilke tiltak kan msn gjøre for å unngå å legge på seg igjen? 

Anonymkode: 7fe21...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fikk mye mer sultfølelse av å slutte på ozempic ig startet å gå opp. Men, jeg gjorde det feil, jeg var deprimert pga dødsfall og bare sluttet å ta den og brydde meg null om kosthold og trening. Så dette var en vektøkning som hadde skjedd uansett. Jeg tror hvis du går av den sakte og jevnt, og fokuserer på sunt kosthold så er det ikke noe problem. Jeg var ikke unormalt mer sulten, men jeg hadde lyst på mer godteri og gjorde ingen forsøk på å ikke spise det. Så du kan nok klare det. Hvis du går sakte av så kan du fort merke om du spise deg til vektoppgang og evt. gå opp i dose igjen, til du er klar til å Prøve igjen. Nå teller jeg kalorier og så lenge jeg holder meg innenfor 1800-2000kcal så går vekten ned :) 

Anonymkode: dd83a...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar😊 så redd for å bare øke vekten igjen! 

Anonymkode: 7fe21...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...