AnonymBruker Skrevet 25. februar #41 Del Skrevet 25. februar Bruker ikke selv. Normalt Anonymkode: 8f870...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #42 Del Skrevet 26. februar Jeg er med på en snap-gruppe. Når jeg går inn på chatten, så får jeg først se 10-15 bilder og videoer. Etter at jeg er ferdig, står det i chatten at det er flere nye skriverier. Så da skroller jeg opp og ser hjerter og "haha" og "helt enig" og "kjempefin". Aner ikke hva som er svar på på hva. Må evt trykke på firkanten for å laste bildet inn på ny. Foretrekker messenger da jeg ser hva som er skrevet tidligere og ikke lure på hva broren min svarer meg på pga at jeg ikke husker hva jeg skrev til han i forgårs. Bruker snap når jeg går tur i skauen sånn at familien kan se meg på kartet tilfelle jeg tryner ned en skråning. Anonymkode: 0d175...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #43 Del Skrevet 26. februar Bruker kun Messenger og SMS, fb er deaktivert for godt og snap er sletta, men min mamma på 81 snapper med mange 🤣 Anonymkode: f9b4d...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #44 Del Skrevet 26. februar Man er veldig rar hvis man synes at folk som ikke bruker snap er veldig rare. Anonymkode: 0d175...446 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #45 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man er veldig rar hvis man synes at folk som ikke bruker snap er veldig rare. Anonymkode: 0d175...446 Jeg har aldri kalt noen rare. Jeg synes bare situasjonen er litt merkelig, gitt hvor hyppig brukt disse plattformene blir brukt i disse dager. Jeg er midt i livet, godt gift, og alt det der. Men ville jo falt av en god del, og vært litt "sær", om jeg ikke skulle deltatt på de vanlige plattformene for deling og kommunikasjon. Det gjelder både familie, jobb, venner, og diverse grupper/interesser. Anonymkode: 08eaa...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #46 Del Skrevet 27. februar Jeg er 26 og bruker bare SMS og mail. Orker ikke alt det hjernedøde maset. Anonymkode: a6580...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #47 Del Skrevet 27. februar Jeg har ikke snap, ikke IG, ikke fb. Har ikke some i det hele tatt. Er veldig deilig. Ikke noe mas. Hvis folk vil meg noe sender de en sms eller ringer. 😃 Anonymkode: ff43d...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #48 Del Skrevet 27. februar Jeg er ikke rar, men hva er snap? Anonymkode: 55341...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #49 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 21.57): Folk spør meg av og til om snap og jeg sier ofte at jeg ikke bruker det. Har en konto, men er dårlig på å svare folk, og tenker det kan bli litt masete om man får snap av 100 forskjellige personer ila en uke. Jeg foretrekker heller Facebook og instagram. Er jeg veldig sær? Jeg er 26. Anonymkode: e09c9...2c9 Nei du er ikke rar. Anonymkode: b2594...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #50 Del Skrevet 27. februar Jeg fikk beskjed om å fikse meg snap da jeg fikk det første barnebarnet. Etter hvert har jeg venner og familie der. Følger også noen få. Synes det er koselig med god morgensnap fra den nærmeste familien som er 83 og 92 år gamle. Anonymkode: 2d325...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #51 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk beskjed om å fikse meg snap da jeg fikk det første barnebarnet. Etter hvert har jeg venner og familie der. Følger også noen få. Synes det er koselig med god morgensnap fra den nærmeste familien som er 83 og 92 år gamle. Anonymkode: 2d325...28e Må legge til at jeg ikke har varsling på snap. Legger aldri ut en story, men sender kun til enkeltmennesker. Anonymkode: 2d325...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå